Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere pressrier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde pressrier i 1 1/2 time :-(

Sliten? JA.

Til slutt ble gullet tatt med tang.

Dere som har født flere ganger; varte pressriene like lenge, eller gikk det f.eks. raskere andre (evt. 3., 4. ...) gang? *håpe-håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde pressrier i 2timer og 40 min.. ikke noe tang eller vakuum...

Var første fødsel.

Skrevet

hadde pressrier i 2t40min men bare aktiv pressing i 1t20min før han ble dratt ut med vakum. Tar det like lang tid neste gang kan bare ungen bli der inne :D

Skrevet

Pressrier i 1 time og 50 minutter. Første fødsel.

Skrevet

ca 14 min, har bare en. Gikk i fra vettet, og krøyp opp i enden av senga og satte meg der og nekta å komme ned igjen hver gang pressriene starta... hehe, men da jeg endelig skjønte at det ville være over om jeg bare hjalp til å presse, så tror jeg han var ute på en 3-4 press!

tenker meg det var litt av et syn!! :o)

hadde jeg hatt pressrier like lenge som noen av dere over her, så hadde ikke jeg kommet igjennom fødselen med vettet i behold!

gud så flinke dere har vært!!!!!

Skrevet

Tida står jo litt stille, da! Men jeg vet at det varte i maks en halvtime siste gangen. Første gangen varte det i en times tid, tror jeg.

Skrevet

1 time og 45 min...

Og de tvar en lettelse, jeg elsket pressriene! hehe...

(det var igrunn der og da må jeg jo legge til!)

Skrevet

Jeg hadde pressrier i tre kvarter, førstegangs=)

Skrevet

1 time og 15 min tror jeg... Var veldig sliten, hadde vært i fødsel i 15 timer og fikk ingen smertelindring (dumme sykehus).

førstegangs.

Skrevet

Begynte å få pressrier ca kl 0100 og han var ute 0410.. Men pressriene i starten var uten god effekt så jeg måtte få drypp... Var sliten ja.. Men var veldig godt når han kom ut:)

Skrevet

Tror de varte ca en time. Må innrømme at tidtaking ikke var det jeg var mest opptatt med mens det sto på...

Skrevet

45 minutt :-)

Skrevet

19 min, førstegangs.

Skrevet

25 min ca 1 gang, og 4-5 min denne gangen...

Skrevet

45 minutter. Men han kom seg ike langt nok ned så det ble tang etter to mislykkede vakumforsøk....det vondeste ever!!!!

Skrevet

20 min.

Er førstegangs.

Skrevet

Aktiv pressing i 45 min, pressrier litt lenger. Takke meg til flere timer med pressrier, en de helv.... åpningsriene!

Skrevet

Med første hadde jeg ca 20 minutter med pressing. Med andre ble det ca 1,5 time. Hvor lang tid det tar, kommer jo ann på så mye, som feks hvor langt ned i bekkenet de har kommet før man begynner å presse, hvordan hodet ligger osv. Min andre var smalere rundt hodet enn førstemann, men var en liten stjrnekikker og kom seg ikke skikkelig ned i bekkenet, derfor det tok lengre tid.

Så du trenger ikke nødvendigvis å bruke like lang tid neste gang.

Skrevet

ca 15 min.... Neste pressrie kom jo nesten før den andre var ferdig.Puh,syns det var liiiitt tungt jeg;p

Skrevet

40 min, men da holdt jeg litt igjen på kreftene for jeg skjønte ikke hvor fort det kunne gå:)

Skrevet

40 minutter. Det var det værste med hele fødselen!

Skrevet

Første gang; 1 t og 45 minutter

Andre gang; full åpning kl 14:10 og han var ute kl 16:10. Trykket uten pressrier, fikk aldri det. Han ble til slutt tatt med tang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...