Gå til innhold

Voksentreff onsdag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møtes onsdag etter at Gummis har fjerna trønderspora ;-)))

Noen forslag til sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært koselig. Er dårlig kjent i Oslo. (regner med at det er der det skjer???)

Skrevet

Ja det må vel nesten bli Oslo ;-)

Det er det samme for meg hvor vi møtes så jeg regner med at noen andre kanskje har forslag? ;-)))

Skrevet

Ser ut for at det er liten respons denne dagen. Skulle vi ta en annen dag og se om det drar med seg flere damer som har lyst på en tur ut?

Skrevet

jeg ville ikke gitt opp enda gummis.... depleier å slenhge seg på sånn mellom 14.00 og 20.00 i kveld....

Skrevet

stilig innlegg spør du meg!

"de pleier å slenge seg på" skulle det stå...

Skrevet

på onsdag sliter jeg, da er det både fotballtrening og bursdagbesøk på gutten her.

Så da blir jeg nok sjåfør..

Skrevet

Ja enig med deg dritgeri ;-)

Uansett så VIL jeg ut og jeg vet at Klatten også kan da.... Mååå vi være så mange da? Kan ikke vi møtes vi som kan og så kommer det vel flere anledninger senere også? ;-)

Skrevet

Jeg har alltid lyst til å gå ut, he he he...

Har ikke svart tidligere, for jeg kan ikke på onsdag fordi min bedre (eehhh...?) halvdel er i Sälen og har det kult på snøscooter og ski.

Ikke noe særlig grønn av misunnelse er jeg heller. NEIDA, lissom...

Skrevet

Sambo skal til Åre men han venter til neste uke for da er jeg nordpå igjen ;-)) Lur sambo.... hihihihihi

Skrevet

Dytter!

Skal vi ta treffet på Majorstua eller sentrum? Hva er enklest for folket? Jeg er på Majorstua men kjører så kan jo egentlig komme hvor som helst ;-)

Skrevet

Ikke nøye for meg om sentrum eller majorstua, men har noen forslag for hvor vi skal treffes?

Jeg er svak for tapas.................... Men hvis noen bare vil møtes for kaffe etc så er vel det greit også....

Hilsen frøken Fleksibel :-))))

Skrevet

Tapas Tapas Tapas Tapas Tapas Tapas Tapas!!!!!!!!!!!!!

Skal du kjøre Bæibi?

Skrevet

Næhæi Klatten! Kjører inn til byen og lar sambo overta baby OG bil... Han må jo nesten få bilen når han skal hjem med babyen ikke sant??????

Skrevet

Oki, da tek vi bussen heim da;-))

Får se hvordan jeg kommer meg innover.....kanskje jeg må kjøre med baby og avlevere til pappan også. Men da kan jeg ikke reise så sent for hun legger seg tidlig hun. Men skulle vi evt reise inn litt tidligere og benke oss med hver vår gylne i hånden;-) Så kan vi sitte og skravle oss blå i fjeset til Gummis og evt andre kommer dinglende?

Hvem kommer forresten?

Skrevet

Gjerne tapas for meg!

Hvor???

Er stort sette aldri ute jeg da... Noen som har tips om bra tapasplass?

Skrevet

God ide Klatten ;-)

Hvem kommer??? Tja si det... Vi er ikke så populær som dritgrei kan man jo si...... *sniff*

Men vi koser oss vi som kan vi ;-))))

Hva er "hver vår gylne i hånda" ?????

Skrevet

Halvliter Bæibi halvliter;-)

Skrevet

Den som heter noe sånt som San Leonardo eller noe sånt... Tror den ligger i sporveisgata??

Skrevet

Majorstua..? Eh... Ikke så kjent jeg da ;-) Men tydeligvis LITT oftere på byen enn deg da Bæibi for en gylden.... Ja, det måtte jo bare være øl da ;-))))

Skrevet

Den heter San Leandro og finnes i Vika OG Majorstua ;-)))

Skrevet

.....åja......

Skrevet

Den i Vika har jeg vært på - veldig bra der!!!

Kos dere masse :)

Skrevet

Da tar jeg meg den frihet å foreslå den i Vika, tror det er lettest for alle som må med buss og sånn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...