Gå til innhold

*Bli kjent tråd*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Hadde vært så koselig å blitt litt bedre kjent med dere her.. Hvor dere er fra, termin, hva dere jobber med og sånt =o)

Jeg kan jo begynne:

 

Jeg er 22 år fra Gjøvik, bor nå litt utenfor byen.. Gift med en herlig mann på 28... Jobber i klesbutikk, men er sykmeldt nå.

Venter vårt første barn 21 juli...

Har forresten også en veldig søt bulldog som heter Uma...

Gleder meg stort til å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;-)

 

Jeg er 33 år fra Nordland og sambo på andre året..

Vi har to barn hver (jeg: to gutter 11,5 og 14 år, han: tvillinger, gutt og jente 14 år)

Jobber med psykiatri 100%, formen er strålende!

Venter en skikkelig attpåklatt 11 juli, vi alle gleder oss veldig;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg.. :)

 

jeg er 25 år fra lofoten. giftet meg for 1,5 år siden med guttemann på 26 år. jeg jobber som lærer i ei 97 %stilling (1 og 2.klassinger)

vi blir foreldre for første gang 31 juli, håper jeg.. (gleder, gleder meg)

ellers har vi to søte marsvin (odin og frøya) som sitter i buret sitt her i stua og gir meg litt avsmak for tia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, fra Troms,men bor nå i Trondheim. Har samboer fra samme sted og vi har vært sammen i litt over 7 år...:)

Jeg studerer vernepleie, er nå på 2.året. Jobber på ei avlastningsbolig for funksjonshemmede i helgene.

Jeg er i praksis nå, og skal være det ut April...Formen er veldig bra, så håper bare det holder så jeg får fullført! Vi venter ei lita jente 1.Juli, hun blir vår første og vi gleder oss masse!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)