Gå til innhold

ADVARSEL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy faen anonym!!!! e du heilt som du skal????????

eg har da vell faen ikkje no depresjonsfølelse!!!!

e vokst opp i ett hjem fullt av kjærlighet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha..... Jaja, bra du gjør det RETTE anonym. Men sønnen min som er under 2 år og går i barnehage er faktisk en veldig lykkelig gutt og han sliter ikke med seg selv.

Jeg begynte selv i barnehage før jeg var 2 år og var hos dagmamma fra jeg var noen uker (var jo ikke lange permisjonen mødrene hadde før) og jeg har det ingen problemer med meg selv. -Og når jeg NÅ kjenner etter, så føler jeg meg faktisk helt TOPP :)

Skrevet

Du må ikke undervurdere foreldrenes evne til å lese barna om de har det bra eller ikke! Eldste sønnen min begynte i bh når han var 1 år. Han var på en stille og rolig småbarnsavd. og hadde en nydelig førskolelærer som fulgte ham opp. Han hadde det kjempefint!

Skrevet

Verden er faktisk fryktelig innimellom!!

Skrevet

hmm jeg vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte:p Jeg skulle GJERNE sett deg selge leiligheta/huset, i opp jobben og spise hjemmebakt brød med egg fra hønene som går utafor stuevinduet ditt og drukket melk fra kuene i garasjen:p haha jeg tror jeg skal le..

Dette er rett og slett det dummeste jeghar hørt, selge leligheta for at knøttet ska sitte sammen med meg hver dag til han blir to. Da tror jeg det er sunnere og mer moro for knøttet å være i bhg. Det å være hjemme er ikke så kos og moro hele tida. Det er begrensa med treff, muligheter med en 1-2 åring, de begynner å bli sta, de vil ikke sitte i vogna lenge. Nei, for mest mulig trivsel foretrekker jeg å sende sønnen min i bhg jeg, OG du....

Jeg bor på 45-50kvm, jeg har 6500 i husleie, mista akkurat bostøtta mi i en feil, snur på hver kr og har gått ned x-antall kg på grunn av dårlig råd, MEN knøttet har alt han skal ha av mat, kos, klær, og han har det bra:) så jeg lurer på hvordan skal jeg klare å gå hjemme neste år?

*spent nå*

Skrevet

til hovedinnlegger: du må ha seriøse problemer som kommer med et så DUSTETE INNLEGG

Skrevet

Ja dette hørtes jo veldig logisk ut!

Kanskje vi rett og slett skal selge huset og bilen,og leie en bitte liten leilighet heller?Så kan vi leve på mannen sin lønn?Og dele 1 rom hele familien?Og selge bilen?Kanskje kjøpe et par rulleskøyter til hver istedet??

Og verst av alt!!!Før hadde ikke mødrene permisjon mer enn toppen 6 mnd med lønn,HERREGUD,min mamma burde blitt sperret inne!!

Jeg begynte i barnehage da jeg var 6 mnd jeg!Iiiiiik,tenk om jeg ikke blir eldre enn 35??

Alvorlig talt!Vi har nå vokst opp alle mann,barnehagene er kjempebra!

Det er ikke en kennel!!Unger har godt av det,ferdig med den saken!

Skrevet

He he... En PERFEKT mor er ute å advarer oss mot "barnehagemonstret"! Er det Kristin Halvorsen tro, som prøver å fikse full barnehagedekning før 2007!? He he... Bra jobba!

Skrevet

Ja..noen må jo sette standard for lavmål-innlegg også.

Skrevet

Hvor dum går det ann å bli? Har ikke ord, må jo bare le hi hi hi. Ikke rart du er anonym, med slike meninger hadde jeg også vært det =0)

Skrevet

Huff, jeg må le.. Dette er det bare å heve seg over damer :o)

Skrevet

Hehe, kanskje av å gå hjemme sånn som du gjør at man blir hjerneskada...

Skrevet

Tror de har godt av å gå i barnehage...har sett mange eksempler på barn som har hengt for lenge i skjørtene på mammaen sine, de bli asosiale,og kan omtrent ikke snakke....nei...dette er det mest idiotiske innlegget jeg har lest, dette menneske kan ikke være vel bevart.....

Skrevet

hehe, da er det virkelig mange som er hjerneskadet... haha..

Dette var dagens ja!!!

Skrevet

hmm...ingen nick der nei;-)Det er faktisk mange som ikke har noe valg da,men jeg tror uansett ikke dem tar skade av det da..Jeg skulle gjerne vært hjemme med barnet mitt i noen år jeg-men nå er jeg helt alene,og føler jeg må prioritere å begynne på skole for å få en bra utdannelse så jeg kan gi barnet mitt et godt liv-og ha råd til å forsørge henne!Syns det gjør meg til en god mor jeg-som tenker fremover og vil ta vare på barnet mitt så godt jeg kan!

Syns du var litt hard her ja,men man har jo forskjellige meninger ja..og alle syns vel at sånn dem gjør det er det beste...

du får hvertfall kose deg du da,som gjør det eneste rette....

Skrevet

Helt greit å MENE noe her inne, men skal du komme med påstander må du kunne dokumentere disse.

Hvis du hevder at babyer tar skade av å være i barnehage når dem er små regner jeg med at du har et solid grunnlag med dokumentasjon på dette.

Hvis det er gjort forskning som bekrefter at dine påstander er sannhet, regner jeg med at barnehagenes småbarnsavdelinge blir stengt i nærmeste framtid.

Skrevet

Det er like mange oppfatninger av hva som er rett og galt for barna som det er foreldre i verden - og la nå hver og en finne ut av hva som er best for seg og sitt barn uten å komme med beskyldninger og antakelser!

Bombastiske meninger som stempler andre synes jeg man skal holde seg for god for her - de hører hjemme på kranglesiden.

Skrevet

Til HI:

Enten er tilhører du en slags sekt, eller innlegget ditt er tull, eller du er rett og slett bare veldig syk i hodet. Men du vet vel selv hvor idiotisk innlegget ditt er, i og med at du signerer med anonym. Gi meg statistikk og fakta, så skal jeg gidde å diskutere med deg.

Skrevet

Nok et provosereinnlegg fra en 14 år gammel gutt??? He he, må bare le jeg.

Skrevet

Ja, det her er bare tull og mange biter på som vanlig...

Skrevet

ha ha.....er du redd, anonym? Hvorfor ikke stå for egne meniger!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...