Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #26 Skrevet 20. februar 2007 synes faren det er greit at du flytter så langt bort?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #27 Skrevet 20. februar 2007 Ja skjønner at alle kjenner til fæle eksempler, men vi er enige og dette blir som det blir. Vi skal begge gjøre alt vi kan for at de skal være sammen. Vi er ikke ute etter å separere hverandre, eller far og barn ! Slik er det bare ikke ! Dette er tungt nok som det er om ikke folk skal komme inn her og dømme oss og vår situasjon. Jeg blir virkelig sjokkert ! Er det mulig ?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #28 Skrevet 20. februar 2007 Ja han synes det er greit, faktisk så foreslo han det da det er til det beste for meg og barnet ! Han skal se barnet akkurat som han hadde gjort uansett ! Har noen virkelig fått inntrykk av at jeg velger å flytte for å få far og barn unna hverandre ? Gagner jeg jo 0 på ! Skjønner ikke hvorfor folk blir så sinte ! Kom inn hit og spurte om en ting, og får masse andre spm. inklusive dommer ! Ikke mye koselig nei....! Det er faktisk forhold som ikke fungerer og vi har prøvd a l t ! Nei dette blir for dumt for meg !
mai mammaen til to Skrevet 20. februar 2007 #29 Skrevet 20. februar 2007 herregud for noen svar du får... skjønner godt at du flytter eg.det hadde eg og gjort
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #31 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg dømmer deg ikke! Skjønner godt at du vil flytte dit du har familie og et nettverk. Jeg var selv alenemor (fra dag 1 jeg da,,,) Jeg studerte da i en by langt hjemmefra. gjorde meg ferdig med det studieåret og flyttet hjem 1 mnd før barnet ble født. Barnefaren hadde da kontakt med barnet ved at han kom til oss på besøk, eller vi reiste nedover dit noen ganger. Nå er barnet snart 5, hun har reist i 2 1/2 år. 1 uke annenhver mnd. Det fungere fint for oss. Å ja, du kan flytte hvorsom helst innenfor norges grenser med barnet. Og husk delt foreldreansvar går ut på at dere har begge rett til å bestemme i stor livsspm, ikke at dere skal ha lik samvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå