Gå til innhold

Hvilken vogn har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så morsomt å høre hvilken vogn andre har:)

Vi har emmaljunga edge duo(sportsunderstell) i brun/sort..er utrolig fornøyd med den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du sett den nye til emmaljunga? de har kommet med en ny 3 hjuling som jeg synes er fantastisk fin! Vi har samme vogn som deg, også quinny freestyle.. nå har jeg nesten lyst til å selge de, og bytte til den nye vognen til emmaljunga :o) likte den så godt..

Skrevet

har teutonia prestige duovogn. er kjempe fornøyd, bruker den mye, tulla sover i den to ganger om dagen og vi går som oftest en lang tur hver dag.

Skrevet

Nei,den har jeg ikke sett enda.. Kanskje jeg skulle gå inn på emmaljunga sine sider å se på..men da blir jeg sikkert veldig gira på ny vogn kan jeg tenke meg:)

Skrevet

One Tree Hill, Urban Jungel i sort

Skrevet

Vi har

Teutonia Fun Kombivogn i marineblått

OTH Urban Jungle i brun

og vet ikke om Peg Perego trillen kvalifiserer til "vogn", men det har vi allefall i sort og rosa.

Skrevet

Samme som HI,KJEMPEFORNØYD:)

Skrevet

Brio sin kombivogn. Er fornøyd med den, har en stor gutt på 5,5mnd og han får fortsatt god plass oppi vognen..., så vi har ikke trengt å ta i bruk sportsdelen enda.

Skrevet

veldig fornøyde med emmaljunga vi også.. lillegutt er 5 mnd og 9 kilo, men har fortsatt god plass :o)

Skrevet

Vi har Brio kombi :)

Skrevet

Brio kombi her...

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo her og, carbon. Veldig fornøyd, men synes den er tung. Har derfor kjøpt Maclaren trille og..

Skrevet

Simo kombi og carena søskenvogn når eg har begge gulla mine med meg samtidig på tur.

Skrevet

Simo kombivogn; veldig godt fornøyd!

Skrevet

TFK joggster II

Quinny Freestyle Comfort

Carena søskenvogn

Skrevet

TFK jogger twist, khaki farget- er såååå fornøyd. Nettopp solgt vår Quinny Freestyle, bra vogn det og.

Skrevet

bebe conforte high treck ... stor fornøyd med den vognene.... fantastisk :)

Skrevet

Har Swithun bagvogn som vi bruker nå, og Mutsy sportsvogn.

Skrevet

Quinny freestyle comfort m/dreami bag! VEEEELDIG fornøyd!

Skrevet

Simo kombi.. Super fornøyd=)

Skrevet

Mutsy Joey duovogn

Teutonia SpiritS sportsvogn

Carena Easy trille

Veldig fornøyd med alle jeg, bortsett fra sportsdelen til Mutsy, den er alt for åpen og pinglete synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...