Gå til innhold

Hvordan vogn har du kjøpt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt en TFK Joggster Twist. Ville egentlig ha en OTH men da hadde baggen blitt altfor liten til senhøsten/vinteren med skinnpose og tykke klær. Og jeg synes hun er forliten til å ligge i sportsvogn allerede før jul for da blir hun liggende andre veien. TKF hadde en av de største baggene på en 3-hjuling.

 

Vi er veldig fornøyde til nå.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde først tenkt Simo duovogn, men endte opp med teutonia mistral kombivogn med softbag...

dette fordi simoen er ganske tung i vekt + rimaelig stor i størrelsen.

er ørlite usikker på softbagen, men tror det er en vanesak.

får knøttet i midten av juni :-) så vi har tenkt at bagen skal være i bruk sånn frem til nyåret (2008) en gang.

 

tar gjerne i mor kommentarer om denne vogna- positive såvel som negative!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Teutonia Mistral, svart med litt beige på ;) kjempe fin!... og med en stelleveske som hører til....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt Bugaboo Cameleon, men har ikke fått den enda. Gleder meg!

Jeg har en Teutonua Mistral fra før som jeg er veldig fornøyd med, men den har vært gjennom 2 barn og er ganske slitt. Så den skal kun brukes på skogsturer heretter;=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TFK står for Trends For Kids. Joggster er en av modellene med tre hjul og Twist betyr at det er den med det svingbare hjulet som kan låses. Det er en av de større tre-hjulingene. God og stor bag og stor sportsdel som barnet sitter bra i uten å bli "klemt" om vognen brukes lenge. Har også veldig mange smarte løsninger. Blir veldig liten når den slås sammen (mye mindre enn en Quinny) og det tar bare 5-10 sekunder :)

 

Er ganske grei i pris også. Vi betalte ca 7000 for vår men adapter og regntrekk kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...