Gå til innhold

Hva heter alle de nye januarbarna?


Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Vår herlige datter som ble født 14.01.2007 heter Kine Cathrine :)

Ikke oppkalt etter noen... men mamma og pappa syns bare dette passet så fint til vår lille herlighet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår lille Prins som kom til verden 22 jan. skal hete Sondre Christopher.

Ikke mammas første valg men Denne gangen ville pappan ha et ord med i laget også. De andre guttene våre heter Fredrik William, Marcus Andre og Håvard Chrisander og Lille storesøster på 4 heter Juliana Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine navn dere januardamer har valgt :o)

 

Jenta mi heter Martine - det kommer visst fra krigsguden Mars. Tør nesten ikke fortelle hvordan vi kom på det....hehe... Guttenavn hadde vi hatt klart lenge, det skulle være Oliver, men jentenavn klarte vi ikke helt å bestemme oss for. Jeg og samboeren var på en trening sammens, der instruktøren het Martine, veldig søt og sprudlende jente. I bilen hjem begynte vi nesten samtidig å snakke om at vi syns instruktøren var så flink, og at Martine jammen var et fint navn...og plutselig ble det det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille engelen vår har fått navnet Jacob Alexander. Jeg er halvt amerikansk og for oss var det viktig at navnet kunne uttales på engelsk også, uten problem. Vi er kjempe fornøyde med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte sjekke hva navnet til gutten vår betyr, Mathias = gave fra Gud. passer fint. Han er et lite vidunder, et lite mirakel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsen min skal hete Dominick :)

han kom til verden 18jan ,hadde eegetlig termin dn 30jan men de måtte sette mg i gang pga han ikke fikk nok næring..så han veide ikke mere enn 2815gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt har fått navnet Dennis, det er et navn som (enda) ikke er helt utbredt i norge, og samtidig fungerer det bra både her til lands, i Tyrkia hvor pappaen kommer fra ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gullet mitt blei født 24/1 og heter oliver=)

jeg har alltid syntes det er et fint navn.

vet ikke hva det betyr

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøttet har fått navnet Sebastian. Vi hadde skikkelig beslutningsvegring når det gjaldt navnevalg så vi måtte til slutt slå kron og mynt! Er kjempefornøyd med navnet, han er en skikkelig Sebastian:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår ble født 23/1 og skal hete Thor Kristian. Thor er etter min bestefar og Kristian passet bra til Thor syntes vi!

Storebror heter Henrik og ble 1 år 25/1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...