Sabina og gjengen Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 hvor er dere fra, hvor gamle er barna deres? jeg er fra Follo og lillegutt er straks 6mnd
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 jeg er 87 men slenger meg på forde. er fra oslo og maria linnea er 7 uker i dag.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er 86 modell Bor på haugerud og har en datter på 9 mnd og 2 uker
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Opprinnelig fra Island, bodd lenge i Skien, men nå bor jeg i Oslo. Snulla er 4 mnd!:-)
Angel86 Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er og 86 modell Bor på Haugerud i Oslo, og har en gutt på 6 mnd! =)
desemberjenta06+spire Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er fra Sarpsborg, men bor i Moss.. Har en liten jente på 8 uker.
xxxo Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 ja. har to, ei jente på 18 mnd og en gutt på 7 uker. vi bor i drammen.
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 86modell:) Har ei jente på 16mnd og kommer fra sogn og fj... å det er ingen andre fra sogn og fj her inne tror jeg! KJIPT!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 jeg er 86 mod er opprinnelig fra Larvik men bor nå i Drøbak jeg har ei lita vakker tulle på snart 20 mnd
tonebf Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 og jeg er 86 modell bor i vestfold med lille gutten min på 21mnd
silhah og emilie Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 jeg er hehe bor i tr.heim og har lille emilie på 11 uker
♥ anonym♥ Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 jeg er 86 har akkurat flyttet til akershus med gutten min på 4 mnd og et par dager :-)
FrøkenSprøken Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 Og meg:) Bor i Trøndelag, og har en sønn på 10 mnd.
2prinsesserogbim Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 meg også.. bur på Stord og har ei datter på 7 mnd...
dippsi Skrevet 15. februar 2007 #15 Skrevet 15. februar 2007 86-modell ja:) er fra sandnes (rogaland) og jenta mi er 10 uker:)
Maren & Tian Skrevet 15. februar 2007 #16 Skrevet 15. februar 2007 me2. er fra Fauske og har en gutt på 18 måneder.
Mamsen86 Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Jeg også.. Bor i Oslo sammen med jenta mi på 4,5 mnd..
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 jeg også er fra Kr.sand, men bor i bergen med samboeren å har en herlig liten gutt på 7måneder:)
Gjest_1001 Skrevet 17. februar 2007 #19 Skrevet 17. februar 2007 Bergen kommer vi ifra... Gullgutten er 10 mnd ;-)
mamma06og 10 Skrevet 17. februar 2007 #20 Skrevet 17. februar 2007 eg e 88 modell å har en liten vakker sønn på 3 mnd bor i sandnes
lillerosin86 Skrevet 19. februar 2007 #21 Skrevet 19. februar 2007 86 modell her =) Fra stord , datter på snart 3 år
kleenex Skrevet 20. februar 2007 #23 Skrevet 20. februar 2007 86 modell fra Sandefjord, har en gutt på snart 7 mnd
mamma20! Skrevet 22. februar 2007 #24 Skrevet 22. februar 2007 hei, eg er 86 modell... har en gutt på 14 mnd.. fra bergen..
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 22. februar 2007 #25 Skrevet 22. februar 2007 Fra bergen, og har en jente på 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå