Gå til innhold

Skal vi gjette kjønn?? og se om magefølelsen stemmer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er overbevist om at det er en gutt... har følt det helt siden dag en, har ingen spesiell grunn til det, men jeg kommer til å få meg et sjokk hvis det er en jente ja;c)

Annonse

Jeg tror jeg får ei lita tulle. Men ut i fra min allmenntilstand skulle en tro at det blir gutt. Har ikke vært kvalm én gang :) Ut i fra det kinesiske kartet skal det bli jente.Kanskje det er en av hver, har STOR mage er bare i 16.uka... Så vi er veldig spente. Skal på UL 12.mars.

Fra første stund trodde eg at det er e jente,var utrolig kvalm i forhold til forrige svangerskap,og holdt ringen over mage-jente,hjertelyd var melom 155-160=jente,men i det siste hadde eg drømmer om at det e en gutt...Så eg e veldig spent før ultralyd 8.mars

Annonse

Jeg tror det blir en liten jente :) Vet ikke hvorfor men bare føler det.. Har ikke vært dårlig eller plaget med noe frem til nå! Så jeg er heldig.. Og da mener mange det er gutt.. Så vi får se når nurket kommer i midten av august hvem som har rett..:)

Jeg drømte at jeg var 9mnd på vei,å at jeg hvar på sykehuset å skulle føde.

Husker ingenting av fødselen i drømmen,men når jeg var ferdig med fødselen ble jeg henvist av en lege ned til utgangen av sykehuset,der masse barnevogne ventet på å bli hentet...der ble jeg henvist til min,der det sto etternavn mitt på vognen(jeg husket jeg tenkte at"dette er ikke vognen jeg ville ha til bebisen min"..jeg skulle ha en rød 3hjulskombivogn)

Men når jeg skikket oppi vognen kunne jeg se lille søte beibin min...jeg viste ikke om det var gutt eller jente,men det kunne jeg vente til jeg kom hjem å se når jeg skiftet bleie på den;)

Så ser jeg på det søte armen til den,og rundt håndleddet var det et sykehusarmbånd rundt,der sto det at den veide 8340 gram,utrolig stor beibi,hehehe...

Jeg kunne ikke ta blikket eller hendene fra beibin min,å følte en kjærlighet så sterk som jeg aldri hadde følt før,så begynte jeg å grine av glede.

I det jeg skullel ta opp beibin min fra vognen,ser jeg at den har en slags halsjede av papp(samma som er rundt håndleddet) å der står det at det er en gutt å at fødselen tok 1 time.

Så våknet jeg opp av drømmen..

Å før dette hadde jeg ingen følelse på om det hvar verken gutt eller jente, jeg hadde ikke et spesielt ønske på om hva det skulle bli,bare det var sunt å hadde det bra;)

Så jeg sitter med en følelse av at det blir gutt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...