Gå til innhold

*Bli kjent tråd*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hei!

Jeg er 24år fra grunerløkka i Oslo. Venter mitt første barn med samboeren min. Studerer fotokunst og har termin 07.07.07, og det blir en liten jente ifølge UL:) Også har vi en Bengal katt som heter Baloo.

Kjæresten min jobber som grafisk designer/fotograf.

Gleder meg enormt til barnet kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 21 år og fra Hordaland. Venter første sammen med min mann. Vi har kjent hverandre i halvannet år, og vert gift i noen måneder. Vi har en kjempefin vofs, men er veldig bekymret for hvordan hund og baby skal gå sammen. Jeg er ikke i jobb pga. helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) Jeg er 21 år og bor i Bergen. Kommer opprinnelig fra ei lita bygd i Rogaland. Jeg og min forlovede venter vårt første barn 29. Juli, noe vi gleder oss masse til! Begge blir ferdige med bachelorgradene i juni, så har vi i hvertfall utdanningene i boks før nurket kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 og bor i Sarpsborg, og er gift på det 5 året

jobber på en intensiv avdeling, og er utdannet intensivsykepleier.Er i jobb så lenge formen er der

Venter vårt 3 barn 11. juli ( en jente) og har to nydelige gutter fra før på 4 og 5 år. gleder oss veldig til nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei:0)

 

Får en koselig tråd...

 

Jeg er 27 år og fra Trondheim, har vært gift i 6 mnd ( og elsker det ) Og har termin 24. 07.2007.Jeg har et gull fra før Emil på 8år som gleder seg skikkelig til å endelig bli storebror.

 

Etter jul begynnte mannen min i ny jobb i oslo, så vi pendler litt i mellom begge to, men mest han som kommer hit enda.

 

Jeg studerer egentlig jus, men tok en pause for å jobbe som hovmester på en travel restaurant og få tjent opp litt penger, men planen er å komme meg tilbake til skolen etter permisjon og da blir det nok Oslo på oss andre i familien også.

 

Nå skal jeg emdelig på ul og er kjempe pent om det er den lille gutten der inne som jeg tror:0)

 

God klem til alle juli jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 år, vært gift i ett og et halvt år snart - (med en klassekamerat fra videregående ;-))

Bor på Hadeland, midt mellom Oslo og Gjøvik.

Jeg er ergoterapeut og vi gleder oss masse til å bli foreldre!

Vi vil ikke vite kjønn, men jeg har en sterk følelse på at det er jente! Selv om jeg egentlig har hatt en sterk følelse på at det er gutt nesten frem til nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott tråd:)

 

Jeg er 27 år fra indre østfold. Har enda ikke fått giftet meg, men er like lykkelig som samboer på tiende året;) Fra før har vi en herlig gutt som blir åtte før han blir storebror. Han snakker masse om hvor fint det skal bli når baby'n kommer.

 

Termin er 30.juli, noe som er rimelig sikkert;) Håper de ikke flytter på den da vi vet når befruktningen skjedde. Skal på UL 1.mars.

 

Ellers jobber jeg som sykepleier i hjemmetjenesten. Pr dd er jeg halvt sykemeldt pga bekkenet. Er tatt ut av vanlig turnus og jobber tilrettelagt. Har det egentig som plommen i egget når det gjelder jobbsituasjon.

 

Ellers bor vi på gård (2km fra sentrum), helt perfekt sammen med en flott hund Samson, som er en newfoundlandshund.

 

Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønnet på baby'n, så hvis noen har tips om hvor vi får kjøpt kjønnsnøytrale klær tas det imot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 22 år, egentlig fra øst-finnmark,

men bor i Tromsø hvor jeg går allmenlærerstudie.

Har vært samboer med min kjære 33 i snart 6 år.

 

Vi har en gutt på 2,5 år, og venter et til barn 16. juli. Som vi har bestemt oss for å ikke vite hva blir, så vi er spente. :)

 

Gleder meg til å få en til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bra idé! :)

Jeg er 21 år, blir 22 i august, og bor for tiden i Oslo. Jeg om min herlige samboer skal flytte til Skien/Porsgrunns - området i juni.

