Vibeke&gullguttene:) Skrevet 24. februar 2007 #26 Skrevet 24. februar 2007 Hei alle sammen:) jeg er 86-modell... har en liten gutt på snart 5 mnd:) som tiden flyr;)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 25. februar 2007 #27 Skrevet 25. februar 2007 86-modell her, har en sønn på 4 mnd og bor i stokke
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #28 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er også 86modell!! Har lille Charley som er 5måneder og 2uker. Vi bor på Haugerud i Oslo.
gutt060606&jente010110 Skrevet 4. mars 2007 #29 Skrevet 4. mars 2007 eg er også 86-modell=) har en sønn på 9 mnd, og me bor i haugesund=)
Bea86Emma04Emmeli09 Skrevet 5. mars 2007 #31 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er 86-modell Har ei jente på 2 år å 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå