oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 14. februar 2007 #26 Skrevet 14. februar 2007 Hadde nok ikke tatt han tilbake nei..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #27 Skrevet 14. februar 2007 Hei. Først vil jeg si at du er et godt menneske som gir denne mannen en mulighet til å vise at det er mulig å tilgi, men min erfaring er at det nok vil gi dere andre konflikter fordi han faktisk har brutt respekten for deg! Selv gikk jeg fra min x lang tid etter utroskapen, men årsaken til bruddet var da bare at følelsene forsvant. Noen lever nok lykkelig etter et utroskap, men da må dere være sterke og vite at det aldri blir det samme som før det skjedde. Vi er bare mennesker som alle kan gjøre feil, men glemme gjør vi ofte ikke! Lykke til
trebarnsmamma? Skrevet 14. februar 2007 #28 Skrevet 14. februar 2007 Vet du hva, det kommer så an på. -hvordan kom utroskapen for en dag? -hvor lenge har utroskapen pågått? -har han vært betatt av den han har vært utro med, eller har det bare vært sex? -har dere hatt en krise i forholdet mens dette har pågått? 54% av alle nordmenn i parforhold er utro en eller flere ganger. EN eller FLERE ganger... Det betyr at flere av de som har svart bastant i denne tråden her med stor sannsynlighet enten kommer til å oppleve, eller uvitende har vært gjennom at partneren har vært utro. Jeg sier ikke at utroskap er greit. For det er det ikke - det er et forferdelig svik mot den andre parten i forholdet. Men ALLE kan oppleve en krise i samlivet, og ALLE kan faktisk havne i en situasjon som denne selv om man tenker at det "ikke skjer meg". Jeg synes du skal følge hjertet og bruke hodet. Dersom dere elsker hverandre ubetinget burde det være et håp for dere. Da er det viktig at dere klarer å legge bak dere hva som har skjedd, og at alle kort legges på bordet. Dere bør også lete etter årsakene til utroskapen da denne oppstod. Dere har barn sammen, og du sier du vil leve med ham. Jeg ønsker deg oppriktig lykke til, og håper for din del at han elsker deg så høyt at han er helt knust og ikke vil gjøre noe lignende igjen. Mange klemmer
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. februar 2007 #29 Skrevet 14. februar 2007 Da hadde jeg hevet han på hodet ut og jeg hadde fortsatt livet med mennesker som elsker meg. Godt du fant det ut, nå vet du han ikke respekterer deg eller ditt barn og familie, han elsker ikke deg og han kommer til å gjøre det igjen om du tilgir han. Livet ditt blir nok mer fruktbart uten denne mannen. Masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #30 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har akkurat vært igjennom det samme sjokket, han har vært utro lenge! Jeg har to barn med han. Har kastet han på hodet ut! Hater han for det han han har gjort mot meg, alle løgnene. Kommer ALDRI til å ta han tilbake. Hun visste ikke om meg, og hun har tilgitt han, tydligvis. For han er fortsatt sammen med henne, men sier han vil gjøre det slutt. Sikkert.. Uansett kommer han aldri til å få tilgivelse her.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 14. februar 2007 #31 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde aldri klart å stole på han igjen da, så hos meg brenner han alle sjanser hvis han er så dum og prøver seg på no sånt ;-)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #32 Skrevet 14. februar 2007 Hadde sparket han ut døra og aldri tatt han igjen.Gjort det engang= gjør det ofte igjen.hadde aldri i verden klart å stolt på han noen gang igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå