Gå til innhold

hvor mange her inne kjøper ferdig babymat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

personlig så lager jeg litt når jeg føler for det og så kjøper jeg noen glass... han får hjemmelaget annenhver dag...bytter på;) hehe

når han var 4-5 mnd så laget jeg grønsakspureer selv..men ble litt lei...:) har igrunn blitt mer og mer kjøp... men snart så begynner jo han å spise samme mat som oss,og da blir alt så mye enklere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper, og så får han får de middagene vi har som passer for små barn. han er 11 mnd. Har en overaktig brekkrefleks (arvet av meg som jeg arvet av min far...grr..) så her må ting fortsatt moses gangske bra dessverre....gleder meg til han kan spise en brødbit uten å kaste opp!!

Skrevet

Kjøper alt og det kommer jeg til å fortsette med !

Skrevet

Jeg:-). Noen syns det er så forferdelig å kjøpe ferdigglass. Skjønner ikke helt hvorfor.

Skrevet

Jeg kjøper mat med god samvittighet!

Skrevet

ikke jeg heller skjønner hvorfor det er så forferdelig..kjøper til og med nestle og jeg...sikkert helt forferdelig mamma jeg da..;)

Skrevet

Kjøper ferdig babymat jeg også..:)

Skrevet

mee too:)

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe. D er jo ikke mange kronene for de=)

Skrevet

Hender hun smaker på det vi spiser,men ellers kjøper jeg. Lettvint og greit:)

Skrevet

kjøper.

og når vi har middag som hun liker eller som ikke er for salt og sånt,spiser hun det samme som oss

Skrevet

Lager ingenting kjøper alt =0)

Skrevet

Hittil har jeg kjøpt et glass, men synes ikke det var noe godt, så lager i stedet. Kommer sikkert til å kjøpe til utebruk/kafe og sånn..

Skrevet

Kjøper :) Men etterhvert kan hun jo få litt mer av den maten vi spiser. Får smake litt av den hun kan da :)

Skrevet

Vi kjøper for det meste, men har laget litt hjemmelaget også..

Skrevet

Lager all mat selv, enkelt og billig og vet hvilke ingredienser som gis, og blir mest lik vår mat. Prøvt kjøpeglass et par ganger, men han liker de ikke noe særlig. De er så milde i smaken synes jeg/ gutten vår. Enkelt å bare ta opp av fryseren hver morgen som tines, og trenger jo sjelden å lage maten ettersom flere porsjoner av hver type blir laget hver gang...

Skrevet

Man kan dele den ferdige babymaten opp i mindre porsjoner også, så det er jo inget argument for å ikke kjøpe ferdigmat. Og det står varedeklarasjon på glassene... Ikke lov med konserveringsmidler og fargestoffer i barnematproduksjon. Så jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor mange syns det er så galt. Her i huset har jeg også laget litt selv, når jeg har hatt ingredienser for hånd. Men vi syns den ferdiglagde maten smaker godt, vi:-).

Skrevet

Ikke mange som tenker på miljøet nei.....

Skrevet

Blanding, kjøper noe, lager noe. Blir mer og mer "vanlig mat" ettersom han blir eldre og spiser det samme som oss.

Skrevet

Jeg liker varme vintere =0) ha ha ha ha.

Skrevet

Begge deler... Men nå er vi fortsatt i prøvefasen.. Har prøvd flere kjøpemiddager, uten hell - men har ikke vært så veldig heldig med hjemmelaget heller.. Tror vi venter litt til med middag. Nettopp funnet en grøt hun liker, nestle havregrøt med banan og aprikos.. Kjempe suksess:-)

Har ikke noe i mot å kjøpe ferdig babymat.. men jeg har jo en liten "drøm" om å lage mest selv.. Tror nok det kommer til å bli litt av begge deler fremover likevel...

Skrevet

Jeg kjøper:o) Og skammer meg ikke over det,hadde tanker om å lage hjemme jeg også..men mye enklere å kjøpe ferdig:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...