Gå til innhold

Hvilken vogn har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt litt vognedilla, så vi har hatt tre forskjellige: Bebe cónfort Kart bag+ sportsvogn, Bebe cónfort High Trek sportsvogn og Quinny freestyle sportsvogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Simo kombi, men den ble for tung og klumpete for bilen, så jeg byttet til quinny freestyle m/dreamibag, er super fornøyd. Har og graco trille til bilsetet og en Brio race til storebror og storesøster.

Skrevet

he teutonia mistral i svart og grått. super fornøgd med vekta...m sysnt den kan vere litt trøblette og sette opp:S går ikk altiss i lås med d første..

Skrevet

brio kombivogn, 05 modell:) kjempefornøyd:)

Skrevet

bebe conforte high treck - veldig fornøyd. Men dere som ha r tre vogner, hvorfor????

Skrevet

emmaljunga edge

phil&teds med søskensete

godt fornøyd med begge. Phil&teds vognen brukes når jeg triller begge barna. kun 15 måneder mellom dem. Når barna sover ligger de i hver sin.

ellers hadde nok storesøster holdt lillesøster våken. SÅ morro skal vi ikke ha det!

Skrevet

Vi har en rød Quinny freestyle og en rosa carena easy trille :)

Skrevet

Vi har en quinny speedi med dreamybag og en simo kombi , og en billig paraplytrille og en troll (?) sportsvogn......

Skrevet

Quinny Freestyle 3xl comfort(sort), emmaljunga scooter(sort/lyserosa), quinny zapp(sand) og herqules twin raptor(rød/grå)

Skrevet

Vi har en sort Simo kombi, 2006 mod. I tillegg har også en sort og grå Quinny buzz 2007 modell. Så vi har dekket vognbehovet sånn tålig bra. Simoen til de lange trilleturene i skog og mark samt turer til kolonialen (pga. den gode plassen under vogna), mens Quinnyen får ligge i bilen og være med på tur til Ikea, syden, de små klesbutikkene i sentrum osv... Er utrolig godt fornøyd med begge vognene :-)

Skrevet

Brio Kombi, vi er kjempefornøyde med den, lett og fin. Lillegutt er 4 mnd og begynt å bli nysgerrig, så om han ikke skal sove slenger jeg ut baggen,løfter litt på ryggen så han ser litt, det er stas:)

Skrevet

Har simo kombi og quinny freestyle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...