Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går jenta deres mye med kjole eller bare i bursdager og spesielle annledninger? Jenta mi er 13 uker og går ikke noe sælig med kjole. Gikk i julen og nytt års helgen og en gang en søndag ellers ikke. Bare nyggerig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minimalt.

er et ganske upraktisk plagg.

krøller seg opp etter ryggen eller er i veien når krabbinga kommer igang

Skrevet

Hun har en del kjoler men vi bruker dem bare til bursdager ol. Alle kjolene har vi fått i gave. Ville ikke kjøpt noen selv for jeg synes de er litt upraktiske. De har jo en tendens til å havne opp under halsen hennes når man holder henne.... ;-)

Skrevet

Hei. Jenten min på 5,5 mnd går ikke mye i kjole nei... er så styrete, glir opp hele tiden. Blir nok bedre når de blir litt større :) Men det er jo veldig søtt av og til! ;)

Skrevet

hehe, det blir mest spesielle anledninger som juleselskaper og bursdager ja. og kanskje en gang imellom fordi ejg får lyst. men videre praktisk er det jo ikke når hun bare er 4mnd...

Skrevet

Blir bare ved spesielle anledninger...eller hvis vi skal bort i besøk... Og får jo alltid kjoler gaver, tror jeg har fire kjoler som har blitt for små som hun aldri har brukt.. Synes ikke kjole er så praktisk på disse små...min er snart 7 måneder..

Skrevet

Lite kjolebruk her også.

Skrevet

Jeg har fullstendig motsatte erfaringer... Har ei jente på snart tre år, da hun begynte å krabbe så var body, strømpebukse og kjole genial kombo for vår del. Bukser/sokker krabbet hun seg ut av rett og slett. Dessuten gulpet hun en del, og det var greit å bare skifte kjolen istedet for hele outfiten. Vi kjører samme greia på minstejenta (som foreløpig bare er 6 uker gammel). Og så må jeg jo innrømme at jeg liker å pynte jentene mine litt :)

Skrevet

kan jo svar for jeg har ei stor jente. og da hun var baby brukte vi bare kjole ved spesielle anledninger. de ble i veien serlig da hun begynte å krabbe ol.

hun bruker ikke mye kjoler og skjørt nå heller det er mer om sommeren blir så upraktisk i dresser ol. vet jo at de ikke behøver blisånn men vi gidder. finnes mye fint jentetøy som ikke er kjoler og skjørt.

Skrevet

ka-ping det gjorde jenta våres også krabbet ut av klærne men vi brukte bare stømpebukse og body det krabbet hun ikke ut av.

Skrevet

Har ei lita jente på nesten 2,5 mnder og jeg syns det er kjempeskjønnt å ha på henne kjole. Hun har 5 kjoler som hun kan bruke nå og et rosa skjørt.Syns det går veldig greit jeg, ser ikke at det skulle være så upraktisk heller:) Bruker kjole gjerne på hverdagene også her, hver dag er jo en spesiell anledning når en har små:)

Skrevet

heeelt enig med Banshee :) hihi

Skrevet

har mange kjoler og elsker å pynte snuppa litt. trenger ikke være en spesiell anledning.

Skrevet

kun ved bursdag..tåpelige kjøp, mange penger for engangs bruk

Skrevet

Har vel hatt på henne kjole 3-4 ganger på 8 måneder. Veldig upraktisk plagg til sånne små.

Skrevet

Vi har mange kjoler og vi bruker de flittig.

Skrevet

Her er snuppa blitt ett år, men hub fikk mange kjøler i barselsgave og de er braukt MASSE.

Synes det var en periode når hun begynte å krabbe at det var vasnkelig med kjolebruk, spesielt hvis de var litt lange. men brukte kjoler da også men de som da var litt korte slik at hun fikk krabbet skikkelig.

Kan faktisk ikke skjønne at noen synes det er upraktisk å bruke men vi er gudskjelov forkjellig .

Skrevet

Jeg har kjole bare på spesielle anledninger. Hadde på bursdag, jul og nyttårs.

Skrevet

Det har hovedsaklig blitt til spesielle anledninger, men kommer nok til å bli mer av det nå når det går mot vår tenker jeg.

Synd de ikke lager kjoler med "innebygd" body, Hadde vært fint når de er små at de ikke havnet nettopp oppe i halshøyde når man bar dem rundt.

Skrevet

lite. har lyst til å bruke mer kjoler på henne siden hun har sååå mange fine fra USA, men de er upaktiske når de er så små, hun sklir jo ut av dem.

dessuten er det jo vinter!!!

håper og få brukt mer senere!!:-)

Skrevet

hva har vinter med saken å gjøre? junta mi har kjole på, det er jo ikke vinter inne akkurat...

Skrevet

Fikk endel kjoler i barselgaver, og syntes det var teite plagg først, men etterhvert som hun ble større bruker vi kjoler ganske mye. Er man jente, så er man jente:) Hun har penkjoler og hverdagskjoler.

Det finnes forresten kjoler med innebygd body, slik at man unngår at den sklir opp, tror det er HM som har disse. Ellers er myke kjoler fra Lindex fine, er ikke så ubehagelige.

Skrevet

Takk for tips om kjoler med body, Elendig mamma- Prinsesse 19/9.

Da går turen til HM : )

Skrevet

I bursdager og i jula har hun på kjole, er så søtt:)

Eller på familiesammenkomster. Syns det er helt greit med kjole, vi:)

Skrevet

Kan telle på ei hand de gangene snuppa på 6 mnd har brukt kjole. Det er utrolig upraktisk, og så er jeg ikke glad i kjoler og pynting selv. Fikk en blå ullkjole til henne, og den har hun brukt noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...