Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #26 Skrevet 22. februar 2007 NEI jeg ville ikke ha sunket så dypt!! har noe med å beholde litt selvrespekt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #27 Skrevet 22. februar 2007 Har gjort det samme som deg jeg da... hehe... Var vel ikke sur på kjæresten hans, men ville vel bare vise henne hvordan han var.. Han drev fremdeles og skrev i sms at han var så glad i meg og slik selv etter de hadde blitt sammen. Jeg var fremdeles singel og hadde sex med han noen ganger etter det ble slutt. tenkte som du at om hun ikke trodde meg, så ville det iallfall gi han litt dårlig samvittighet. Viste jo henne noen sms der han skrev hvor glad han var i meg, men hun brydde seg tydeligvis ikke.... Fikk vite noen mnd etter at ca en mnd før siste gang jeg hadde sex med han, hadde han gjort henne gravid. Dum fyr... Vi hadde ikke noe kontakt på en stund, men når babyen deres var født, tok han kontakt med meg igjen, sa han alltid kom til å elske meg, og at han skulle ønske det var jeg og ikke samboeren hans som var mora til sønnen hans. Merkelig nok holdt de sammen i 1 1/2 år... Hadde de hørt på meg, hadde de sluppet å komme i den situasjonen de nå er i... Hadde hun hørt på meg da jeg fortalte hvordan han var, og hadde han hørt ¨på meg da jeg sa han var dum som ikke brukte kondom sammen med henne.... Jaja.. deres problem:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #28 Skrevet 22. februar 2007 He he he. Det var mange som syns det var umodne damer her inne, men jeg syns det bare er litt morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå