Gå til innhold

Hvordan vogn har du kjøpt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte på Fru Lyng, Sandvika Storsenter. Den er kjempefin!!!

2-åringen skal få lov til å bruke sportsdelen frem til lille bebbis kommer;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Emmaljunga Edge på oss.. Veldig fornøyd med trille-egenskaper. Virker meget solid. Eneste " negative" er kanskje prisen, litt dyr. Kostet 7695.. Hva kostet deres vogner? Er kanskje ikke så dyrt, men som 1.gangs handler synes vi at det var litt i dyreste laget da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt vogn i dagog valget falt på en Simo Kombi vogn. grunnen til dette er at jeg synest det er en god vogn som er solid og litt tung slik at den ikke har lett for og tippe når ungen blir litt større og kanskje sitter urolig.. uææææ helt utrolig rart og tenke på at jeg har kjøpt vogn:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en BRIO HAPPY i knall lyseblå! Den er bare sååå fin! Den kostet 6450,- med liggedel og med sportsdel i valgfri farge. Justerbart understell. Falt helt for designet på vognen. Trodde kanskje liggedelen var litt liten, men synet bedrar. Den var like stor som Simo sin kombi. Se på www.brio.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Emmaljunga dou edge kombi, i fargen sport carbon! Den er bare så kul, og har veldig mye smådetaljer som jeg bare eeelsker. Så vi er kjempe fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt phil and tedds vogn nå i helga, den som er søskenvogn med avtagbart søskensete. Dermed kan nr. 1 bruke vogna nå frem til nr. 2 kommer. Tenkte å bruke den til nr. 2 også, får se hvor grei den er til nyfødte. Har evt en Teutonia Mistral som kan brukes hvis ikke. Veldig greitt å kunne ha muligheten å bruke den som søskenvogn når vi skal alle på tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallrød Brio kombi! føler meg litt vågal pga fargen, men lille vennen sparker fornøyd i magen og synes nok det blir fint å ligge i en slik frisk vogn! Den var på salg på babyshop, 3799 (oppr 5899). Jeg er fornøyd! Har tenkt i flere dager. Har Simo kombi fra før, og veldig fornøyd med den, men vi er 5 brukere av den vogna, så den er utslitt! Ja, ja, spennende hva mannen sier til fargen spesielt . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...