mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. februar 2007 #26 Skrevet 17. februar 2007 Jeg løfter opp igjen jeg, og grunnen til at den bør beholdes er???????
dritgrei hei hei! Skrevet 17. februar 2007 #28 Skrevet 17. februar 2007 jeg tror ikke vi får den vekk.. så denne tråden minner oss på sure ting, mye mer enn at den er konstruktivt forebyggende... De som vil spre gørr og drit gjør det ikke mindre med et nick. Et nick er jo også anonymt... la dirten fare og tråden ligge... det er midt forslag! Vi verner om hverandre som best vi kan, og det bør være forsvar nok... anonymknappen leker vi jo med alle og enhver ;-)
trebarnsmamma Skrevet 17. februar 2007 #29 Skrevet 17. februar 2007 ja det kan være like effektivt å bare overse det vi ikke liker
MAJA-67 Skrevet 17. februar 2007 #30 Skrevet 17. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud Maja67 Sånn, da var jeg med også.
ettbarnsmammaen Skrevet 17. februar 2007 #31 Skrevet 17. februar 2007 Nå er det noe jeg ikke har fått med meg her.....igjen!!! Er det noen her inne som har vært borti anonymknappen med vilje??? Er det noen som har vært ubehagelige? Jeg har egentlig ikke noe imot at den er der, men slike knapper bør ikke misbrukes. Her inne er det en veldig hyggelig tone og en åpenhet som en ikke finner på noen av de andre sidene. Vi synes det er hyggelig om du er deg selv og det forventes at du respekterer de andre som er her inne. Hvis det er noen der ute som har problemer med det, er det bedre at de sparer innleggene sine til andre sider.
Velve Skrevet 17. februar 2007 #32 Skrevet 17. februar 2007 Hmmm. Jeg synes egentlig at den anonymknappen har en positiv funksjon ved at det finnes spørsmål (personlige) eller tanker som er greit å legge ut uten at en vil skrive under. Det kan det vel også være rom for? Jeg er voksen og våger å stå for meningene mine selvom jeg synes det er greit at "knappen" består. Jeg kan vel ikke si jeg har hatt så mye bruk for den selv her inne, eller at jeg har sett at den har vært mye i bruk. Men av de som bruker den, er vel de fleste greie innlegg? Jeg er redd at det å fjerne anonymknappen kan ekskludere en del personer og innlegg. Eklingene er det vel lenge imellom her inne. Jeg tror det beste våpenet mot de er å overse de!
strikkballen Skrevet 19. februar 2007 #33 Skrevet 19. februar 2007 Ta gjerne bort anonym-knappen for min del. Kan ikke se at vi trenger den. Eneste måtte være hvis noen trenger å lufte ett eller annet som de synes er pinlig å spørre om eller noe sånt. Men det er vel ikke så ofte.
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #35 Skrevet 20. februar 2007 phantomet fortalte meg i går at det faktisk går ann.... at det er mulig å skru av anonymfunkjsonen - det visste ikke jeg, men nå vet jeg det - og da vil jeg også ha den bort! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2007 #36 Skrevet 20. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud Maja67 dritgrei hei hei sånn, da var jeg også med.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #37 Skrevet 20. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud Maja67 dritgrei hei hei Attpåklatten:-) Og jeg:-)
Urtete Skrevet 20. februar 2007 #38 Skrevet 20. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud Maja67 dritgrei hei hei Attpåklatten:-) Urtete Me too! :-)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #41 Skrevet 20. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud Maja67 dritgrei hei hei Attpåklatten:-) Urtete Supermamma til Bee
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. februar 2007 #42 Skrevet 20. februar 2007 Nå har jeg kopiert og lagt inn et innlegg på Ris & Ros til Jm Siri, så får vi håpe at det lar seg gjøre å fjerne anonym-knappen:-) Om flere vil signere, så gå inn på Ris & Ros forumet og gjør det der:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #43 Skrevet 21. februar 2007 Uuups... Så ikke at du hadde gjort det, jeg klættis... Jeg har sendt mail til webmaster og fortalt om hvor fint vi har det her og at vi vil fortsette med det. Videre at vi er mange (om enn ikke alle) som ønsker knappen vekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå