Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. februar 2007 #26 Skrevet 18. februar 2007 Vi fikk dessverre kjoler til jul (altså før jul, og på selve juleaften), så da har de alle blitt for små nå,- men jeg har en dokke som passer i de, så de blir nok brukt seinere heldigvis!:-) Men jeg synes ikke de er så upraktiske...hun liker å ha dem på, og de er ikke i veien for henne. Har noen kjoler i en skuff som venter på at hun skal bli litt større, for det er enda søtere med kjole når de går.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. februar 2007 #27 Skrevet 18. februar 2007 Da brukte vi forresten kjolene til jul, og så dulla jeg henne opp engang sambo ikke var hjemme! Hun passa så vidt inni en av kjolene da hun blei 4 mnd nå på valentinsdagen, så da hadde hun den på. Så har vi et sånt kjole/bukse-sett, så det bruker vi ofte.
fjell og fjord Skrevet 18. februar 2007 #28 Skrevet 18. februar 2007 vi brukte kjøler bare til spesielle anlendninger- jul, nytt års aften, bursdager men etter jeg lest den inlegg jeg tror kommer til å bruke mer selfølgelig blir logisk å bruke det mer når hun begynner å gå men... liker å pynte åg
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 18. februar 2007 #29 Skrevet 18. februar 2007 Snuppa har en dongerikjole som hun bruker ganske mye. Ellers ikke.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. februar 2007 #30 Skrevet 18. februar 2007 Må si minimalt her og.. er veldig styrete
Videlivi Skrevet 18. februar 2007 #31 Skrevet 18. februar 2007 Vesla bruker kjoler når vi skal bort, eller jul/ nyttår/ bursdag. I det siste har vi brukt en ullkjole hennes farmor har strikket mye (når vi skal ut på tur og hun ligger på lammeskinn i vogna, kler bare på henne ull da...) Hun blir jo veldig søt med kjole da =)
hårsår Skrevet 19. februar 2007 #32 Skrevet 19. februar 2007 Etter at jenta ble 2 mnd begynte vi å kle henne opp i kjoler. Syntes til å begynne med at det var mer varme i bukser, men nå bruker hun kjole med ullstrømpebuker, sokker og ullsko. Liker spesielt brune kjoler med rosa bodyer inni :-) Knepper bodyen utenpå strømpebuksa slik at den holder seg oppe. Hun har både hverdagskjoler og festkjoler.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 19. februar 2007 #33 Skrevet 19. februar 2007 Nei, vi bruker ikke ofte kjole på hun når vi bare er hjemme, blir jo litt vanskelig å krabbe å leke med kjole på. Så her hjemme går det mest i body og strømpebukse Men når det er noe spesielt som bursdager og sånn pleier vi å pynte hun i kjole
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2007 #34 Skrevet 19. februar 2007 Nei, ikke mye kjole her i gården. Snuppa er snart 1 år. Har en kjole som funker greit, og det er en omslagskjole. Den har vi brukt i så og si alle festlige sammenkomster de siste halve året. Ellers fikk vi noen kjempefine kjoler og skjørt i gave akkurat, hvor det er en lten underbukse under, som er sydd fast i selve kjolen/skjørtet. Utrolig mye mer praktisk; da ender de ikke om som en rull under armene liksom. Fra Ralph Lauren Polo baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå