Gå til innhold

Skal vi gjette kjønn?? og se om magefølelsen stemmer?


minni09

Anbefalte innlegg

 

jeg tror jeg får en gutt..

 

kanskje fordi jeg ikke har vært kvalm...

 

men gleder meg villt til å finne ut hva det blir om 30 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med på den! Jeg tror jeg får jente... vet ikke hvorfor, bare en følelse. Men jeg vil ikke vite kjønn på ultralyden, så må nok vente til babyen blir født :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med:) holder en knapp på jente siden formen min e vært elendig..skal på ultralyd imårå,men det er for å sjekke om det er tvillinger...er det tvillinger skal vi vite kjønnet er det ikke skal vi vente til den er kommet:)....har en gutt fra før å da var formen heilt topp så dette var ny opplevelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ hadde ei uke i starten md jente følelse,men så etter d har d bare vært gutte følelse.men d kinesiskekartet og dn spørretesten man kan ta viser bare jente sist gang æ tok dn i stad.æ har vært like dårlig nu som di to første graviditetan mine,ei jente og en gutt :) men dn 23 skal vi på ul og da får vi se ka vi venter :) hjertelig velkommen uannsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er med på det..

eg trur det er ei jente. har ei jente frå før, trudde det kom til å bli ein gut, men no trur eg det er ei jente... men det finn eg vel kanskje ut på UL om ca 1 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at jeg får en liten gutt. En av gunnene er nok at jeg ikke har vært noe særlig dårlig, ellers er det magefølelsen som herjer og den sa gutt fra første stund - har vaklet litt pga myter men nå er jeg som sagt helt sikker på å få en liten rampegutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er en jente... Jeg har sett på det kinesiske fødselskartet og der står det og jente,men den har tatt feil på to andre jeg kjenner,men jeg når jeg så på mannens alder og når de ble gravide så stemte det.. Merkelig.. hehe..

Men jeg har i grunnen litt delt følelse,for jeg tror det kan være en gutt i magen også.. Så hvis det er tvillinger så er det en av hver(syns magen min har vokst så...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en gutt i magen min...

 

Hjemme kaller vi nurket for junior. Det har bare blitt sånn...

 

Skal på ul 5. mars. Da håper jeg vi IKKE får se kjønnet. Vil at det skal være en overraskelse til fødselen hva det blir..

 

Er det samt at formen min og fosterlyd allerede nå kan si nesten 100% hva det blir? Isåfall lurer jeg på hva "ingen symptomer" blir og fosterlyd i uke 12 på 150 slag i minuttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følelsen av at det blir jente. Jeg ønsker meg jente og tenker bare på jente.

 

Men tidligere når jeg har drømt at jeg er gravid så drømmer jeg at jeg får gutt. Altfor mange gutter i familien så nå må det komme en liten prinsesse! og kjøp av rosa baby tøy. Klarer nesten ikke å vente til 9 mars når jeg har UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

 

Jeg tror jeg får en liten rampegutt, sambo håper det blir ei lita jente :)

Gleder meg villt til 12mars da vi skal på UL, og vi vil vite det, jeg gleder meg til å shoppe tøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir en jente , har to gutter fra før så det er nok også litt ønsketenking. Blir glad uansett, jeg skal heller ikke vite noe før fødsel så det blir en stund å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slenger meg på jeg også:-D

Har skikkelig følelse av at det blir gutt, men kjønnet spiller ingen rolle for meg da vi har gutt og jente tvillinger fra før:) Sambo har også ei jente fra tidligere så han ønsker seg en gutt til, men for meg er det akkurat det samme! Gleder meg vilt!! Var på UL i uke 12 for å utelukke tvillinger igjen, men det var da for tidlig å se kjønn så håper jeg får se det på ultralyden om en måned idag!!

Jeg har vært skikkelig dårlig og kvalm og det kinesiske kartet viser jente, men har allikevel guttefølelse. Men tiden vil vise:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper på ei jente, mest gutter på min side og babypappan.. så på tide med ei jente, jeg har en stor følese på jente, ring testen sier jente. Kinesikse kartet sier jente.Jeg ønsker meg jente. Jeg håper å håper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel sterkest ønske om jente, og fikk det fram på den kinesiske kalenderen. Har i grunnen ikke noen magefølelse, tror mest det er ønsketening ;o) Blir selvfølgelig stas uansett hva det blir Ü

Håper vi kan se kjønnet på UL 28. mars (som virker veeeldig lenge til!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker men tror og håper på en jente, har en fra før og den gang var jeg bobesikker på at det skulle bli en jente, ble fornermet om noen andre sa at de trodde det skulle bli en gutt.

Men jeg er ivertfall kvalm nok til at det tyder på at det er en jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og håper på gutt! (men blir selvfølgelig like glad om det er ei jente:)) Har hatt "guttefølelse" hele tiden.. Ultralyd 2.mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg tror vi får en gutt, har det på følelsen og det kinesiske fødselskartet sier det..:) Har ultralyd 13 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag tror jeg gutt for så og tro jente. Men siden jeg har hatt et helt annet svangerskap enn sist gang med mer kvalme, tretthet etc så tipper jeg nå på jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen bestemt magefølelse for hva jeg får! Tenker jeg realistisk, så tror jeg at jeg får en gutt! For min samboers familie har en tendens til å bare få gutter, så jeg tror at det skal litt til å knekke den tradisjonen, hehe... Dessuten sier også det kinetiske fødselskartet at jeg skal få en gutt!

Men utenom det, så føler jeg at det blir ei jente. Vet ikke om det har en sammenheng med at det kun har vært gutter i familien, og at det er savnet etter en jente som gjør at jeg føler det!

Så egentlig stiller jeg meg ganske nøytral her! Det er akkurat det samme hva jeg får, så lenge babyen er frisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...