Gå til innhold

30 +/- i oslo?


♡ wims

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

så flott at det er så mange! og at noen vil drikke kaffe, det er hyggelig.

 

skal vi ta på oss et feles ansvar om å dytte denne opp i ny og ne, slik at eventuelle nye kan skrive seg på? og kan vi ikke ha tanken på et trivelig sted for kaffe i bakhodet? personlig foretrekker jeg "nabolags-kafeer" fremfor kjøpesenter-kafeer, men det betyr ikke at jeg ikke kommer hvis noen foreslår det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak! Jeg er gjerne med på en nabolags-café, liker også disse godt.. Colletts f.eks.?! Ser vi er flere som holder til rundt Bislett/Briskeby/Adamstuen.. morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lang tid i forveien trenger dere/vi å planlegge?

 

jeg er selv relativt fleksibel, dog helt klart enklest å få med på en relativt spontan kafétur tidlig lørdag ettermiddag (når de fleste shopperne er på vei hjem:).

 

Rust (i hegdehaugsveien) er jo også et trivelig sted. og hvis vi liker hverandre og vil sees igjen med jevne mellomrom er det jo helt uovertruffent når det begynner å bli sommer og varmt og barnevogner og sånn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust er bra forslag, jeg er med! Er også rimelig spontan - en lørdags ettermiddag høres knall ut :-) Hva med den 17. feb f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en god ide, men jeg kan ikke den helgen, da feirer jeg min 30års dag på Color Fantasy...

Helgen etter derimot har jeg ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det som er litt vittig nå, når vi er i gang med en slags planlegging, er at det viser seg jo å være nokså komplisert - enda så fleksible vi er!

 

for jeg kan da altså ikke den 24. for det er vinterferie og vi er på lillehammer den helgen.

 

kan dog helgen etter det :)

haha.

 

men hvor lang reisevei har folket?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Teisen, fra meg tar det 10 min med bussen til sentrum.

 

Men Må det være en lørdag? Hva med en annen uke dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, behøver absolutt ikke være en lørdag for min del. Kan stort sett når som helst! Tar meg 10 min å gå til Rust :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker også 10 min å gå til rust og det behøver slett ikke være en lørdag :)

 

 

men det hender dog innimellom, på "vanlige kvelder", at jeg må være hjemme fordi kjæresten min jobber sent, men det er ikke så ofte. og torsdager er jeg på yoga.

 

dette får vi til og jeg gleder meg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er 28, blir 29 i løpet av våren. Venter en jente ( trolig). Termin den 7 juni. skal føde på bærum. Det var fullt på ullevål!

 

Bor rett ved botanisk hage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...