Gå til innhold

ADVARSEL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE la barna deres gå i barnehage før de er over 2 år!!!!!!

Det at små barn bygger opp immunforsvaret med all denne sykdommen som florerer der er bare oppspinn.

Jeg får så vondt av alle de snørrete ungene som er stuet sammen i små "hybler" fra 09.00 til 16.00 hver eneste dag, noen ganger til 17.00 t.o.m!!!!!!

Ha de stakkars hjemme, gå heller på hyggelige treff med andre foreldre med friske sunne barn som ikke fører med seg styggedom!

Barna trenger mors nærhet tett inntil de er to år, timesvis uten foreldrene når de er så små skader hjernen på disse små!

Ikke fortell med at dere ikke har økonomi til å være hjemme, i eldre tider hadde man knapt til mat på skivene men jammen fikk de hjulene til å snurre!!!!

Stram dere opp damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha dummeste jeg har hørt!!

Takk for at du fikk meg til å le godt!!

Skrevet

Ta deg en liten reality-check før du kaster rundt deg med slike påstander. Vi hadde mista huset om jeg ikke gikk ut i jobb da jenta var 1 1/2 år, pga div årsaker. Tror jenta virkelig hadde hatt gått av et par blakke foreldre som bodde i telt i hagen hos slektninger... jaaaada.

Skrevet

Ute etter å provosere?

Skrevet

ja, for en gangs skyld lot jeg meg provosere!

Det var direkte smertefullt å vite at dagmamma'n så barnet mitt fler timer i døgnet enn jeg gjorde. Men jeg hadde faktisk ikke stort annet valg.

Skrevet

herrejesus da..

kan love deg en ting, at bynne ungen din i barnehage da den e 2 år, vil den være syk hele det første året i bhg.. sånn e det bare... Så om den e syk fra den e 1-2 åe eller fra den e 2-3 år e vell akkurat det samme!!

sånn e det for di som bynne å jobbe i bgh åsså... har ingenting med alder å gjøre!!

denna diskusjon har vært oppe mange ganga, å skjønne egentlig ikkje koffør eg gidde å diskutere engang....

Men, nej, alle har ikkje råd tell å gå heime! Desverre...

Selv om du kanskje hadde gått på sosialen å bedd om penga førr å være heime med ungen ett ekstra år, så vil ikkje eg synke så lavt! Eg skal studere å jobbe, sambo skal jobbe, å tuppa skal i bhg 80% fra ho e 13 mnd... Thats life :-)

Men kan love deg at ho får både nærheit å kjærlighet alikavell! MASSE åsså!!! :-)

Skrevet

Vel, det er uhorvelig mange flotte hybler og leiligheter til leie.

Man må ikke være så stor på det at man SKAL eie eget hus!

Tenk på barna, ikke jålesaker og dyre biffer.

Mange ting bør på forhånd tenkes igjennom når man anskaffer seg barn også,b.l.a økonomi!

Barn under 2 år i barnehagen blir fremtidens problembarn, og jeg må si det er bittert at vi gode mødre og skattebetalere skal betale innleggelser osv for disse barna!

Skrevet

Har bare en ting å si: TOSK.

Gidder ikke en gang å fortelle hva og hvor mye vi har i lån og må betale og etc...

Noe så uigjennomtenkt innlegg å komme med, ja, ja. Lulle deg inn i rosa tåkeskyer. lallallalla

Skrevet

Jeg kommer med dette rådet fordi jeg ser hvordan disse barna sliter med seg selv!

Sikkert blitt tatt opp flere ganger tidligere ja, men dette bør gjentas med jevne mellomrom!

Skrevet

Selv har vi svært stram økonomi og jeg sa opp min godt betalte stiling for og ta vare på mine barn i denne følsomme alderen.

Man trenger ikke glitter og glamour, bare lykkelige barn!

Skrevet

Gidder ikke å si noe engang jeg!

Fikk meg en god latter hvertfall!!

Har ikke dårlig samvittighet for at lillegutt må i barnehage før han er 2 år! Han har to foreldre som er kjempegla i han, familie som bryr seg, et nytt og varmt hus, og får det han trenger og mer til!

Takk for meg!

Skrevet

veit du, du har kje peil på ka du snakke om!

Kor du hente den der statistikken??

Eg bynte i bhg da eg va 8 mnd... å eg slit ikkje med meg sjøl i det hele tatt eg!

Skrevet

Hmmm, så da vi uvventet ble på vei med nr. 2 så skal vi selge huset for å flytte på hybel/leilighete (sistnevnte som er like dyrt pr mnd som huset vårt) for at han kom. hmmmm Bare for at han ikke skal bli syk?

De blir syke uansett om de starter i barnehagen når de er 1,2 eller 3 år..

Skrevet

Faktisk endel enig med anonym jeg. Hvor mye luksus trenger vi egentlig. Heller leve moderat og være hjemme spør du meg. Det skal jeg... En ettåring i barnehage, nei stakkars små...

Skrevet

Du sliter, men er ikke selv klar over dette.

Den snikende depresjonsfølelsen kommer nettopp av dette.

Jeg ville anbefalle at du snakker med noen.

Jeg synes oppriktig dette var leit og høre, 8 mnd gammel er man kun et spedbarn som trenger sin mor!

Skrevet

At det går ann..

Ja jeg skal være hjemme med barnet mitt frem til 2 års alder,MEN det har ikkenoe med hvor farlig ting er..

Å si at barne blir hjerneskadet uten kroppskontakten etter dem har blitt ett år er vel litt å overdrive? Sitter du å duller med barnet ditt døgnet rundt frem til det er 2 år?? Neppe..

Men det er bra der har økonomi til å gjøre som dere vil..

Skrevet

Her er det ikke snakk om glitter og glamour! Her er det snakk om mat på bordet! Hva vil du egentlig? Ha medalje?

Skrevet

jeg har da for f¤%&/ aldri brydd meg om verken glitter eller glamour!!! Ta en titt i klesskapet mitt så skjnner du hva jeg mener. Har prioritert jentene mine hele veien. Gode sko, skikkelige klær, yoghurt og pålegg, trygg og god hverdag har de fått av meg. Selv har jeg og gubben stilt oss selv i bakgrunnen. Drit i å dømme meg på så tynt grunnlag!! Vissheten om at jeg ikke kunne være hjemme med jenta mi når jeg helst ville er ille nok om du ikke skl tråkke på meg i tillegg.

Skrevet

Hvis din samvittighet hadde vær ren hadde du ikke hatt dette behovet til å forklare deg!

Dyre biffer smaker kanskje ikke så godt???

Skrevet

ha, ha! Funny innlegg! Egentlig burde du lagt det på krangle, hvor folk vet å sette pris på sånt som dette. Er ikke alle som skjønner ironi...

Skrevet

tror dessverre ikke det er ironi, sparketassen... det er mange der ute som har denne holdningen på alvor.

Skrevet

ÅÅÅÅÅIII

DET VA JAGGU ET GODT TIPS!!! TAKK!!!!

skal si opp jobben nu ! så kan vi selge leiligheta å fløtte t et knøtt lite kott å do der heller!!!

har du flere gode tips eller super mamma???

Skrevet

Ja, ja, dem om det, sier jeg bare :)

Skrevet

Det er ikke ironi, over hodet ikke.

Dette er ikke skrevet for å krangle, men til opplysning!

Barna har ikke godt av barnehage i så ung alder, tvert imot.

Hvis ditt barn har det vondt eller blir plaget i barnehagen og er så ung så vil det ikke ha noen muighet til å fortelle deg om dette!

Det er fryktelig!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...