Gå til innhold

86-modeller her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er dere fra, hvor gamle er barna deres?

 

jeg er fra Follo og lillegutt er straks 6mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 87 men slenger meg på forde. er fra oslo og maria linnea er 7 uker i dag.

Skrevet

Jeg er 86 modell :) Bor på haugerud og har en datter på 9 mnd og 2 uker :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Opprinnelig fra Island, bodd lenge i Skien, men nå bor jeg i Oslo.

 

Snulla er 4 mnd!:-)

Skrevet

Jeg er og 86 modell :) Bor på Haugerud i Oslo, og har en gutt på 6 mnd! =)

Skrevet

Jeg er fra Sarpsborg, men bor i Moss.. Har en liten jente på 8 uker.

Skrevet

ja. har to, ei jente på 18 mnd og en gutt på 7 uker. vi bor i drammen.

Skrevet

86modell:)

 

Har ei jente på 16mnd og kommer fra sogn og fj... å det er ingen andre fra sogn og fj her inne tror jeg! KJIPT!

Skrevet

jeg er 86 mod er opprinnelig fra Larvik men bor nå i Drøbak jeg har ei lita vakker tulle på snart 20 mnd

Skrevet

og jeg er 86 modell :) bor i vestfold med lille gutten min på 21mnd :)

Skrevet

jeg er hehe

bor i tr.heim og har lille emilie på 11 uker

Skrevet

jeg er 86 har akkurat flyttet til akershus med gutten min på 4 mnd og et par dager :-)

Skrevet

Og meg:)

 

Bor i Trøndelag, og har en sønn på 10 mnd.

Skrevet

meg også.. bur på Stord og har ei datter på 7 mnd...

Skrevet

86-modell ja:)

er fra sandnes (rogaland) og jenta mi er 10 uker:)

Skrevet

me2.

 

er fra Fauske og har en gutt på 18 måneder. :)

Skrevet

Jeg også..

 

Bor i Oslo sammen med jenta mi på 4,5 mnd..

Skrevet

jeg også

er fra Kr.sand, men bor i bergen med samboeren

å har en herlig liten gutt på 7måneder:)

Skrevet

Bergen kommer vi ifra...

 

Gullgutten er 10 mnd ;-)

Skrevet

eg e 88 modell å har en liten vakker sønn på 3 mnd :) bor i sandnes

Skrevet

86 modell her =)

Fra stord , datter på snart 3 år

Skrevet

86 modell fra Sandefjord, har en gutt på snart 7 mnd

Skrevet

hei, eg er 86 modell... har en gutt på 14 mnd.. fra bergen..

 

Skrevet

Fra bergen, og har en jente på 3 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...