Gå til innhold

Sweet Amber og andre uten trådvenners tråd! Second edition!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen. alle:)

Da sitter jeg her røykfri på 13de dagen og lurer på om jeg snart kan ta "spartpååikkerlyke"pengene og fly på byen..Helt syyyyk på å komme meg ut og treffe andre enn de to gutta jeg har flyendes hjemme hele døgnet. (syk gubbe og nå er det over ei uke siden han stakk nesa utafor døra..) Menmen det blir vel til at jeg ikke kommer meg noensteder denne helga heller..Jeg burde vel uansett ikke bruke opp alle penga på tull, jeg som må kjøpe bursdagsgave til mannen som har alt..4 dager igjen på å komme opp med noe lurt...Prestasjonsangst nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA ja her sitter jeg, altfor tidlig oppe... er på besøk hos mine foreldre. Ser dere har diskutert søvn og legging.

Hjemme lurer jeg på om det går bedre, sovner av og til av seg selv og muligens noen minutter tidligere dag for dag. Men HER, hva skal vi si om det da, hun vil iallefall ikke sove i den gamle sprinkelsenga mi... Ga til slutt opp og har bedrevet samsoving med det resultat at hun spiser i hytt og pine.... Hun spiser jo 2 ganger ca på natten hjemme også (noe hun plutselig har begynt med), men nå har jeg virkelig ikke tall for antall ganger. Også mente hun at det var morgen klokken 5, men der satte mora foten ned gitt, heldigvis sovna hun igjen. Nå sitter jeg våken....

Vel måtte sukke litt. Håper bare alt normaliserer seg igjen når vi kommer hjem i morgen. Her er programmet basert på vise henne frem til mest mulig folk!

Ja også fikk jeg meg barnevakt slik at jeg fikk gått til tannlegen og surret litt i byen. Deilig siden vi ikke har folk rundt oss hjemme liksom.

Men jeg har nok bare vært i byen, ikke på byen, med sovemønsteret hennes og det faktum at hun ikke spiser av flaske mer enn absolutt nødvendig (type en liten slurk) så må nok slike ting utsettes.

Tillab: jeg kjenner den der med å sitte foran dataen for å få være litt seg selv! lurer på om vi har hatt en dataprat før på Bim, noe macgreier?

Så din bruker heller ikke smok? her er det min pekefinger som er tingen, gruer meg til tenna jeg.... men nå har det i det siste hendt at hun kan prøve litt smokk så kanskje???

Nei må vel tilbake til vesla og se om hun ligger søtt og sover....

Skrevet

Flink du er da, SweetAmber!!! røyker ikke selv,men kan forstå hvor vanskelig det må være!!!

vi har dåp imorgen,og det blir stress! må til byen idag å kjøpe hvite bodyer,som skal være under dåpskjolen! må vel ha noe fint til lycke for selskapet også?

dekke border og alt!

off,tenk hvis hun gulper på presten? hun er en stotgulper, kan man si!! de holder jo barna opp høyt, over hodet, og da kan det skje mye ja!! usj!!!!

gleder meg til det er over jeg.....:P

Skrevet

Å, da har jeg også fått unna morgenvask og stell og nyter kaffen min. Igår var pappaen hjemme med tulla (første permisjondag). Det gikk over all forventning. Hadde henne bare til måltidene, så tok han henne. Trente i går og er helt uthvilt i dag. Vil trimme litt idag også for på mandag er det veiing og rapport til "slanketråden".

Skrevet

næmmen tillab!!!!

du må da ikke fly på byen!!!! man skal gå roooolig,hehehe

misunner deg litt,men bare litt.kos deg masse!!!!

krever "full" sammendrag her ja =)

sweetamber: jeg bøyer meg i støvet.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ sånn...her har jeg gang på gang slutta,men nix...hver gang jeg blir sinna,kommer den jækla røyken frem igjen....gi meg oppskrifta.skulle så gjerne blitt kvitt den jeg.

3guttemamma:velkommen i klatteklubben,hehe.er mye mindre stress med baby nå=) her blir man vekt,og holdt våken hele natta,og er værken stressa,sur eller noe.men man sitter der på sengkanten,trett som en zombi,og smiler....det hadde ikke vært for 10år siden nei....;o)

men da fikk jeg to,som var veldig krevende og syk.men gubban jeg koser meg!!! å jeg har jo to nå også da....gamle røya har jo barnebarn....;o)

tiah: ser du sliter med å få henne til å sove.har du prøvd vogna? iværtfall når du er borte.den kjenner hun,og skal sovne der.bare et tips,slik at du får sove på natta du også...=) hvis ikke får du prøve rådet mitt lenger opp,hahahaha

oktobernurk: det går så bra så.gulper hun,så blir det bare en morsom historie i boka=) da vi gifta oss,turna eldste gutten på alteringen....da mener jeg turna..var værre enn ei ape.men presten bare lo,og det ble en morro stund.endte med at han satte seg i fanget til presten da =)

her er det lørdag....det vil si,fult liv,og huset som var nyvaska og fixa i går,er ikke det i dag.....blæh...så har jeg lånt barnebarnet over natta,under tvil,haha.trodde han kom til å våkne i natt,men luringen sov til kl 10..;o) han har fått sin første tann,så er nå under kategorien livsfarlig.biter som fy =)) lille gogutten er bare stille.hver gang onkelbarnet hans kommer blir han liggende å bare stirre.lurer vel på hva han gjør her,hahaha.

ha en fin dag da.jeg skal drikke kald kaffe....jækh....

Skrevet

Mornings! Flink du er til å trene da Rasberry! Jeg holder meg til sjokoladen jeg hehe. Men trapper ned amming nå så jeg må nok til avvenning på sjokoladen også. Så spennende med barndåp da october. Litt stress å veldig kos. Og godt å være ferdig med etterpå synes jeg. Tiah skjønner godt at kl 5 var for tidlig å stå opp ja, var stuptrøtt kl 8 når min våknet jeg. Har følelsen av at han har puppet konstant mellom 3 og 8 i natt!!. Sweet Amber, dette går da supert det! andre uka nå :) Kan sikkert være greit å ikke ha råd til å ut på byen nå da, for å holde seg unna røyken når man drikker er vel enda verre enn ellers? ihvertfall var det det for meg. men nå skal jeg legge meg litt sammen med lillegutt. pappaen har stått opp og skal være sammen med de to store guttene mens jeg sover litt. :)

Skrevet

*strekke seg litt*

Ja da har jeg og lillemor karret oss ut av sengen. Deilig å sove lenge. (hun har riktignok vært oppe før i dag, men det var uten meg! pappaer er fine dyr)

Så lenge jeg får sove sånn som dette så er det jo ikkeno stress å sitte våken halve natta!

Skal snart ut på langtur med lillemor, morfaren hennes og vovoven. Blir koslig å gå med dem fremfor å gå alene. Og det er jo det knallværet. Deilig.

Skrevet

Noen som har det, her er det opp med en gang goguttn vil opp, han er sjefen;)

og hvilket vær er det hos deg? Her er det yr og tåkete..usj...

Skrevet

Hei igjen, våknet jeg også. I morgen er det pappaen sin tur å stå opp på morgenen :) så jeg blir nok sittende her i kveld også når gubben har sovnet på sofaen hi hi. Her er det ikke noe sol nei :( bare veldig grått ! Og tre pluss så det blir vel noe regn i løpet av dagen også. kjedelig! All ære til deg som er alene med gogutten din ja. har stor respekt for dere som er alene ja!! Er ikke alltid like enkelt det. Men har du familie rundt deg som kan passe og avlaste litt innimellom? godt å bare ta en tur på shopping alene, eller ut på kafe med venninne av og til?

Jeg sitter å spekulerer på om jeg skal bestille meg frisørtime nå. Må klippe litt, å så vet jeg ikke om jeg skal ta minicolor der eller om jeg skal gjøre det hjemme istedenfor å spare litt penger... Vanskelig valg ja. MYE enklere å gjøre det hos frisøren da.. :D Etterpå skal jeg på kjøpesenteret alene uten barn! å kjøpe gave til pappaen min som har hatt bursdag.

Skrevet

Her er det knallblå himmel og strålende sol. Både genser og jakke og boblebukse ble litt vel mye ja! Hehe... Men har nå fått trimmet meg litt. (bor øvert i åsen og eneste veien å gå er nedover(og da OPPOVER hjem igjen)

Så jeg blir innmari sporty av å gå tur her oppe. Og jeg har bare tatt emg EN røyk hele turen! Stolt!

Skrevet

Holder tråden oppe:)

Skrevet

Jeg bare lurer påen ting. Klarer dere å komme til bunns i skittentøyskurven? Jeg får ikke begynt på den en gang jeg. Jeg har nok med å vaske haugen som ligger oppå!

Skrevet

hahahahaha =)))) du kan spøke du!!!

med x antall unger har jeg ikke sett botten i den korga på ukesvis...

vurderer å kjøpe en maskin til,eller ansette en hjelper,hehehe.

nei,maskina går to ganger daglig.har ikke tørkeplass til mer.gidder ikke henge klærne ut ennå,for da tar det dager før det er tørt.

gi meg en "tryllebortskittenklær" stav......

Skrevet

uker! her tenker jeg vi sier år! før jul så tømte jeg den og gjett hva jeg fant. juleduken fra i fjor!

Skrevet

hehehe,ja,mye rart man finner neddi dær....når man kommer litt neddi,så oppdager man klær man ikke huska man hadde !!!!

skal bli morro å se når man blir ferdig her....skittenklærne yngler jo så fort !!!

Skrevet

har du hatt en fin helg forresten? her er det kaos! vi holder på å pusse opp så hele huset er en byggeplass, men det er kjempemorro da! i går var jeg ute å handla litt stæsj. ÅÅÅ jeg gleder meg til å bli ferdig.

Skrevet

joda,helga var ok.skulle gjøre mye,men det ble ikke,hehe.

har barnebarnet her.foreldra flytter til et eldre hus med stallplass.di har hest.så vi koser oss =)) han er litt av en luring og sjarmør den knærten der ..morro at di er begynt å bry seg om hverandre.prøver å ta lekene osv.ser for meg at det kan bli mye xtion fremover,hahaha =0)

Skrevet

så koselig. hvor gammel er barnebarnet da?

Skrevet

Nei så morsomt!

Skrevet

Vet ikke om det er noen som leser denne tråden lenger jeg, men shit å jeg skriver jeg.

Nå er det så morsomt om dagen altså dere. Herman er 5 mnd i morra og nå er det noe nytt nesten hver dag. Det siste nå er at han har begynt å eksprimentere med stemmen sin. Han ligger å hyler og kjattrer værre. En annen ting er at han har funnet tærne sine. Herlighet det går så fort altså! Synes det ikke er lengesiden jeg fødte. Jeg vil liksom holde på den lille babyen liksom, men på en annen side så er det så deilig å se at allt fungerer som det skal:)

Skrevet

Hei ! Kerelle&hebbelille.

Jeg leser på denne jeg. Men har ikke vært inne siden fredag. Hektisk i helgene når alle er hjemme :) Det er så morsomt å følge med de småtrollene ja. Skjer jo noe nytt stadig vekk. Jeg har den samme følelsen som deg jeg også. vil at han skal være babyen min leeeeenge, men samtidig vil jeg jo gjerne at han følger "normal" utvikling også. Veldig morsomt når han greier noe nytt :) Venter litt på at han skal begynne å gå snart jeg da. Synes at han kan vente til han er 12 mnd men brødrene var 9 og 10 mnd så ubevisst begynner jeg å forvente det litt he he. rare mammaen. Han reiser seg og står overalt og går med lekekasse og gå leken sin men tør ikke slippe seg. Men jeg trener ikke på gåing altså ! blir jo så store plutselig da. Er jo siste babyen min dette.

Tillab er du her da? Hvordan gikk det med byturen på lørdag?

Skrevet

Hvor er resten av trådgjenge da tro? Jeg er jo alltid her så sent. Hmm prøve å komme på litt tidligere i morgen kansje :)

Skrevet

JEG er her vettu, var i telefon en tur med bestevenninna mi. Vi jobber på samme utested og det er ett av stedene han drepte i Drammen gikk ut, jeg har nekta han i døren fordi han har vært full før. Bor i huset ved siden av jobben:(

Byturen jah, den gikk, eh, bra?! Jeg ble litt for full og kom hjem til en illsint baby som ikke ville ha noe annet enn pupp og pappaen klarte ikke å roe henne. Så jeg skjelte ham ut og lukket døren til soverommet og la meg. Klarte ikke sove med all grininga, så jeg gikk og bysset og bærte til kl 10, sov en halvtime og ga henne det hun ville ha. Sukk. Går ikke ut og kommer hjem til sinna baby en gang til i allefall! Lærte noe der:p

Neste gang er det gubben og kompisen som skal på byen og da skal jeg ikke bare ha vesla men ungen til kompisen også. Han er 1,5 år og kjempesøt så jeg gleder meg egentlig litt (men ikke si det til noen, jeg later som det er huffe fælt med to barn så gutta må være kjeeeeempsnille med meg for å få gå på byen:p)

Vel, nå skal jeg sitte her og suse litt før jeg skla legge meg, noen flere våkne?

3*guttemamma?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...