TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. februar 2007 #26 Skrevet 20. februar 2007 forresten, synes flere av kjøpemiddagene smaker papp.... Har ikke vært gjennom alle da, men de jeg har smakt.. Ikke rart snuppa ikke liker det..... :-)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #28 Skrevet 20. februar 2007 Noen ganger kjøper jeg, andre ganger lager jeg. Ikke alltid jeg gidder å stå og kokkelere til meg selv heller da..
*toppris* Skrevet 20. februar 2007 #29 Skrevet 20. februar 2007 guttungen får for d meste mm her da, grøt på kvelden.. men gir han av og til middagsglass for å venne ham til det.. men faller ikke alltid i smak her.. han liker veldig godt grøt;)
Mathias`mamma Skrevet 21. februar 2007 #30 Skrevet 21. februar 2007 Jeg kjøper. Da er jeg sikker på at han får de næringsstoffene han skal ha. Fort gjort å koke istykker næringsstoffer i mat. Når han blir større skal han selvfølgelig spise samme maten som oss, men foreløpig får han middagsglass.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #31 Skrevet 21. februar 2007 jeg kjøper! og har ikke dårlig samvittighet av den grunn ;o) prøvde å lage en gang, men det ble ei grusom smørje som lillegutt absolutt ikke ville ha!... no more )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå