Gå til innhold

*Bli kjent tråd*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Hadde vært så koselig å blitt litt bedre kjent med dere her.. Hvor dere er fra, termin, hva dere jobber med og sånt =o)

Jeg kan jo begynne:

 

Jeg er 22 år fra Gjøvik, bor nå litt utenfor byen.. Gift med en herlig mann på 28... Jobber i klesbutikk, men er sykmeldt nå.

Venter vårt første barn 21 juli...

Har forresten også en veldig søt bulldog som heter Uma...

Gleder meg stort til å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;-)

 

Jeg er 33 år fra Nordland og sambo på andre året..

Vi har to barn hver (jeg: to gutter 11,5 og 14 år, han: tvillinger, gutt og jente 14 år)

Jobber med psykiatri 100%, formen er strålende!

Venter en skikkelig attpåklatt 11 juli, vi alle gleder oss veldig;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg.. :)

 

jeg er 25 år fra lofoten. giftet meg for 1,5 år siden med guttemann på 26 år. jeg jobber som lærer i ei 97 %stilling (1 og 2.klassinger)

vi blir foreldre for første gang 31 juli, håper jeg.. (gleder, gleder meg)

ellers har vi to søte marsvin (odin og frøya) som sitter i buret sitt her i stua og gir meg litt avsmak for tia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, fra Troms,men bor nå i Trondheim. Har samboer fra samme sted og vi har vært sammen i litt over 7 år...:)

Jeg studerer vernepleie, er nå på 2.året. Jobber på ei avlastningsbolig for funksjonshemmede i helgene.

Jeg er i praksis nå, og skal være det ut April...Formen er veldig bra, så håper bare det holder så jeg får fullført! Vi venter ei lita jente 1.Juli, hun blir vår første og vi gleder oss masse!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Jeg er 22 år fra Tønsberg i Vestfold. Er samboer med min forlovede på 29 år (sammen i snart 6 år). Sammen har vi lillegutt på 16 mnd og en spire i magen. Foreløbig termin er 12 juli. Ul i morgen så det blir spennede. Samboer har ei datter på 8 år fra før. Ei herlig jente!=) Jeg er utdannet hudpleier, men er hjemme med lillegutt. Så det blir spennede å se hva jeg begynner å jobbe med når neste mamma "permisjon" er over. Trives veldig som hjemmeværende "husmor" hehe...

 

Jeg gleder meg veldig til å bli mamma til en til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 22 år før babyen kommer og bor i Trondheim. Har samboer som er 24 år og som er fra samme sted i byen, vi har vært sammen i tre år.

Jeg studerer for tiden Vernepleie på 3. året, egentlig ferdig til våren, men utsetter den siste oppgaven til neste vår for å få penger fra lånekassen. Er for tiden i praksis, men ferdig til påske, så fra da har jeg fri! Jobber innenfor psykiatrien i kommunen, og håper jeg er frisk nok til å ta masse ekstravakter fra påske til juni. Har vært i topp form hele veien!

Vi venter oss ei lita jente den 5. Juli, og det blir vårt første barn. Gleder oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei paa dere!! Saa koselig aa bli litt kjent!! God ide!

 

Jeg er 31 aar og oprinnelig fra Hitra, Soer-Troendelag. Bodde i Oslo i ca 5 aar mens jeg gikk paa skole. Var utveksligsstudent i USA og traff mannen min. Flyttet hit til North Dakota i 2001 etter vi giftet oss i Norge (han snakker ikke norsk saa det var mer praktisk aa bo her). Vi savner begge Norge og mannen sier vi flytter naar vi vinner i Lotto (ja ja) Mannen min er 30 aar. Vi jobber begge som advokater i et lite firma (saa det er forholdsvis rolig tempo og daarlig betalt, men jeg er ikke den som vil jobbe for mye heller da....) Vi har en gutt paa 2 aar og en gul Labrador retriver paa snart 4 aar ("Booda"). Har foreloepig termin 20 juli og faar ultralyd i Mars en gang. Har jentefolelese, fordi det er saa anderledes denne gang.....

Gleder meg masse til tiden fremover og er veldig takknemlig for barnimagen saa jeg kan hoere hva som skjer der hjemme og holde norsken ved like...hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg er 26 år å er fra Tønsberg/Nøtterøy

Gift med min mann på 33 år.

Jobber som stedfortreder i en flott restaurant,, men litt slitsomt :-(

Venter vårt første barn 12 juli

Har også to hunder , en cocker som heter Miss Sofie og en Boarder collie ved navn Tex... samt en hest som heter Hessel.

Big happy family :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 31 år, egentlig fra Lillehammer men bodd i Oslo i snart 13 år. Samboer med verdens beste mann på 28 år :-) Jobber som bibliotekar og trives veldig med det.

Vi har termin 5.juli, eller ihvertfall til vi har vært på UL i dag.

Vi gleder oss veldig til denne lille skal komme ut i den store verden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 30 år gammel regnskapsfører fra Oslo. (31 år innen lille-baby er født). Gift med en herlig eiendomsmegler på 29. (Vært sammen i 10 år.) Vi har jr på 2 år. Venter nr 2 13. juli. Magefølelsen sier at det blir gutt nå også.. Skal på UL lyd idag så forhåpentligvis får vi vite kjønnet.

Gleder oss masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 år fra Lofoten , men har bosatt meg i Bergen med min kjære som er 29 år. Vi har vært sammen i 3,5 år og bodd i Bergen i 1,5 år. Jeg jobber 100% som sykepleier på et sykehjem, men er syk i dag pga smerter i rygg:(

Har termin 2.juli og gleder oss veldig til prinsen kommer(så TYDELIG på UL at det er en prins:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år kommer fra trondheim..har en samboer på oxo 24 år som kommer opprinnelig fra Florø.han er matros på ROV fartøy så jobber på båt 1 mnd og hjem i 4 uker... jeg har en sønn på 19 mnd og har termin foreløbig 11 juli med nr 2.gleder oss masse.skal på ul i morgen så da får vi kansje se om d er gutt eller jente.jeg er sykmeldt fortiden pga bekkenet og regner med å være d frem til babyen kommer mener legen.er omsorgsarbeider og jobber med utagerende psykisk utvikklingshemmede..

koser meg hjemme me lillemann, er nokk å finne på om dagene(han er hjemme på fulltid,har verken bh eller dm),så full aktivitet fra tidlimorran til halv 9 på kvelden=O)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og koselig å lese litt om dere her inne!

 

Jeg er 24 år, bor i ei lita bygd ved havet i Sør-Trøndelag sammen med verdens beste samboer som jeg møtte for 9 år siden. Har to supersøte pusekatter som er 'babyene' våres nå. Jobber som lærervikar og studerer på deltid.

 

Venter vår første 26. juli. Skal på ul 20. februar, men skal ikke vite kjønn! Fram til fødsel skal vi pusse opp litt og bygge ny terrasse, og ellers bare glede oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 26 år like før babyen kommer og kommer opprinnelig fra Nord Trøndelag. Bor nå i Sandnes i Rogaland, men skal flytte tilbake til der jeg kommer fra i mai. :) Jeg jobber for tiden på SFO og som lærervikar.

 

Jeg er forlovet med min kjære sambo som straks blir 29 år og som er fra Rogaland, han gleder seg også veldig til å bli pappa siden spiren var meget planlagt. :)

 

Terminen er foreløpig 28.juli, men skal på UL om to uker så da får jeg vel se mer om den blir flyttet på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Ane og kommer fra Halden, verdens navle:)

Jeg har en datter på fem år om få strakser og er forlovet med mannen jeg har fått som bestillt..hehe:)

 

Sammen skal vi tre og den nye babyen flytte inn i drømmehuset vårt som vi begynner og bygge i nærmeste framtid. Gleder oss, vi bor på 60kvadrat nå...med ett soverom!!

 

Jeg er barne-og ungdomsarbeider og jobber fulltid i en bhg full av vakre unger som gir glede og inspirasjon hver dag! Er så glad i jobben min, men begynner å bli sliten nå...er i uke 20 og begynner å bli litt "klumpete" og det er ikke like lett å stå på på samme måte på jobb lengre.

 

Termin er 6.juli og vi gleder oss til å mote lille Viktor(er SÅÅ sikker på at det blir gutt, isåfall blir det Viktor)

 

Det var litt om meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da 19 år gammel, fra mosjøen, er samboer med min kjære, vi har vært sammen siden slutten av juni, så her går ting unna.. :) han er 23 år, og stort sett den beste i verden.. ;) er arb.ledig, men søker på div vikarjobber og sånn.. :)

 

skal antakeligvis flytte inn i ny leilighet i løpet av neste mnd, den er større så vi faktisk har plass til en baby, og kan nok være lurt å flytte før jeg blir str svær, og sånn at det meste er klart i god tid før babyen kommer, for manvet jo aldri når fødselen plutselig kan sette i gang og sånn.. :) har jeg lært av søskenbarnet mitt som har en prematur sønn, som jeg bruker som prøvekanin..! ;)

 

har termin den 20 juli, men den blir vel sikkert flyttet litt på tirsdag når jeg skal på ul, noe jeg både gruer og gleder meg til..! ;) mest det siste, så klart..! har hele tiden hatt guttefølelse, men ble litt usikker etter en nydelig drøm om ei lita jente i natt.. :) får forhåpentligvis sett kjønn også på tirsdag..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 26 år (27 før bebisen kommer) og kommer fra Sarpsborg. Jeg bor nå i Fredrikstad med min kjære og vi har vært sammen i litt over 2 år. Jeg er lærer og har dette året fått min egen 1. klasse og det er drømmejobben:) Jobber fullt, og håper jeg får gjort det helt fram til sommerferien.

Terminen er 23. juli og siden det er samboerns bursdag så regner han med at babyen blir født akkurat på termin;)

Vi gleder oss masse masse, dette var planlagt og virkelig ønsket!!

 

Kjempemoro å lese om alle dere andre også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

 

Jeg er 25 år og kommer opprinnelig fra bittelille Stavern i Vestfold, men bor nå i Sandefjord. Her bor jeg i en leilighet som akkurat er solgt, sammen med min mann som også er 25 år. Vi har vært gift i halvannet år og holder på å bygge hus som vi regner med å kunne flytte inn i om ca 2 mnd, så i god tid før babyen kommer, rundt 22. juli (blir sannsynligvis flyttet en uke tilbake etter ny ul 1. mars...). Dette blir vårt første barn og det er med litt skrekkblandet fryd at vi har begitt oss ut på denne spennende ferden;) Ellers jobber vi begge to som elektroingeniører, og vi er begge veldig nye i jobbene våre. Vi har også to chinchillaer, Subaru og Impreza, som springer rundt og leker bajas i buret sitt her på "kontoret" vårt. Hyggelig å hilse på dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg heter Lene og er fra Ålgård (vært på russetreff i Kongeparken kanskje?) i Rogaland. Jeg giftet meg i sommer med min kjæreste gjennom 8 år:) Veldig romantisk!! Og nå kommer altså babyen den 07.07.07 ser det ut til. Jeg jobber som lærer, og synes det er verdens beste yrke! Jeg håper inderlig at jeg holder meg like frisk og rask som jeg er nå, slik at jeg holder ut hele skoleåret. Dersom babyen kommer ca til termin skal det nemlig gå akkurat:). Veldig kjekt å lese litt om folk her inne, blir litt sånn "one big happy family", he he. Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

jeg heter Maren å er 21år... å bor i Alta..(blir forresten 22år 13.juni)

Har en samboer på 25 år,å vi har vært ilag i 4 år. Sammen har vi en liten gutt som heter

Adrian Kornelius å han er(imorgen)9.mnd gammel...

Å nå venter vi en liten til,med termin 1.juli=) gikk litt fortere enn planlagt,men den lille er like velkommen selv om=)

Prøver å gjøre ferdig lærlingtida mi som barne-og ungdomsarbeider, men ser ikke ut til at det går i år heller.. når ikke å begynne i jobb igjen før neste permisjon starter=)

så jeg får se hva det blir til når den permisjonen er ferdig....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år fra Mosjøen, Nordland. Har verdens herligste samboer på 33 (ja han er gammel) ;P Jobber på et øl-agentur, pluss at eg har vikarjobb i barnehage. Han har en skjønn gutt på 5 år fra før, og sammen venter vi vårt første barn 16. juli.

På tirsdag skal vi på første ultralyd :):):)

 

Sååå lykkelig<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 31 år og bor i Oslo sammen med kjæresten min. Jeg jobber med økonomi og har vært i veldig bra form hittil i svangerskapet... satser på at det fortsetter :)) Har termin 25.juli. Gleder oss masse til å bli foreldre for første gang! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 26 like etter fødselen, gift på 4. året med en mann som blir 29 i år, og sammen har vi ei jente som begynner på skolen til høsten. Venter nummer 2 nå i sommer med termin 1. juli. Til daglig går jeg på sykepleien, samt jobber ved siden av, men ligger an til å bli sykmeldt pga. bekkenløsning. Dermed går antagelig vårens praksis ifm. studiene også fløyten, når jeg ikke er i stand til å jobbe noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er 29 år, fra Harstad, gift og vi venter vårt første barn 27 juli:-) Jobber som barnevernskonsulent.

Er nå i toppform og gleder meg bare til å kjenne liv i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg er 24, bor i Hurum/røyken området. Er egentlig ganske nygift og vi venter vårt første barn sammen 26/07. Jeg jobber som kontormedarbeider. Trives med det, men gleder meg til jeg kan gå ut i permisjon og bli hjemmeværende husmor en stund ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...