Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 uker

Han våknet av at jeg beveget meg i senga/gikk på toalettet/leste, dermed flyttet vi han på sitt rom vegg i vegg med vårt og siden har han sovet gjennom nettene uten sutring stort sett hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk mini eget rom da hun var 5,5 mnd gammel :)

Skrevet

Rommet til lillegull sto klart da han ble født. Etter noen måneder begynte han å sove på rommet sitt på dagtid, og da han var 3 mnd sov jeg i ekstraseng inne hos han noen netter for at pappan skulle få sove uforsyrret. Plutselig ble det bare slik at jeg la meg på mitt rom og han sov på sitt eget. Uten særlig planlegging eller dramatikk:-)

Skrevet

4 uker var hun da vi flyttet henne på eget rom.. Vi bare vekte hverandre og jeg ble liggende å høre på alle hennes lyder.. (hun bråker i søvne)

Skrevet

Han var 7 mnd, vi hadde ikke rom til han før da! Men da var han og jeg klar for det!

Skrevet

Her har snuppa som er ett år i DAG hatt eget rom siden vi kom hjem fra sykehuset.

Dvs. siden hun var 3 dager gammel.

Det har fungert veldig bra hos oss, og vi har i dag en sosial og trygg liten jente som elsker rommet sitt.

Skrevet

Fra han var 3 dager gammel. Har rom vegg i vegg med oss. Fungert helt bra.

Skrevet

eg oxo vil ha muligheten til eget rom til guttungen *sukk* er SÅ missunelig på dere!! Heldige dere er....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...