temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 På modenforumet? Hvis vi er mange som er enige så tar kanskje jordmor Siri den bort... Starter med å telle Tonetrollet
Trollmora Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Ja hvis det er så enkelt så er jeg helt klart med! Er forsåvidt gammel nok til å fronte og stå for egne meninger.
♥Snulder Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Står for det jeg sier!!! Vekk med den!!!
phantomet Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Bort, bort, bort.... (teller det som tre trollet?)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Flere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Det eneste er hvis man vil spørre om noe som er litt pinlig, da kan det være greit med en anonym knapp. Men for min del kan den bli borte.. En for kua, to for kalven, tre for sauen, fire for lammet...... Se nå telte hun meg også.....
dundreihundre Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er med! Bruker den ikke allikevel. Står for meningene mine, og jeg er blitt så "gammel" at jeg ikke bryr meg om at jeg dummer meg ut i blant.
Trollmora Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Flere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Og nå har jeg lest tråden hvor anonym har blandet seg på en heller upassende måte. SE Å FÅ FJERNET DEN ANONYMKNAPPEN MED EN GANG!!!! Jeg får spørre om heller pinlige ting med nick.
Trollmora Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Hei tonetrollet. Mente ikke å ta fra deg æren med å få fjernet den anonymknappen, men tenkte kanskje det var lurt om alle bare kopierte liste og satte på sitt eget navn. Håper du tilgir meg for det?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Må vi ikke legge dette inn på ris og ros... Eller ser de det her også?
TORO-husmor Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Greit for meg! Står for det jeg skriver her inne. Og skulle det nå være noe pinlig jeg vil meddele, får det vel våge seg det også... ;-)
Karomamma Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 Jeg vil også ha bort Anonymknappen, vi trenger ikke den her inne!!!
Dailis Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Sett gjerne meg på listen og! Synes den kommentaren i dag var unødvendig, er kjekt å slippe slikt her inne.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Flere? Vi sender til jordmor Siri når vi blir ferdige...
Superlis Skrevet 17. februar 2007 #19 Skrevet 17. februar 2007 Fikk ikke til og kopier i dag!! Men så klart bare vekk med anonymknappen....passer ikke her inne!!!!!!
Reveenka Skrevet 17. februar 2007 #20 Skrevet 17. februar 2007 Tell meg også! Vekk me'n! Blir lettere å opprettholde den gode tonen og stemningen som er eksepsjonell for vår side her inne på DiB. Vil man ha respektfulle svar, får man stille spørsmål på en respektfull måte......
Zandra72 Skrevet 17. februar 2007 #21 Skrevet 17. februar 2007 Helt greit for meg også! Bort vekk med anonymknappen!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 17. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra72 Flere? Vi sender beskjed/forespørsel til jordmor Siri når vi blir ferdige...
Maud Skrevet 17. februar 2007 #23 Skrevet 17. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud
Maud Skrevet 17. februar 2007 #24 Skrevet 17. februar 2007 Kjære jordmor Siri! Vi på modeforeldre forumet som ønsker anonymknappen dit pepper'n gror er: tonetrollet 3-barnsmamma-endelig mammatil4gutter Trollmora Snulder phantomet Mamma søker barn-har fått 2 dundreihundre tiggywinkle Toro-husmor Karomamma Dailis Superlis Reveenka Zandra7 2 Maud Denne må vi holde oppe selv om vi dytter ting nedover på lista...
Annenym Skrevet 17. februar 2007 #25 Skrevet 17. februar 2007 Slik det ser ut så bør knappen beholdes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå