Gå til innhold

30 +/- i oslo?


♡ wims

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Er 38 og venter ei lita jente 4 juni:-) Kan godt bli med på treff, men ikke i sentrum. Er det noen som bor østover. Bydel Nordstrand,Søndre Nordstrand eller Østensjø, Kolbotn? Hva med et treff i det området for oss som bor der? Bor selv på Bjørndal. Der er det er hyggelig cafe -cafe Leru vi kunne møttes! Noen som er interressert i det. En hverdags formiddag eller ettermiddag der, med kaffe, Brownies , god salat eller middag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Er 38 og venter ei lita jente 4 juni:-) Kan godt bli med på treff, men ikke i sentrum. Er det noen som bor østover. Bydel Nordstrand,Søndre Nordstrand eller Østensjø, Oppegård? Hva med et treff i det området for oss som bor der? Bor selv på Bjørndal. Der er det er hyggelig cafe -cafe Leru vi kunne møttes! Noen som er interressert i det. En hverdags formiddag eller ettermiddag der, med kaffe, Brownies , god salat eller middag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle dere!

 

skal vi prøve å få til et lite trivelig møte en ettermiddag/kveld i løpet av nærmeste fremtid?

 

jeg reiser til lillehammer i morgen, så resten av denne uken utgår. neste uke er litt travel pga diverse familierelaterte sammenkomster, men det kan jo hende det går an å snuble det til dersom noen foreslår en dag/tid.

 

ellers er det jo alltids mange uker å ta av... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er 39 venter jente 11 juni.Bor i sentrum, men er flyttbar..

er det flere som kunne tenke seg å møtes på cafe en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du,

 

jeg er 39 og venter en jente i 11 juni.Bor selv i sentrum, men er flytt bar.Jobber fulltid ( bortsett fra mandager.) koselig og treffes- liker å være aktiv, gå turer etc- tar gjerne en cafe besøk også! vi kan jo se om det er flere som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det har vært stille... og ja, det hadde vært så trivelig om vi fikk det til snart!

 

hvilke tidspunkt på dagen passer dere best?

og er Rust (i hegdehaugsveien) et ålreit alternativ?

andre forslag?

 

jeg kan alle dager untatt torsdag+helgen denne uken. etter kl 16:00.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan de fleste ettermiddager denne uken (med unntak av torsdag).

På dagtid har jeg heller ikke de store planene denn uken (med unntak av tirsdag) men tilgjengjeld har jeg lillegutt på 3,5, og han er det ikke alltid like praktiskt å ha med.

Rust er helt greit, selv om jeg hadde foretrukket noe litt mer sentrumsnært. Men det er jo ikke akkurat noe stort problem å komme seg til Rust, er bare lat, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal foresten også muligens besøke ei veninne utenbys, men er ikke sikker på om det blir denne uken eller neste, kommer litt ann på..

Jeg skal også på kino med lillegutt på fredag eller lørdag.

Men i det store og hele ser uken min ganske så fleksibel ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt, jeg er opptatt både onsdag og fredag denne uken! Sukk.. får bli med neste gang jeg da :-) Jeg stemmer for Rust, veldig koselig sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo hyggelig å samle så mange som mulig når vi først gjør det - så siden enkelte ikke kan denne uken foreslår jeg:

 

onsdag 14. mars på rust.

klokka for-/ettermiddag.

 

hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 er i utgangspunktet en time senere enn jeg håpet, men jeg skal se hva jeg får til - og det går sikkert fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

 

velldig lyst å treffe dere.Typisk kan ikke kl 7 men kan komme senere.Hvor lenge blir dere der?kan eventuelt ikke komme føre kl 7.Blir det litt sent?

Hva med planlegge en annen ag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare si at de som kan møtes på Rust onsdag 14. mars ca kl 17? Jeg kan godt være der kl 16.30 også, men slutter på jobb først kl 16, så noe før klarer jeg ikke å få til, dessverre. Aner ikke hvor lenge vi blir der, men vi har sikkert nok å skravle om, så bare koselig om du stikker innom litt senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne jeg, og håper flere kan bli med på treffet vårt førstkommende onsdag kl 17 på Rust, nederst i Hegdehaugsveien ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 33, bor på Bislett og venter ei jente 22. juni. Høres gøy ut å treffe andre med kul på magen, jeg vil gjerne komme :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Jeg bor også på Bislett og er 30 (snart 31) og venter jente 20. juni. Koselig å treffe flere i samme situasjon, har ikke vært på noe BIM-treff før.. men gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg venter gutt den 16.

 

har ikke vært på noen treff før jeg heller, og jeg er kjempeglad for at vi får det til :)

 

sees i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

er veldig lei for det men jeg kan likevel ikke komme på Rust i dag. Har fått halsbetennelse og er blitt sykemeldt ut uka. Jeg synes imidlertid det hadde vært utrolig gøy å treffe noen som skal ha baby omtrent samtidig så jeg håper det blir flere treff for oss i Bislett området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...