Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #26 Skrevet 6. februar 2007 Helt i orden, for jeg kjører og greier da sikkert å finne den i Vika også ;-) Gleder meg! Når kommer dere? Jeg er sikkert ferdig sånn drøyt 8...?
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #27 Skrevet 6. februar 2007 Den ligger vis a vis den bedre leker eller hva den nå heter i Vika... Nesten nede i rundkjøringa...
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 6. februar 2007 her er linken så kan dere se selv ;-) http://dwp.bigplanet.com/sanleandro/door/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2007 #29 Skrevet 6. februar 2007 ..........og plutselig befant hun seg i en primitiv, siklende tilstand;-))) Gleder meg!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #30 Skrevet 6. februar 2007 Jepp! Jeg også.... Alex Sushi er faktisk et kjempestort ønske her i gården også, men det er liksom plutselig litt mere restaurantbesøk... Og siden jeg vet at Klatten IKKE liker sushi så...... hihihihi
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #31 Skrevet 6. februar 2007 Det gjør ikke gummis heller, så; TAPAS, TAPAS, TAPAS!!!!
phantomet Skrevet 6. februar 2007 #32 Skrevet 6. februar 2007 Et tips om San Leandro... Det er bedre sitteplasser på den på Majorstuen... I vika vagler man seg opp på høye krakker (de finnes på Majorstuen også, men der er det alternativer)
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #33 Skrevet 6. februar 2007 Er ikke vi ung og sprek da? hihihihi
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #34 Skrevet 6. februar 2007 Mener jeg har sittet ved vanlig bord opp trappa og innerst i Vika, men det er mulig jeg var kanon dritings da og ikke husker så godt som jeg burde...
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #35 Skrevet 6. februar 2007 Oh yeah, sååå unge vi da.. Minner meg bare på at jeg da ikke bør velge bukse med lav linning... Og det igjen minner meg på at med slike tanker er jeg nok ikke sååå ung lengre da, men barkrakk skal jeg da takle ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2007 #36 Skrevet 6. februar 2007 Vi som er så veltrente, bare "klyper" oss fast i barkrakken, itt`no problem sjø:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå