Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere pressrier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 time og 40 minutter med aktiv pressing. Endte opp med at jeg fikk litt hjelp på slutten (ei jordmor la seg over magen min og klemte samtidig som jeg pressa) fordi knøttet hadde høy puls. Men så var han 39 cm rundt hodet, så det var nok ikke så rart at det tok tid å få ham ut :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 minutt, men det var et stykke mellom dem. ca 7-8 press så var han der!!

Skrevet

25 minutter med pressrier. Da var jeg førstegangs fødende.

Skrevet

2 timer og 5 min, måtte dras ut med sugekopp og ligge oppå magen min.. Jeg er førstegangs..

Skrevet

Første gang hadde jeg pressrier i 1t40min. Nå med nr to var det i toppen 10min. Det gikk litt fortere, en av grunnene kan jo være at jente nr to var noe mindre enn ho første.

Skrevet

1 time og 40 min første gang, og 15 min andre gang. 2. gang var som en drøm i forhold (like vondt men 15 min er til å leve med!!)

Skrevet

Presset i 1 time, men hadde pressetrang fra jeg fikk epiduralen nesten 2 timer før han kom ut. Var ikke spesielt sliten under pressingen, det var bare anstrengende, hehe. Og det var ikke vont.

Skrevet

Hadde pressrier 1,5-2 timer ca, 1 time med aktiv pressing og drypp på fullt kjør. Fikk lillemor nesten ut, men ble vakum tilslutt (stjernekikker). Førstegangsfødende.

Skrevet

Pressriene var forresten en drøm og himmelen i flrhold til maseriene og en evighet av åpningsfase..Lå og skravla og lo omtrent da jeg kunne presse..hehe..

Skrevet

Pressrier i litt under 20 minutter. Knipeøvelser skal visstnok gjøre utdrivelsesfasen kortere...jeg knep i hvertfall iherdig de siste 12 ukene før termin :)

Skrevet

45 min, det var min første fødsel. Det var bra det gikk såpass fort for jeg syns de var noe av det værste med fødselen (men spennende).

Skrevet

4 timer før jeg fikk presse, da presset jeg i 15 min

Skrevet

hadde press rier i ca to timer.. de begynte når jeg hadde 6 cm åpning så det var ganske slitsomt å holde igjen, men heldigvis så gikk det fort å komme til 10 cm... :P

Skrevet

Pressriene starte vel ca kl 14:30. Kl 15:00 fikk jeg begynne å presse og kl 15:48 var han ute... :-) Så det tok sin tid med meg også, hehe... Det værste ved hele fødselen var de 30 min jeg måtte holde igjen pressriene!

Skrevet

husker ikke helt, men det var ikke lenge:) 10 min kanskje? men syntes jeg fortjente at han kom såpass kjapt da, siden fødselen totalt varte 37 timer:P førstegangs ja...:)

Skrevet

Med Elias hadde jeg å pressrier i 1,5 time - han ble da tatt med vakum. Men Emma hadde jeg pressrier i ca 40 minutter før hun kom ut =) Så hos meg gikk det mye fortere med andremann!

Skrevet

1,5 time førstefødende

ble tatt med sugerkopp il slutt

Skrevet

12 minutter brukte jeg på presse henne ut.. Førstegangsfødende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...