Gå til innhold

OTH vs TFK ???


MyLittlePrincess

Anbefalte innlegg

He he, er ikke sur i det hele tatt jeg, må være du som leser det sånn da.

Men ville bare rette deg litt og avslutte på samme måte som du gjorde.

Håper du får en fin helg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, plain besserwisser da, rett og slett? Skal jeg rette litt på deg da, og fortelle at Quinneyen faktisk har vunnet best i test nettopp på stødighet. Dessverre har den en del andre mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oth- for deg som tror barnet har glede av å farte rundt på shopping i knehøyde med fremmede mennesker.

tfk- for deg som tror barnet har glede av skogsturer med fin utsikt og fremmede knær i tettbygd strøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? OTH er faktisk pga lufthjulene behagelig i ulendt terreng, det er derfor den heter "urban jungle" fordi den skal være behagelig over humper og dumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til hat.... Hehe. Jaja. Vi er vel tilhengere av ulike ting. Han jeg kjøpte vogn av mente i alle fall at både TfK og OTH er knallvogner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oth er da ikke bare en shoppingvogn. TFK og Oth kan da fint brukes til begge deler, og hvorfor skal tfk være så mye bedre enn oth i skogen?

For meg er valget enkelt, jeg får snart min Oth, har sett på tfk også, men synes ikke den er så veldig fin, for mye dill dall på den, og så er oth mye bedre å trille. Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

begge har jo en stor ulempe i at de bare er vendt fra deg, og på oth kan man i tillegg ikke regulere fotbrettet?????

underlige kriterier for vognvalg dere har, -hvilken er finest??? at ungen får det litt mer ukonfortabelt er ikke så viktig.....hadde det vært sofa det stod om så hadde jeg forstått prioriteringen, men vognvalget tar dere på ungens vegne.

hadde du kjøpt en dobbelseng som ikke hadde den beste madrassen selv om den var kul????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hat TFK og ville ikke byttet den for noen andre vogn. Synes det er supert med alle lommene som er på vogne for plass både til ektra bleier, lommebok, mobil, drikkeflaske og matpakke uten å måtte ta med meg stelleveske eller veske i det hele tatt. Fantastisk å trille, tar lite plass i bilen, lett å sette sammen. Jeg har sett på både OTH, easy walker, urban jungle osv, men er mest fornøyd med TFK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har noen sagt at noen av vognene er vonde å sitte i for barnet da? Og at fotbrettet ikke er regulerbart ser ikke oth eiere på som noen ulempe,barne sitter godt og sover godt i vogna uansett., og at de fleste stortrives i vognene. Så at disse vognene er ukomfertable er ikke riktig, Så da er det vel kanskje ikke så fryktelig ille at man velger det designet man liker best?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ser ikke oth eiere på som en ulempe..." nei de som syns det var en ulempe har jo solgt vogna??!!?!!!

og de som skjønnte at det er bedre å sove med bena utstrakt kjøpte jo en annen vogn.......det er jo bare de som syns liggekomforten var mindre viktig enn merke/design som har den vogna og er fornøyde. hvis du fikk velge....hvordan ville du ligget?

kom ikke og fortell meg at du foretrekker å sove med føttene ut av senga....?

jeg er jo ikke dummere enn at jeg forstår at dere forsvarer prioriteringen deres for enhver pris, men at oth ble valgt for barnets beste....-den må du lenger ut på landet med!!!!

det lukter britney spears vannabees lang vei, kult med baby,ikkesant?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må signere Anonym over her. Setningen "ser ikke oth eiere på som en ulempe..." må være noe av det teiteste jeg har lest. Selvføgelig ser ikke de på det som noen ulempe fordi det er ikke de som sitter i vogna i flere timer og må sove der. OTH er kul og det er nok det de fleste som kjøper den går etter, ikke hvordan den som skla sitte i den har det best.

Prøv å sov på samme måte så skjønner dere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk fra anonym til anonym. nå kunne jeg nesten ønske jeg hadde skrevet med nick likevel. burde jo bare ligge unna disse trådene, blir bare provosert. men hvis en eneste sjel velger annerledes etter dette er jeg fornøyd. debatt blir det ihvertfall og det er jo bra : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, takk selv.

 

Vil ikke bannlyse OTH, men å kjøpe den på det grunnlaget at de som har den ikke ser noe problem med å ikke kunne heve fotbrettet er helt sykt. Det er jo ikke bra å sove sånn.

Men er det noen som har et barn som nesten ikke sover i vogna eller er så stor at h*n selv kan si at det ikke er noe problem er det noe annet.

 

Signerer med nick denne gangen for, liker det best :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...