Gå til innhold

Sweet Amber og andre uten trådvenners tråd! Second edition!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar ansvar og lager en ny tråd jenter! Den første begynte å bli litt laaaaaaang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter`n opp så folk for med seg at det har kommet en ny en:)

Skrevet

hallo attpåklatt

hvor mange år har du mellom dine to siste? jeg har 9 år mellom mine. det er som å begynne helt på nytt. jeg har liksom glemt alt om introduksjon av fast føde og sånn.

Skrevet

er 10år mellom =) fikk tvillinger forige gang..da var det en påtenkt attpåklatt som ble til to !!! å jammen kom det ikke en til gitt =)

føler meg som førstegangsmamma innimellom.er jo så mye nytt.

ikke spis ditt og datt når man er gravid.å når ungen kommer,da er alt man har gjort med di andre feil!!!!? så innimellom har jeg jaggu lurt på om alt jeg kan etter 18år som mamma er gått av moten....hehe

Skrevet

Minsten her var ikke helt planlagt men kjærkommen. Vi hadde diskutert det litt og fant ut at vi hadde det så bra nå som vi hadde store barn, så derfor kjøpte vi oss en valp i fjor. Å vips så kom det baby også a gitt:) Så nå sitter jeg her med en baby på snart 5 mnd og en schæfertispe på 20 mnd. Så det er nok å henge fingrene i.

Skrevet

var langt fra planlagt han her da,men utrolig velkommen =))

men det var et slit å gå til mål denne gangen.

er nesten værre med en babybikkje enn med en ekte baby,hehe.ulldotten vår er snart 3år,så han har roa seg mye.

ble litt omveltning med baby igjen ja.særlig nattevåk.....men nå er det ok.sover om natta,og er så snill at =0) å jeg begynner å bli meg selv igjen.gikk utrolig lang tid før jeg kom til hektene igjen.var du inne på bim også ja?med annet nick? for min å er snart 5mnd...;O)

Skrevet

Min er 5 mnd til tirsdag. Ja jeg var på bim, nicket var noe sånnt som "venter gutt 31.08." Jeg gikk 1 uke over tida da så det ble 06.09 i stedet. Ja når bikkjene er 3 år blir de markant roligere. Jeg trener brukshund da så jeg vil jo ikke at ho skal bli så veldig rolig, men inne er det greit at ho ikke maser.

Skrevet

deg husker jeg ja =)) fikk to dager før meg du =)

er glad han har roa seg,han her.makter ikke hypre bikkjer,hehe.hadde en setterblandind før engang..huttetu for et hypert dyr =)men snill og god da.henne var jeg på flere dressurkurs med.men uansett hva vi prøvde,så dilta hun etter meg hele tiden.....=)

Skrevet

Å, så deilig med ny tråd! Har sånn kule på musa til å rulle nedover sida med, og jeg kom jo aldri ned til bunnen....! He, he..

Idag nyter jeg at pappaen har permisjon, så jeg har vært i kjelleren og trimmet 1 time med musikk på full guffe. Føler meg som et nytt menneske. Sitter nå med dataen og kaffe og nyter livet.

Skrevet

Godt det kom en ny:) blei såååå lang den andre...hva har dere gjort i dag og hva skjer i kveld da damer? i dag har vi heller lite planer, men i morgen får vi besøk av et vennepar som venter en liten gutt...han skal komme 1. april sier de:)

i dag har jeg igrunn bare sliti med å få mathias til å sove...vi stod opp litt over syv og litt etter frokost var han trøtt igjen som vanlig...la han noen min over 09 og han holdt det gående...sutra, grein og skrek omhverandre i 3 timer...jeg prøvde vann, mme, ikke ta han opp, ta han opp etc...men tror dere han ville sove da??!! NEI:( så trilla jg på han ute og vips da sov han....!! arggghhh.... hva gjør dere vidunder mammaer som får de små til å sove av seg selv?!?!

Skrevet

Hello Laydies! For en rotedag. Jeg har forsøkt å legge han 4 ganger, men vokna etter 30 min hver gang. Skulle lage grøt og fikk ikke pumpa ut mer en 50ml så han måtte få kjempetykk grøt. Jeg lurer på om jeg har lite melk fordi jeg ikke er helt i form.

Mathias*22.06.06*: Jeg er nok ingen vidunder mamma, men jeg gjør så godt jeg kan. Noen ganger kan jeg bare legge han i sengen med sutten og kosekluten også sovner han mens jeg synger, men de fleste gangene må jeg legge meg sammen med han, også legge han over i sengen sin etter han har sovnet.