Sammen venter vi vår første lille bebi 18 juli, og vi gleder oss enormt mye! Det blir vårt første og det gjør jo ting litt ekstra nytt og spennende:) Jobber med ferskvare og trives godt med det!

 

Må bare legge til at dette er et kjempe-forum , og helt supert å få dele tanker, erfaringer, forventninger og spørsmål med dere som er i samme situasjon!

 

tinaogmariusskalfåbebi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 25 år fra Bergen, har en prins på 6år og venter en liten tulle 30.juni ... hadde først termin 1.juli så føler jeg hører litt til her inne og..hehe..Er sykemeldt pga BL..kjeeedelig--

 

Treffer vel "lykke" på KK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år - blir 30 halvannen mnd før nr to kommer til verden;o)

Har verdens skjønneste gutt, på to år som heter Tobias.

Samboer med "the love of my life" - har vært sammen i snart 11 år nå!

Jobber som jurist i forliksrådet og trives veldig godt - men er delvis sykemeldt nå pga bl og kvalme...blæhhh:o(

Venter en liten jente den 26.7 - som mest sannsynlig skal hete Milla:o)

Gleder meg masse til å bli tobarns-mamma!

Bor rett utenfor Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 fra karmøy (opprinnelig fra sørlandet ) bor her med flott samboer på 30 og sammen har vi et megakrapyl på 2 år i juni. venter nå på vår andre i juli og ifølge ul blir det gutt det også ;O)

Er hjemmeværende og storkoser meg med krapylet og graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25år og er fra lottobygda Verdal i Nord trøndelag.

Er lærling i barne og ungdomsarbeiderfaget og trives kjempegodt med det, men er for tiden 50% sykemeldt på grunn av bekkenløsning.

 

Er samboer med verdns snilleste mann på 35 år.

Venter vårt første barn 29 juli og gleder oss kjempemye til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 25 år. kommer fra trondheim, men har netopp flyttet til sandnes.. har ei datter på 3 år fra tidligere forhold..

venter barn med min super nydelige samboer på 23 år, har termin 29 juli, vi gleder oss. jeg er fortiden hjemmeværende med datteren min. i mangel på barnehageplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 28år og bor i Trondheim. Samboer med min lykkesmed på 33, og mor til to på 2,5 og 9år. Til storesøsters skuffelse venter vi gutt nr. to 25 juli :-)

 

Jeg er utdannet lærer, men driver i dag familiebarnehage med stor glede. Håper bare jeg beholder den gode helsa til en passende vikar står klar til å overta for meg. Kan jo ikke ansette hvem som helst til å ta vare på barna "mine"...

 

Får forresten ikke forandret nicket mitt. Har endret flere ganger på "min egen side" men det skjer ikke noe. Tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 36 år og bur heilt aust i Akershus. Sambuar er 37 år, og dette er vår første.

Var lenge med i august-klubben, men etter UL forrige veke vart terminen flytta til 29. juli. Jordmor meinte det blir ein gut, og det synest det vordende pappa var veldig stas :)

Jobbar i Oslo som dataingeniør og trivest med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke skrevet meg på her, jeg. Jeg er 29 år og bor i Tønsberg. Giftet meg med drømmemannen min i juli i fjor og har nå termin den 19. juli med vårt første barn. Det blir ei lita jente og vi gleder oss masse! Jeg er hjemme med svangerskapspenger pga null tilrettelegging fra jobben min i Oslo... Men tiden går da på et vis. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Eg er 23 år og bor på Bømlo( ei øy i hordaland)

Er samboer på andre året og venter ei lita jente den 20 juli :)

Jobber som automatiker og er eneste jenta i manneflokken,så det blir ikkje så masse baby-prat på meg i arbeidstiden :)

Har akkuratt begynt å få litt mage (plutseli over natta) og kjenner masse spark og aktivitet. Så no begynner det virkelig å gå opp for meg.

Veldig kjekt å få lesa litt om dåke andre i samme situasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet meg inn her enda, jeg.

Er da straks 30 år, har samboer på 9. året, en nydelig sønn på 2, og så bor vår lille familie i Ski. Vi venter spent på lillesøster som er ventet sånn ca 20. juli.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...