Gå til innhold

Morsdagspresang, hva fikk dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

slippe å ta store deler av huslige ting , og deilig sex;)

ps vi har influensa begge to s begrensa hva vi orka:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble det i siste liten kjøp på lørdag virker det som, han hadde pakket inn ei strømpebukse du får kjøpt i matbutikken (en litt tykkere modell), hihi :o) Tanken var nå god, for jeg er temmelig frøsen av meg. Han hadde også kjøpt tulipaner, og skrevet et lite kort. Kjempesøt da :o)

Skrevet

Fikk ikke en dritt. Vet at han husket det for han snakket om det på torsdag. Det var som forventet men er nå skuffet likevel...

Skrevet

jeg fikk en ipod, og ble veldig glad for det. Det var nok en kompensering for i fjor, da fikk jeg nemlig ingenting enda jeg hadde sagt på forhånd at jeg veldig gjerne ville feire morsdag. Da sa han at han ikke syntes noe om sånne "kommærsj feiringer". Vi hadde en diskusjon på det, men likevel fikk jeg ikke så mye som et lite kort en gang. Så i år har han jaggu tatt seg sammen! Da ble jeg glad! Hadde vært fornøyd bare med en liten blomsterkvast også jeg da! poenget er jo at de viser at de bryr seg litt.

Skrevet

Ikke en dritt!

Skrevet

Fikk en Fleurville Sling Tote som jeg har ønsket meg leeeeeeeeeeenge. Visste om gaven da jeg har vært med å bestille den selv, men det gjorde ingenting :-D Fikk også kort og middag. :-D

Skrevet

jeg gikk et fint sølvsmykke og et koselig kort på min første morsdag!

Skrevet

Fikk ingenting:-( Ganske skuffet, for han vet godt at jeg hadde satt pris på det... Han sa gratulerer med dagen, da...

Skrevet

Fikk frokost på senga med lys og blomster. Kort fra jenta mi og fikk sove til halv 11 :) Servert middag og dessert. Luksus :)

Skrevet

jeg fikk armani parfymen...mmm kjempe god!jeg har brukt lacoste til nå for jeg ikke har funnet en anen jeg liker så det ble jeg kjempe gla for...og veeeeldig overrasket, for jeg trodde ikke jeg skulle få noe....så fikk jeg en hjerte slikkepinne som hang på pakken, og thai mat til middag(haha takeaway...men min yndlingsrett)

så det ble en veldig koselig dag med tv titting og kosing med snuppa...

MEN den kjekkeste gaven var at prinsessa mi sa MAMMA for første gang;o) (hun er 8mnd)

Skrevet

Henrik sa mamma for første gang!

Jeg fikk kake med teksten "TIL MAMMA FRA HENRIK".

Og en sony ericsson W810i!! :)

Også slapp jeg gjøre huslige ting en hel dag, samt bytte bleier... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...