Halleluja nå sover han!! men nå kan han ikke sove forlenge for da får jeg ikke lagt han til kvelden.

Skrevet

ja du må ikke snakke "karelle&hebbelille"

rotedag er virkelig ordet....sover gjør han,men i går.....grøss...=)

er en smule trøbblete,så jeg skylder på tenner,hhaaahaaaaaargh =)

men hvordan i huleste skal man få vaska,når vidundret ligger å smiler sitt søteste smil da??? man MÅ bare legge seg på gulvet....vips,dagen er omme,nesten...

her er oppskrifta for å få ungene til å sovne: begynn fredag,ca kl 18.ta deg en laaaang egenpleie på badet.finn frem ditt peneste antrekk,parfyme er bare et pluss,hent visakortet til gubben,smyg deg igjennom antreen,grafs til deg jakke,sko og det som trengs,i det du stikker ut døra roper du "elskling,jeg tar meg en snartur på byen,så legg knøttet du" dette gjentas til knøttet sover hele natta.

vips,man er en utvilt mamma =)))))) hahahaha

tror ikke den går,men morro å drømme.....usj hvor jeg tuller da.hiv meg ut!!!!

Skrevet

hihi...*ler meg ihjel* det hadde vært mer enn gøy å faktisk gjort det en gang:):):) I`ll keep that in mind!!!

Håper på tenner her også...så han faktisk har en grunn til å være så j***** vanskelig! :-/

Skrevet

kerelle&hebbelille

har knøttet sovna til kvelden!? her gikk det kjempe fint i kveld...sovna etter bare 30 min:) himmel og hav sååååå deilig:) kan lett bli vant til sånt ja!

Skrevet

mathias*22.06.06*

HYL UT HVIS DET FUNKER.....hmpfr.......

Skrevet

Hey, det er jo det jeg skal i morgen det!

(men jeg må nok bruke mitt eget kort! tragedie)

Skrevet

åååhhhh...skal du ut å bevise din monstermamma status du tillab? stakkar stakkar lille Embla :P

Skrevet

Jeg skal ut og vise resten av mammaklubben fra Drammen nøyaktig hvor dritings en relativt nybakt mamma som har jobbet i utelivet kan bli.

Jeg skla skjemme meg ut så det synger etter og sjangle tvers gjennom hele byen så alle mine gamle kolleger og mine venner i bransjen kan se hvor galt det har gått med meg, og jeg skal dampe på marlboroen min hele veien!

Og tilbake til virkeligheten, skal knerte en flaske Asti på vorspiel tenkte jeg, har lagt av spriten etter jeg fikk veslemor, prøvde en gang, gikk helller dårlig:p

Marlboroen er dessverre min faste følgesvenn så den blir, men jeg gleder meg som en unge og har store planer om virkelig å hygge meg, drikke det jeg har lyst på og nyte en helaften med jentene!

Og nå er det helg damer (merker det på aktiviteten her inne om ikke annet!)

Kos dere masse, gjerne gjør som oss monstermødre og ta dere en liten stiv en i morgen (hvis du ikke liker det flytende slaget kanskje gubben kan varte opp med en stiv en?!)

Nei nå skal vel kanskje jeg ta kvelden snart, fleipe om andres sexliv er kanskje smertegrensen på en fredagsnatt.

Bare vent, jeg er mye morsommere når jeg skriver i morgen natt! Haha...

Skrevet

Heisann! Titter innom igjen jeg også. vært borte et par dager nå. dvs har vært kjapt innom et par netter. Tillab Du får ha lykke til i morgen da. "litt misunnelig". Men jeg ska ut på byen med venninner den 17, da skal jeg ta igjen litt for det siste året :) Men blir nok ikke helt tenna i tapetn da he he. Gleder meg. Problemet er at jeg må kjøpe noen nye klær først.. Det er ikke enkelt. Har jo labbet rundt hjemme så lenge nå :) Kerelle og attpåklatt. Jeg synes jeg har attpåklatt jeg også, enda så er det bare 5 år mellom de to minste + en på 8. Glemmer fort men kommer fort inni det igjen. Koser meg veldig mye mere med sistemann enn jeg gjorde med de to første. Har også mere tålmodighet nå :) Og godt er det med tre "propeller" i hus :)

Mathias 22.06.06 Her har det hendt flere ganger at jeg enten har lagt meg med poden og puppet i søvn eller lagt ham i voksiposen og trillet på verandaen. Men vi har hatt en uke med skriking om kveldene nettopp(2 uker siden) Han fik ligge tre min å skrike, så var jeg inne og roet. skrek litt igjen og jeg satt ved senga og roet og fortalte at han ikke fikk opp igjen:) Tok 40 min første kveld, 30 min de to neste og 15 min kvelden etter. Så nå er det bare å gå gjennom kveldsrutinene å legge ham i senga på kvelden. Han våkner likevel å vil ha mat to-tre ganger per natt ja men blir i det minste litt kveld. Det rare er at han er mye lettere å legge på dagduppene sine også. veldig godt ja. men han ble 9 mnd før vi fikk til dette vi også da...

Gleder meg til å se innlegg fra deg når du kommer fra byen i morgen ja tillab :D sitter her til sene natta da også jeg vettdu:)

Skrevet

Godt jeg ikke er den eneste natterangleren her inne!

Er så innmari kjedelig å sitte her alene som jeg endte opp med i gårnatt.

De øverste 10 innleggene er besvart av meg liksom:p

Kan bli spennende i morgen, håper neste det har vært mange sure anonyme innom før jeg kommer hjem så jeg har noen å bruke sleivkjeften jeg pådrar meg ved inntak av alkohol på! Hehe...

(for den er aldri aktivert ellers:p)

Lurer faktisk på om jeg snart må finne senga. Det er også kjedelig... Men jeg har innsett at når mtv er på samme sangen for 3 gang i kveld da er det kanskje på tide! (og hvorfor i alledager kan de ikke spille sangene med litt lengre intervaller?!?!)

Skrevet
:D Jeg er ikke så veldig nøye på noe ang barna jeg. førskolelærer ja, men ikke pedagogisk hjemme:) Har da tre gutter og et liv! dvs prøver ihverfall hi hi. Kommer nok til å festrøyke også jeg. nugatti får de på brødskiva å. huffameg. Ikke koker jeg flasker lengre og ikke vasker jeg smokken hver gang den faller i gulvet :P Bør finne senga jeg også. Men er så godt når det er så stillt i huset. gubben som snorker på sofaen bare. Vi skal reise bort fra alle barna fra fredags morgen til søngag ettermiddag neste helg da oææææ det er sikkert fy fy tenker jeg når minsten er bare ti mnd. Men jeg skal kooooose meg. og sikkert ta en "stiv" en også i en eller annen forstand :OD Må få rapport om hvordan det er å være ute på livet igjen da. føler meg ti år yngre jeg når jeg får pynte meg, sminke og fnise med jentene.
Skrevet

Jeg har selvfølgelig ikke fått karret meg i seng så jeg kan jo svare en gang til:p

Jeg koker fremdeles flasker men det er bare fordi det er evigheter mellom hver gang de er i bruk og npen av de blir litt gufne av feks Hipp eplesaften. (utrolig hvilke krinkelkroker den setter seg i og mugger, dritten)

Smokk bruker vi ikke.. (men gud som jeg skulle ønske hun gjorde det!)

Og vesla får is, hun får smake på alt hun gjør tegn til å ville smake på (oki, litt avhengig av hva det er da) blåbærsaft er den helt store slageren om dagen, og blåbær/eple/bananmos. (og det setter nesten ikke flekker)

Er så deilig å bare kunne være Tilla synes jeg, derfor jeg blir sittende så sent om nettene. Da får jeg virkelig slappet av og bare vært meg selv. Utrolig deilig. I kveld har jeg lakket negler, filet dem og satt på blingbling (rosa blomster:p)

Jeg har sett det jeg har hatt lyst til på tv, suset rundt her inne, tja, hatt en skikkelig deilig kveld med andre ord.

Men NÅ skal jeg ta meg selv i nakken, er svinseint, og vesla er sulten om 4 timer:(

Natt damer og til dere som ikke leser før i morgen, GOD MORGEN! OG HAPPIIIIIII LØRDAG!

Skrevet

Natti natt da.Neglene ble sikkert kjempefine :) Er en smule trøtt på dagene jeg ..."rart".... (for jeg sitter jo her på natta) Og det er hektisk når alle er hjemme, men vi "skrives" nok i morgen kveld ihvertfall. Så får jeg lese igjennom hva dere som har riktig døgnrytme har bedrevet dagen med :) Har nok en som skal ha mat om en times tid jeg, så nå stuper jeg også til sengs. "vekke gubben først" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...