Gå til innhold

Hvem vil ha bort anonymknappen


Anbefalte innlegg

Skrevet

På modenforumet? Hvis vi er mange som er enige så tar kanskje jordmor Siri den bort...

 

Starter med å telle

 

Tonetrollet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis det er så enkelt så er jeg helt klart med!

Er forsåvidt gammel nok til å fronte og stå for egne meninger.

Skrevet

Står for det jeg sier!!! Vekk med den!!!

Skrevet

Bort, bort, bort....

(teller det som tre trollet?)

Skrevet

Kjære jordmor Siri!

 

Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er:

 

tonetrollet

3-barnsmamma-endelig

mammatil4gutter

Trollmora

Snulder

phantomet

 

Flere?

Skrevet

Det eneste er hvis man vil spørre om noe som er litt pinlig, da kan det være greit med en anonym knapp.

 

Men for min del kan den bli borte..

En for kua, to for kalven, tre for sauen, fire for lammet......

Se nå telte hun meg også.....

Skrevet

Jeg er med!

Bruker den ikke allikevel. Står for meningene mine, og jeg er blitt så "gammel" at jeg ikke bryr meg om at jeg dummer meg ut i blant.

Skrevet

Kjære jordmor Siri!

 

Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er:

 

tonetrollet

3-barnsmamma-endelig

mammatil4gutter

Trollmora

Snulder

phantomet

Mamma søker barn-har fått 2

dundreihundre

tiggywinkle

 

Flere?

Skrevet

Og nå har jeg lest tråden hvor anonym har blandet seg på en heller upassende måte. SE Å FÅ FJERNET DEN ANONYMKNAPPEN MED EN GANG!!!!

Jeg får spørre om heller pinlige ting med nick.

Skrevet

Hei tonetrollet.

Mente ikke å ta fra deg æren med å få fjernet den anonymknappen, men tenkte kanskje det var lurt om alle bare kopierte liste og satte på sitt eget navn. Håper du tilgir meg for det?

Skrevet

Må vi ikke legge dette inn på ris og ros... Eller ser de det her også?

Skrevet

Greit for meg! Står for det jeg skriver her inne. Og skulle det nå være noe pinlig jeg vil meddele, får det vel våge seg det også... ;-)

Skrevet

Jeg vil også ha bort Anonymknappen, vi trenger ikke den her inne!!!

Skrevet

Sett gjerne meg på listen og!

Synes den kommentaren i dag var unødvendig, er kjekt å slippe slikt her inne.

Skrevet

Kjære jordmor Siri!

 

Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er:

 

tonetrollet

3-barnsmamma-endelig

mammatil4gutter

Trollmora

Snulder

phantomet

Mamma søker barn-har fått 2

dundreihundre

tiggywinkle

Toro-husmor

Karomamma

Dailis

 

Flere?

Vi sender til jordmor Siri når vi blir ferdige...

Skrevet

Fikk ikke til og kopier i dag!! Men så klart bare vekk med anonymknappen....passer ikke her inne!!!!!!

Skrevet

Tell meg også! Vekk me'n! Blir lettere å opprettholde den gode tonen og stemningen som er eksepsjonell for vår side her inne på DiB.

Vil man ha respektfulle svar, får man stille spørsmål på en respektfull måte......

Skrevet

Helt greit for meg også! Bort vekk med anonymknappen!

Skrevet

Kjære jordmor Siri!

 

Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er:

 

tonetrollet

3-barnsmamma-endelig

mammatil4gutter

Trollmora

Snulder

phantomet

Mamma søker barn-har fått 2

dundreihundre

tiggywinkle

Toro-husmor

Karomamma

Dailis

Superlis

Reveenka

Zandra72

 

Flere?

Vi sender beskjed/forespørsel til jordmor Siri når vi blir ferdige...

Skrevet

Kjære jordmor Siri!

 

Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er:

 

tonetrollet

3-barnsmamma-endelig

mammatil4gutter

Trollmora

Snulder

phantomet

Mamma søker barn-har fått 2

dundreihundre

tiggywinkle

Toro-husmor

Karomamma

Dailis

Superlis

Reveenka

Zandra7 2

Maud

Skrevet

Kjære jordmor Siri!

 

Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er:

 

tonetrollet

3-barnsmamma-endelig

mammatil4gutter

Trollmora

Snulder

phantomet

Mamma søker barn-har fått 2

dundreihundre

tiggywinkle

Toro-husmor

Karomamma

Dailis

Superlis

Reveenka

Zandra7 2

Maud

 

Denne må vi holde oppe selv om vi dytter ting nedover på lista...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...