Gå til innhold

hvor langt på vei å va sier vekten?


lavero

Anbefalte innlegg

jeg er 32 uker på vei og gått opp 19 kg nå.....veide 52 før sv veier nå 71.

Gullet83_venter_spire_nr2 , du er jammen meg heldig, virker som om du vil beholde din naturlige form etter fødsel ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 33+4. Var 52kg før graviditeten, er nå 59/60 kg. Alt er en stor baby og en flott rund mage :) På meg har det bare komt på litt på brystene (jippi!) og litt rundt rumpa. Føler meg helt flott!! Har også vært påpasselig med sukker, vil ikke ha et sukkerbarn på 6 kg. Så vi koser oss bare i helgene, og da med sjokolade, gjerne kake og is. Ikke smågodt eller chips. Har også vært aktiv hele graviditeten, nå blir det mye svømming når magen er så stor. Spiser ellers godt av alt som er, grovt brød, frukt og grønnsaker, ost og prim osv. I tillegg er jeg vegetarianer g spiser mye soya produkter med sunne planteoljer. Babyen er i hvert fall veldig stor allerede og livlig som bare det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 32 og har lagt på meg 8kg... spennende å se hvor mye d blir, men d blir som d blir uansett:) spiser normalt, har ikke noen rare lyster heller. d er vårt første og d blir ei lita tulle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Är i v 33+1 och har lagt på mig ca 10 kg! Det är bra för jag var inte direkt liten innan! :D Är nöjd... hoppas vatten osv kan hålla sig borta denna gång, med sonen fick jag gå i tofflor på 17 mai för jag var så svullen!? Inte kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker og opp 9.5 kg her....Frykter at det blir en del mer, har lagt på meg 0.7-1kg i uken siden uke 26....skummel økning! Lever sunt og ikke noe vann tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er 32 uker på vei og har legt på meg 16kg, ganske mye. Har 3 barn fra før og gikk aldri opp mer enn 6kg med noen av de. Men ha slitt litt med bulemi så det er nok en grunn til det før nå håper jeg at jeg er kvitt det. noen andre som også har hatt det sånn og er redd for tiden etter fødselen i forhold til og begynne igjen???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 36 nå.. begynte å legge på meg i ca uke 16, veier nå 63,5 og har lagt på meg ca 11,5 kg!!

Rart hvor kroppen forandrer seg i løpet av en graviditet, men er jo ganske fantastisk alt som skjer:) Det største blir å møte viduderet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...