Gå til innhold

Flere septemberbruder her? Starte tråd?


#Troika#

Anbefalte innlegg

Har du sett denne pyntinga noen steder, ettersom du har det så klart, eller har du kommet på det selv? Dette med pyntinga av stilken falt jeg for, altsa;)

Skal dere sitte på småbord rundt om? Vi blir sittende i en E eller en U, alt ettersom hvor mange vi blir. Er ennå ikke sikker på hvem som skal bes. Hadde egentlig tenkt å ha de aller nermeste, å bli ca 30 stk, men må si jeg tenker litt på hva folk synes om de ikke blir bedd til middag. Blir isåfall over 70 til middag, og det er jo ganske mye, syns jeg.

 

Visner ikke blomsten i løpet av dagen, forrestn? eller har du en plan for dette også??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal gifte oss 15. september (min siste dag som 30-åring, tjihi). Vi har bestilt kyrkje og festlokale, og eg er i god gang med å slanke meg inn i mamma sin gamle brudekjole, men elles har vo gjort fint lite. Vi vert ikkje så mange, mellom 35 og 40 til middag og 70 til kaffi og fest, og festen skal praktisk tala vere i nabohuset, så vi tek det litt piano ei stund til. Men vi skal på brudeshow på onsdag, så då kan det vel hende det tek til å klø litt i fingrane her etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dette noen plass nei, det bare plasserte seg i hode mitt. Vi skal sitte i E, men pynter bordene likevel som enkelt bord, vi skal jo ha småbord til kaffin, så da blir det lettest.

 

Om blomstene visner har jeg ikke tenkt så masse på enda, men tanken har streifet meg, mulig vi prøver å få tak i slike plsatdingser til å ha på hver enkelt stilke som det er plass til en skvett vann i. Så får vi bare pynte litt ekstra over :)

 

Vi blir 60 til middag, muligens noen over, har ikke bestemt oss 100% enda.

Tror nok det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifter deg dagen før bursdagen di du også :)

Jeg gifter meg på min siste dag som 32-åring, så regner med litt ekstra morgengave da....

 

Moro å bruke mammas brudekjole da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsha med nytt nick, her. Hvordan går det i planlegginga, damer? Jeg skal på brudekjoleprøving på torsdag, og gleder meg noe helt sinnsykt:) Har planer om å gå ned noen kilo til september, men alle kjoler kan vel syes inn. Så ser ikke på det som noe problem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...