TurboPrinsessen:-) Skrevet 4. februar 2007 #26 Skrevet 4. februar 2007 Nei det er sannelig ikke lett å si hva jeg hadde gjort.... er på begge sider her jeg nå.. Liker slike familiesamlinger, og hadde syntes det var kjekt å hilse på slekta igjen. Men samboer jobber ute, og er vekke en måned av gangen - så ville jo også vært med han så mye som mulig - når han først ikke var på jobb mener jeg-.. I vår dåp manglet 2 av mine søsken og hans ene søster.. Var jo selvfølgelig skuffet over at de ikke kom, men alle hadde sine grunner. Og vi tenkte som så at det er no bare en dåp... jeg husker ikke hvem som var i min dåp... Nå var vi såpass mange (25stk - begge har 2 sett foreldre ) at det gikk greit - det ble ikke stille rundt bordet. En helt annen sak blir det for hans søster som skal ha dåp neste uke... Er 4stk som ikke kan komme, så vi blir toppen 9 stk, av disse er det 3 som ikke er på talefot med hverandre... De klarer være i samme rom, men det er det... Var ikke mye til hjelp nei, men når man steller istand til festligheter, så kan man ikke nå alle.. Og ingen kan si en grunn er dårligere enn en annen mener no jeg.. Lykke til med valget:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå