Gå til innhold

Sweet Amber og andre uten trådvenners tråd! Second edition!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp gitt litt nattmat igjen jeg.

Huff så skummelt med han der mannen da. :(

Ble ikke så veldig vellykket kvelden da, kjedlig når det blir sånn. Det er en av grunnene til at jeg ikke har vært særlig mye ute... lullegutt tok ikke flaska før han var 8 mnd. Bestemmer selv han skjønner du:) Og så har jeg en mann som blir stressa hvis ungen skriker mer enn 5 minutter på rad he he. Men nå har det ordna seg da. leggerutiner og flaske og hele pakka heldigvis. Du må ha vært bra trøtt på søndag da?? Har faktisk ammet 3-4 timer etter jeg sluttet å drikke jeg(julebordet) fordi gubben ikke våkna å lagda flaske. enklere å slenge ut puppen. men det gikk bra det.

Synes du er snill som skal være barnevakt til en på 1,5 i tillegg jeg. Men det går helt sikkert kjempebra. Du kjenner sikkert gutten godt da. he he greit å ha noe å "pressse" gubben med da, neste gang du skal på byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattmat har vi sluttet med *bank i bordet*

Deilig å kunne fjåse her til langt på natt uten at jeg må avbryte for å mate:p hehe

Jeg har vært ute men da har mannen vært med, vi har en fast barnevakt vi stoler fullt og helt på. Deilig å ha en sånn. Og dersom lillemor ikke vil ha flaska ordner hun det, kopp eller noe, eller grøt.

Mannen min blir ikke så fort stressa han da, men når han blir det går han ut og tar seg en røyk og begynner på igjen, han er flink sånn. Jeg derimot må knuse noe:p (har gått NOEN lightere ja!)

Jeg ble lurt til å være med å shote jeg da, kanskje ikke SÅ lurt, derfor jeg ville vente med å gi henne, da var det nok bedre å bære og bysse. Først og fremst savnet hun nok mamma, det var ikke maten det egentlig stod på. Hun tok jo flaska før så hadde hun vært veldig sulten hadde hun nok drukket noe. Har jo x antall forskjellige tutter samt kopp her også så...

Hmmm, stille her inatt:(

Skrevet

Våken i natten du også Tillab??? Sitter med hjemmesiden jeg da!! Det er så kjekt å holde på med, men snart mååå jeg komme meg iseng!!!

Skrevet

Stille ja. Men det er det som regel så sent er det ikke? Synes jeg har de siste innleggene på det meste til slutt jeg he he.

Hjemmeside har jeg gitt opp å få til jeg OktoberNurk, prøver å motivere meg selv til å fremkalle ca 2000 digitale bilder, men ting tar tid...

Shot`ing er jo moro det he he. Helt til dagen etterpå :D Jeg og gubben har nedtelling nå. Flyr til Oslo fredag morgen og blir til søndag. Bo på hotell, spise god mat, drikke rødvin og Mohjito og sove HELE natten nesten:) Men begynner å grue meg litt også. blir leenge å være borte fra minsteman. Han har ikke overnattet borte før heller:( Skal være hos mine foreldre som han kjenner godt da men... blir nok noen tårer fra mammaen når vi skal dra ja.

Skrevet

Fant spennende film på tv:)

Men sånn for å skryte litt; www.hafr.dk det er prosjektet mitt, langt fra ferdig men finner ikke igjen boka med htmlkodene:p

Skrevet

MORNINGS=)

så dere sitter her natterstid ja???

så det ble en tur du husker lenge på byen tillab? har lært etter slikt jeg også,så det er mange år siden jeg har vaklet på utesteder nå,hehe

her skjer det svært lite egentlig...ei jente hjemme,syk.sitter å er herre over fjernkontrollen og koser seg =) jr sover,men tror bælja snart starter.har minus 13 grader,og her er mer enn kaldt nok.brrrrrr

tror jeg skal sjokkere meg selv med å vaske litt....men tenker jeg venter å ser om det går over,denne tiltakslysten....

ser dere har hjemmesider.der har jeg noe å gjøre...skulle gjort litt på vår også,men....nei,nå skal jeg slenge i meg litt mer kaffe,og det som værre er ;o)

Skrevet

Off, ikke skriv at du skal vaske..Da minner du meg på at jeg burde ha dårlig samvittighet for møkka her hjemme:) Trente hardt i går og var nesten ikke i stand til å kle på meg selv i stad, så det skjer nok ikke noe her i dag...:)

Å få være herre over fjernkontrollen i et hus hvor det bor hannkjønn er stilig:) Det tror jeg aldri har skjedd her....

Skrevet

skal ikke vaske,skal ikke vaske,SKAL IKKE VASKE !!!!!!!!

usj...tror ikke jeg gidder.....;o) men skulle virkelig vært gjort,hehe.

fikk ikke gjort så mye i helga,da jeg hadde barnebarnet her.syns det gikk i ett med mat,bleie,lek osv.men di sov da lenge om gangen...men hva gjorde jeg da??? jo,satt her å dibba....fy meg..=))

du må da ikke trene kan du skjønne!!!! er fare for å bli sprek da,og det er fysj så farlig...(hehe)

neida,du er flink.skulle vel trimma litt jeg også,men venter til det blir vår og levelig utom døra....alt kan utsettes,hehe

ja den fjernkontrollen.....det er ikke ofte vi jentene ser den...som regel får jeg berøre den når gubben sover,og jeg må slå av tv`n....

Skrevet

Noe må jeg jo gjøre i stedet for å røyke. Dessuten (med fare for å høres anda mer ut som en monstermor) treninga er en kjempegod grunn til å få tid til meg selv. Gubben blir villig hjemme i 1-2 timer aleine med veslegutten hvis han inbiller seg at jeg snart blir tynn og like fin som før igjen:)

Fysj og fy som ikke brukte helga på vask..Kan ikke skjønne det...;P

Skrevet

Hello girls :o)

Jeg er tråd-fri,så jeg melder meg på denne hvis det er ok??

inatt har vi hatt en drømmenatt, hun sovna 19 og vi stod opp nå litt før 9..(har vært 2 ammepauser inni dette, men husker ikke når..) og grunnen til det er at vi var på helsestasjonen å fikk 5mndvaksinene igår! Sist sov hun også som en engel;)

vi har bytta megler og sånt, holder på å selge leiligheta...så om en time kommer det en fotograf å tar nye bilder... her er det så ryddig og rent som det ikke har vært på en evighet:D:D

minus 13 grader attpåklatt?? hvor er det dere bor? trøndelag? her i tromsø tror jeg det er minus 10 ellernoe, sinnsykt kaldt...

nei, får vel gå over alle rommene å sjekke at det er klart til fotografen;)

Skrevet

heiii =)))

her er alle trådløse serru,så sleng deg med,hehe

så fint at hun sov i natt !!!! tenkte jeg skulle hyle på deg for å høre =)

jeg krysser bare fingrene for at vi slipper forkjølelse på lillegutt før torsdag....skal ha vaksina da.men det spørs da.er allerede ei som er påtte tett her.

håper du tar vare på bildene da.for da kan du ta di frem å se på hvor ryddi du hadde det før oda ble roterundtomkring baby,hahaha =0)

minus 13 her ja.bor ved kysten i nord trøndelag ja.prata med mamma i går.di hadde -20 !!!!!!!!! ææææh....(midt troms) glad jeg er flytta fra det hølet der, heheh

lykke til med fotografen,og salget.håper det går kjapt og greit =)

Skrevet

Hællæ!!

Her var det liv, så hyggelig:) Ser det har vært en del snakk om å komme hjem til sinte babyer her. Jeg kan f..... meg nesten ikke gå ut døra jeg uten at det blir katastrofe hjemme. I går måtte jeg ut å kjøpe ski til 9 åringen (skidag på skolen) og jeg var kjemperask. I løpet av 3 kvarter hadde jeg kjøpt ski, montert på bindinger, støvler og staver. Når jeg kom hjem hørte jeg Herman skrek når jeg var ute i veien. Da jeg kom inn hadde selvfølgelig pappan gitt han en hel flaske med mme. jeg ammer og mme er kun til krisesituasjoner. Og jeg som skulle gi grøt i går kveld og all ting. Alt ble ødelagt liksom. ÅÅÅ.... det er så lettvint liksom. han prøver ikke å finne på noe for å roe han, det er bare fram med flaska med en gang.

Ja, ja det var dagens sure oppgulp:)

Skrevet

sweet amber ; jeg tar fysj og fy til etterretning,og tenker på saken enda en stund ;o))

er godt med litt tid for seg selv ja.hadde to timer i uka i korps,men tror jeg skal slutte...er ikke så morro å være med lenger!! å det hadde jeg aldri trodd....

kerelle&hebbelille

her er det liv,rai rai =)

er det ikke rart at gubber slenger frem den flaska hver gang ungene hyler?? tror di det tid for mat bare for et hyl? hmmm,jeg kjenner igjen det der.min var å sånn før.men nå,etter så mange unger har han lært,hehe.må si du var kjapp under skikjøpet.må være utrolig greit,hvis du er like snar når du handler klær og har gubben på slep =)))

det med grøten ordner seg i dag vettu ;o) å sure oppgulp er da lov å komme med her.vi er da vant med gulp og mere til,vi småbarnsmødre,hehehe.

håper dagen blir bedre etter hvert

Skrevet

Ja er ganske rask til å handle når jeg vet at den stakkars hjelpeløse pappan sitter hjemme med en skrikerunge. Jeg får full rapport når jeg kommer hjem. Det er utrolig hvor mye som kan skje i løpet av en halvtime gitt! I kveld skal jeg på trening med bikkja, gleder meg! Da skal jeg sørge for å ta meg god tid, så får vi se da om pappan greier å gi sønnen sin grøt!

