Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi inviterte ikke med barn hverken til middagen eller til kaffe. Vi hadde ikke barn selv, så da ble det mer naturlig for oss å heller ikke ha noen barn til stede under bryllupsfesten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde kun eget barn og nevøer og nieser. Skal du begynne å be barn av venner og søskebarn ol blir det fort mye barn. Lurt at de som har med barn har barnevakt som kan være i beredskap.

Skrevet

Vi ber ikke barn mht. at vi ikke vil ha mas og grining under middag/taler .

Men kusinen min som skal være brudepike skal få lov å være med siden hun kommer langvegsfra. Hun er 5 år . Faren skal ta tidlig kveld med henne , så hun skal ikke være der når "festen" begynner.

utenom brudepiken er den yngste gjesten 16 år.

Sønnen vår skal være brudesvenn - og skal ha barnevakt etter fotograferingen. Han er 2 år da. Vi synes han er for liten til å forstå hva som skjer, og ser for meg at at ville hengt i skjørtet mitt hele dagen - så det vil vi ikke ta sjangsen på. Det er trossalt vår dag!

Skrevet

Jeg var i ett brylløp der var det sann att di under 16 eller 16?! Måtte dra etter kaffien...Det synest jeg var gaanske greit!:)

Skrevet

Kunne ikke for alt i verden tenke meg at mitt barn om 10 år skal spørre hvor hun var den dagen vi giftet oss. Hun er den aller mest naturlige gjesten! Hun kommer til å bli tidenes vakreste brudepike i en ordentlig søt liten prinsesskjole.

Og forøvrig elsker jeg mine tanteunger alt for mye til at jeg har hjerte til å ikke be de. Men når det er sagt. Det blir opp til foreldrene til barna om de vil ha med barne. Men alle barne skal hjem etter middagen.

Barn har da absolutt ikke vondt av å se foreldrene drikke alkohol et gang i året. Det er først over tid at det tar skade.

Skrevet

Helt enig med mamma til gulljenta. Datteren min, som er ett år er det viktigste personen i vårt liv, og er en selvskreven gjest i bryllupet. Hun er vår vakre brudepike.

Vielsen er klokken 1600 og hun legger seg til vanlig tid klokken 1800 regner jeg med. Ser ingen grunn til å holde henne våken lengre enn vanlig, da blir hun bare overtrøtt. Men når hun blir eldre skal hun få se på bilder fra bryllupet å se hvor nydelig hun var

:-)

Skrevet

Glemte å skrive at alle er invitert med barn og det det kommer ca 15 barn under 12 år

Skrevet

Hadde vi hatt barn selv hadde det nok vært anderledes, men vi har ikke det - og ønsker heller ingen barn under bryllupet. Regner med dette blir siste store festen vår før vi selv blir foreldre og at det blir nok av fester med barn senere. Bryllupsdagen vil vi derfor skal være en "voksenfest". Heldigvis er det bar to av gjestene som har barn, så jeg håper de kan klare å skaffe barnevakt denne ene dagen!

Skrevet

Vi ber alle som vi er tante og onkel til.. Det blir 13 stk i alderen 4- 17.

Også skal vi ha datteren vår på 2 år med.. Kommer også til å be barna til noen av søskenbarna mine, da de kommer fra sverige.. så da blir det 4 barn til i alderen 1 mnd - 4 år...

Så får foreldrene selv velge hvor lenge de vil barna skal være der.. Vi kommer nok til å sende lille frøkna vår hjem etter dansen har begynt.. har litt lyst hun skal få være med på de første dansene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...