Gå til innhold

Kilo?


ninsoer

Anbefalte innlegg

Hm, jeg ser ut til å være den "heldige" foreløpig.

 

Er fremdeles et kilo i minus fra startvekta. Magen er kjempestor, SF-mål lik 31 i uke 31, så her tærer nok babyen på mine kilo (som jeg har nok av, så det er ingen fare). Må prøve og spise litt oftere for jeg føler meg tygd og spyttet ut igjen stort sett hele tiden.

 

Med første mann fikk jeg 18 kilo pluss, 2 mann 9 kilo. Regner med at det blir rundt 9 denne gangen også. 2 mann var jo 4700 så babyene mine har nok næringsvettet selv om jeg ikke legger på meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 35 + 6 kg. Med første ble det 12,5kg totalt, og etter starten denne gang frykta jeg 20-25 kg da jeg la på meg 4 kg i første trimester, men de tok jeg av igjen!!! Trenger ikke å gå opp så mye mer, det er tungt nok allerede!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg er 36+5 og har gått opp 13 kg - ikke allverden det, synes jeg - men det må sies at jeg har PLENTY kg å ta av fra før av (hadde 10 kg til overs fra forrige svangerskap jeg ikke ble kvitt før jeg ble gravid på nytt), så jeg ser ganske diger ut både her og der! ;o)

Pytt sann, selv om mor sliter med vekt og annet, har babyen det bra - og så får vi heller (som så mange andre) ta "jobben" med å kvitte oss med overflødig fett etter babyen er ute! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 35,har 39 dager igjen t termin. har lagt på mæ 11,5 kilo.

Kjennes ut som mye mer,da æ bare e 153.5 cm høy..:)

Alt kjennes tungt ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...