Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 sagt dette til det nye damehelvete til eksen? Samboeren min forlot meg og to barn etter 7 år, for 2 mnd siden. Han fikk følelser for ei ny dame før det ble slutt mellom oss, og det var gjensidig. De er fortsatt ikke sammen, men treffes hver dag, og virker veldig gira på hverandre. Han er så gira på henne, at det til tider går utover samværet med ungene. Jeg og sambo hadde jo nettopp kjøpt oss leilighet, vi skulle gifte oss...Hatet ovenfor henne er ubeskrivelig... Nå har det seg sånn at jeg og eksen hadde sex forrige uke... Ville dere sagt det til henne?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 hvis du ikke tror det kan ordne seg mellom deg og eksen er det bare for å være jævlig, og det er unødvedig synes jeg. spesiellt siden de ikke er sammen. selv om du har det ille er det jo ikke vits i å lage det jævlig for henne også...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hun la seg etter min type før det ble slutt mellom oss. Hun har laget sinnsykt mye jævelskap for meg..Hvorfor ikke sende litt tilbake? HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 hadde tatt på meg djevelørene mine og sagt det jeg. Kan faktisk få deg til å føle deg littebitt bedre tror jeg!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Har gjort det! Thihi...Fra å ha vært deppa i en lang periode nå, så var det godt å gjøre noe sånt:) Sendte på sms. Har ikke fått svar, men det får jeg sikkert heller ikke. Hun får tro hva hun vil, og lyver eksen min, er det deres problem. Han må stå for det han gjør. HI
♥ anonym♥ Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 ja si i fra. hvorfor ikke? hun er jo ikke akkurat "moralen" selv tenker jeg...
♥ anonym♥ Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 oj sorry så ikke at du hadde svart jeg. men bra.
SK&Maylen Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Nei, ho ville antakelig ikkje trodd på deg, og det ville antakelig bare blitt mer tull enn det hadde komt bra ut av det. Ho ville antakelig trodd du bare var ute etter å ødelegge og full av sjalusi. Eg sier bare; what goes around comes around!
duppsko Skrevet 19. februar 2007 #9 Skrevet 19. februar 2007 det hadde pokker meg jeg gjort.. og virkelig GNIDD det inn.. hehe.. !!! det kan du virkelig banna på.. hehe!!!!!!!!!!!!!! hadde ikke vært ett eneste lite tvil i mitt sinn.. hehe
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 hvofor er du sur? HALLO de kunne faktisk ha holdt på bak din rygg, DA hadde du hatt grunn til å være bitter. han gikk fra deg på en ordentlig måte før han innvolverte seg med andre for følelsene for deg er borte.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Nææsj...Jeg liker bare ikke at damer legger an på opptatte menn jeg skjønner du:) Men du synes kanskje det er greit du? Ja ja, gjerne for meg..Vi har alle våre grenser. Synes ikke det var en ordentlig måte å avslutte så mange år på jeg nei! Og om hun ikke tror meg, ja, hva så? Da fører dette til at eksen min må lyve da..(Han som ellers er så ærlig..) Og så må han leve med at han ikke har vært ærlig med henne. Fine ting å legge til grunn i et forhold ja... Huffamei:) HI
lab79 Skrevet 19. februar 2007 #12 Skrevet 19. februar 2007 Synes det er temmelig umodent av deg å sladre!! Er sterk tilhenger av karma. What goes around comes around!! Tror du at x'en din nå vil komme tilbake til deg? Hadde stilt seg annerledes om hun var en venninne som du ikke ville skulle bli såret senere, men dette blir for dumt!!! (tråkker kanskje på noen tær nå, men jammen ikke rart at noen her inne ender opp som alenemødre!!)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har ikke sett noen tegn på at han vil tilbake, så jeg mener ikke jeg hadde noe å tape. Barnslig var det kanskje, men hva så? Jeg er ellers en ganske så "skikkelig" jente, men i dag røyk det bare en liten djevel i meg... Hehehehe..........Er det ikke kjedlig å sitte på en så høy hest hele tiden? Kom ned hit du jenta mi:) HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 he he synes du var tøff som sa i fra! eg hadde nok hatt lysst til det selv, men vet ikke om eg hadde gjort det! go girl!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 syns faktisk du er skikkelig barnslig jeg!! alle kan legge seg etter opptatte menn,men da er det de opptatte menns oppgave og si ifra at han er opptatt. og det hadde han sikkert gjort hadde han hatt det bra. han kunne vært en drittsekk og vært utro mot deg,men NEI han gjorde det på en ordentlig måte. hvis du er så bitter som du gir uttrykk for hvordan klarer dere da og samarbeide til BARNAS beste?
-Amelie- Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Hehe. Tøffing:) Og jeg har egentlig grusomt lyst til å spørre hva konsekvensene ble... (kanskje litt for nysgjerrig)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 hadde gjort det samme! you go girl!! når hun var drittkjerring kan faen meg du også vere det!!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 uff her var det mange umodne mennesker ja.
Andrea05 Skrevet 21. februar 2007 #19 Skrevet 21. februar 2007 jeg hadde sladret hadde tatt bilde på mob jeg av hans P... og sendt på mms. faen heller ) stå på
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 21. februar 2007 #20 Skrevet 21. februar 2007 Gni d kraftig inn...
Mamsen86 Skrevet 22. februar 2007 #21 Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde VIRKELIG gnidd det inn, jeg! "Så gjorde vi sånn og sånn, og det og det" osv.. You go girl!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #22 Skrevet 22. februar 2007 Min sympati med mange damer her inne har dalt kraftig!!! Snakk om barnslig hevnlyst. bare husk at det du sender t kommer i retur.
Singelmamma og banden Skrevet 22. februar 2007 #23 Skrevet 22. februar 2007 Her var det mange svar... Barnslig var det nok, men kan egentlig godt forstå HI sitt ønske om å si fra. Men jeg synes nå uansett at sex med en ex er unødvendig jeg da. Ikke forstår jeg hvordan det gikk til heller når han forlot deg på en slik måte. Møkkamann!!!! For å være ærlig er det vel egentlig mest synd på den derre dama som han har rota med, det er jo muligens ho som må leve med den mannen fremover, men mulig ho slipper det etter ditt utbrudd ;-) Så sånn sett gjorde du nok henne heller en tjeneste dessverre...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #24 Skrevet 22. februar 2007 må bare si at det er fullt forståelig at enkelte her inne har blitt alene. kan nemlig ikke være lett og leve med så korttenkte og barnslige mennesker. skulle tro det var en gjeng med fjortiser her. bli voksne!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #25 Skrevet 22. februar 2007 tror du hun dama vil tro på deg eller han? hun vil tro på han fordi han sier at du gjør alt for å ødelegge. og da står du igjen med en sur x og ALDRI mere muligheten til å prøve å få han tilbake. nye det du... gjør en innsats. tren, gjør det flott, vær blid og hyggelig. da kommer han tilbake. ikke krev, bare la han styre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå