Gå til innhold

Morsdagspresang, hva fikk dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk young-sexy-lovely parfyme;) gøy å høre om andre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsket meg en sove-lenge-dag og en deilig frokost.. Og det var akkurat det jeg fikk..

..perfekt..

: )

Skrevet

ikke en dritt:(

Skrevet

kopp med verdens beste mamma på og en ivrig gutt som ikke kunne vente med å gi meg den..deilig frokost og en liten pike som ble 1 år i dag..

En perfekt dag ;)

Skrevet

Jeg fikk "heia mamma" boka!

ble kjempe fornøyd med den!har allerede lest halvparten og den er virkelig å anbefale!

Skrevet

fikk englebarn-smykket! det var kjempefint:) og et nyyydelig kort, hvor det stod masse skryt:)

Skrevet

jeg fikk ingenting...selv om d var min første morsdag....:-(

Skrevet

15 nydelige tulipaner sto på bordet da jeg kom inn på stua i morges :-) Sambo var på jobb, men hadde altså tatt seg tid til å sette dem fram før han dro. Snille mannen.

Skrevet

Hvor får man kjøpt englebarnsmykket? Finnes det på nettet?

Skrevet

ingenting... er ikke sammen med far til gutten min, er vel derfor:)

Skrevet

Visste at jeg ikke kom til å få no, så jeg kjøpte meg liljer og en plante fornet som et hjerte:) veldig fornøyd med det he,he...

Skrevet

Hadde familien på kake i dag( "feiring" av bursdag 6.feb + første morsdag:-)... fikk blomst av min mor og min søster - siden det jo var min første morsdag. Ingenting av sambo, men så er ikke han hjemme heller da.. Tror ærlig talt ikke jeg hadde fått så mye om han var hjemme heller. Han klarte no å sende blomster til bursdagen min hvertfall:-) Det er da noe:-)

Skrevet

en bukett fra shell-hasteinnkjøpt i dag formiddag....

Hadde håpt på å kunne sove lenge-så når vesla våknet kl 08 så hintet jeg på at han skulle stå opp med ho-kl 09 kom han tilbake med ho og meinte ho var sulten-så sovna han.

Så han nesten sprang bort til Shell i dag formiddag for å plastre:D

Skrevet

Jeg ble vekt av ei stolt jente på 3 år som ga meg selv-laget morsdagspresang lagt i barnehagen :) Og så kom pappa'n inn etterpå med varm sjokolade i yndlingskoppen min, et stykke krydderkake (som jeg hadde bakt, hehehe), en liten blomst og et kort der det sto "Gratulerer med dagen kjære kone og mor til mine barn"... der satt vi i senga og koste oss alle fire - for da våkna Knøttemor på 5 uker også med et digert smil! En herlig start på en herlig dag :)

Skrevet

Digitalt kamera:) (mista det vi hadde på fjellet:( )

Skrevet

jeg fikk en melding der det sto god morsdag...begynte nesten å grine hehe..han som pleier å glemme absolutt ALT! han må jo ha bursdagen min på huskelapp hehe...

Skrevet

Ingenting annet enn en sur mann. Denne dagen har bare vært bånn i bøtta!

Skrevet

Ingenting her heller, men da mannen min ble minnet på at det er morsdag, ble han flau og sa at han skullle overraske og feire meg en annen dag. Bare han ikke glemmer det, da :)

Skrevet

Fikk en orkidè som er yndlingsblomsten min med faren til tuppa. Skuffet over at jeg ikke fikk gratulasjoner av foreldrene mine. Mamma fikk en flott bukett med meg og greier...men men..

Skrevet

Fikk et kort med nydelige ord om at jeg var verdens beste mamma som gjorde jenta mi så trygg og glad (var skrevet i jeg- form). Ble helt rørt jeg. Så fikk jeg en bok av min favoritt forfatter, og et gavekort på 500 til min favoritt butikk. Huset luktet også nytraktet kaffe, og mannen min har tatt seg av jenta i hele dag. Var til middag hos svigers, så for meg har denne dagen vært skikkelig avslappende og god.

Skrevet

10 flax lodd :-D

Skrevet

Jeg fikk kr 1000,- + et kjempefint hjemmelaget kort :-)

Skrevet

jeg fikk ingenting:( har minnet han på morsdagen i flere mnd i håp om å få et lite kort i det minste.. måtte spørre han om han ikke skulle gratulere meg, og da spurte han hvorfor.. ble skikkelig skuffa, jeg ga han søt farsdagsgave FØR han i det hele tatt var far.. mannfolk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...