Forresten Herman er 5mnd i dag! Er din 5mnd til torsdag din da eller?

Skrevet

Å..faan...å. Jeg som trodde jeg skulle få litt tid for meg selv i kveld. Åsså ringer svigermor og sier at de kommer på besøk i kveld. Herregud!!

Skrevet

mye xtion på en halv time ja,hehe..

hadde så lyst å begynne på agility med den andre bikkja vi hadde.men det ble ikke noe av det.synd,for hun var veldig glad i slikt.hoppa elegnt over gjerder,krøp under osv.å var glad i å lære,bare jeg var i nærheta =)

har mest lyst å bytte bort den jeg har nå...dattra mi ville gjerne ha han,men jeg tror ikke jeg klarer å være uten den gedigne dotten!

drømmebikkja mi er en som ikke bjeffer så mye...å som kan gå løs uten å stikke snuta borti søuene som naboen bare mååå la gå løse året rundt...tenker ulldotten her blir her jeg =)))

jepp,jr blir 5mnd torsdag.tia flyr for fort den....

Skrevet

Skal sauene gå i fred så må du ihvertfall ikke kjøpe deg schæfer. Tispa mi jaga en hel saueflokk i fjor påske. Midt i lamminga å all ting huff det var ikke bra!

Skrevet

mest lyst på schæfer,for det er naboen redd......

han har di to værene ute,kun for å terge...=(

men bikkja her har gudsjelov ikke jaga di,men det kan jo bli hvis han kommer løs.det vet man jo ikke.men han er venn med di da.holder seg ved siden av bikkja,på andre siden av gjerdet.å en dag sto di bak hundhuset...

hvordan gikk det da hunden jaga midt i lamminga? du måtte ikke avlive da??

Skrevet

Altså dette skjedde. Vi eier ei øy med en liten hytte på. En bonde får ha sauene sine på øya for å holde gresset nede. I påska skulle vi ta en tur ut på øya. Vi fortøyer båten og skal gå i land, og jeg slipper bikkja i land. Jeg er veldig trygg på ho, og ho pleier aldri å gå noen steder. holder seg alltid i nærheten av oss. plutselig er bikkja borte og når jeg går for å lete får jeg øye på noen sauer som springer for livet, og bikkja mi etter. Jeg får kallt ho inn med en gang. Noen minutter senere kommer sønnen min bærende på et lam, og han sa at bikkja vår hadde skremt vekk mora. Da var det full krise!! Vi stengte bikkja inne på hytta og fikk gjenforent mor og barn også forlot vi øya. Hver dag resten av påska reiste vi ut på øya (uten hund) å sjekket at allt var bra og det var det heldigvis! Jeg må si jeg sov dårlig noen dager altså. Dette var resultat av et øyeblikks tankeløshet. Bonden vet ikke no.

Skrevet

å uffda.skjønner godt du ble søvnløs...skjedde noe her også,men kan ikke skrive om det,siden noen da helt sikkert finner ut hvem jeg er...men kan si det slik,snill bikkje,søu,og idiot til nabo....den bikkja var snill,og kun leken....

var godt det gikk bra med lammet da.å heldig med det at hunden kom på komando.men det er jo fryktelig morro å springe etter det som rører seg da...

Skrevet

Ja det er akkurat det vet du. Ho bare jager skader ikke. Har aldri opplevd at ho har prøvd å bite eller no. Det vi var mest redd for var at ørna kunne ta lammet hvis det var alene uten mora.

Skrevet

han her har ennå ikke jaga di dottene som går her.men kan jo bli hvis han kommer seg løs.men som regel ser jeg at han stikker,og roper han inn.kommer som et skudd,heldigvis =)

ørn er et stort problem ja.mista to katter sist vinter.håper di spiste seg ihjel,fuggelkreka..

Skrevet

Å herregud jeg må bare fortelle deg noe helt sinnsykt teit! Det blir mye hund her nå men. Bikkja ble plutselig alergisk. Ho klør som bare f.....

Å nei tenkte jeg det kan jo bli en kostbar afære å utrede henne for alergi. Men nå har jeg og mannen min funnet ut hva det er. Det er MORSMELK! Ho driver å slikker opp når minsten gulper på gulvet. Nå har gulpingen blitt mye bedre og det har kløinga også. Ha,ha tror jeg ler meg ihjel:)

Skrevet

hehehe =) her ble det mye voffpreik ja...=0)

du fant nå problemet,så da er det jo greit,hehehe

ennå ikke fått starta å vaske.....usj....å utsette det er bare teit.må jo til pærs uansett....off

Skrevet

Jeg vasker litt innimellom svigermor kommer ikveld. Jeg tror jeg tar en Valla: æ spyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...