Gå til innhold

Skal vi gjette kjønn?? og se om magefølelsen stemmer?


minni09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artig. :D

 

Jeg tror jeg får jente... Men er vel kanskje fordi jeg har en gutt fra før??!

Snart UL så vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det er en gutt... har følt det helt siden dag en, har ingen spesiell grunn til det, men jeg kommer til å få meg et sjokk hvis det er en jente ja;c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en liten pjokk inni magen..

Mest pga mamma var mye dårligere med gutta, og jeg er mye dårligere nå enn med jenta mi sist....

Kanksje vi får se i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg får ei lita tulle. Men ut i fra min allmenntilstand skulle en tro at det blir gutt. Har ikke vært kvalm én gang :) Ut i fra det kinesiske kartet skal det bli jente.Kanskje det er en av hver, har STOR mage er bare i 16.uka... Så vi er veldig spente. Skal på UL 12.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra første stund trodde eg at det er e jente,var utrolig kvalm i forhold til forrige svangerskap,og holdt ringen over mage-jente,hjertelyd var melom 155-160=jente,men i det siste hadde eg drømmer om at det e en gutt...Så eg e veldig spent før ultralyd 8.mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jentefølelse denne gangen.

Dette svangerskapet minner meg også endel om det svangerskapet da jeg gikk med jenta mi. Sliten og trøtt. Med gutten min var jeg kvikk og rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tor det blir en gutt, var på ul for 10 dager siden, såg ut som en liten tiss nede på bilde :) har heller ikkje vært noe dårli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at jeg får gutt nå, har to jenter fra før og føler meg helt anderledes denne gangen! Vi får se 14.mars....gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først trodde eg gutt,men dei siste vekene har eg trodd på ei jente. Har begge deler fra før, så det er akkurat det samme kva det blir. Håper eg får vite kjønnet på ulralyd 12.mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vil jeg også være med på:) Tror jeg får en gutt.. (etter mage formen å dømme) Skal på UL på torsdag så da får vi se om det stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trodd jente fordi dette svangerskapet har vært så anderledes enn med lille rampen på 10 mnd og i dag fikk jeg vite på UL at magefølelsen stemte. Hurra!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ trur æ får ei lita pia,har vært i fin form og alle "tegnan" tyde på gutt, men æ har en jente følelse..:) Prøve ære bestæmme mæ nu om æ vil vette det om en måned eller ikkje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ei jente, men har egentlig ingen sterk følelse. Samboern har en gutt fra før, og han er hellig overbevist om at det blir en lillebror. Så får vi se da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir en liten jente :) Vet ikke hvorfor men bare føler det.. Har ikke vært dårlig eller plaget med noe frem til nå! Så jeg er heldig.. Og da mener mange det er gutt.. Så vi får se når nurket kommer i midten av august hvem som har rett..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg var 9mnd på vei,å at jeg hvar på sykehuset å skulle føde.

 

Husker ingenting av fødselen i drømmen,men når jeg var ferdig med fødselen ble jeg henvist av en lege ned til utgangen av sykehuset,der masse barnevogne ventet på å bli hentet...der ble jeg henvist til min,der det sto etternavn mitt på vognen(jeg husket jeg tenkte at"dette er ikke vognen jeg ville ha til bebisen min"..jeg skulle ha en rød 3hjulskombivogn)

Men når jeg skikket oppi vognen kunne jeg se lille søte beibin min...jeg viste ikke om det var gutt eller jente,men det kunne jeg vente til jeg kom hjem å se når jeg skiftet bleie på den;)

 

Så ser jeg på det søte armen til den,og rundt håndleddet var det et sykehusarmbånd rundt,der sto det at den veide 8340 gram,utrolig stor beibi,hehehe...

 

Jeg kunne ikke ta blikket eller hendene fra beibin min,å følte en kjærlighet så sterk som jeg aldri hadde følt før,så begynte jeg å grine av glede.

I det jeg skullel ta opp beibin min fra vognen,ser jeg at den har en slags halsjede av papp(samma som er rundt håndleddet) å der står det at det er en gutt å at fødselen tok 1 time.

 

Så våknet jeg opp av drømmen..

 

Å før dette hadde jeg ingen følelse på om det hvar verken gutt eller jente, jeg hadde ikke et spesielt ønske på om hva det skulle bli,bare det var sunt å hadde det bra;)

 

Så jeg sitter med en følelse av at det blir gutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...