Gå til innhold

Kilo?


ninsoer

Anbefalte innlegg

Hvor mange kilo har dere gått opp til nå?

 

jeg er i uke 30-5 og har gått opp ca 9 kg, fra min normal vekt før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 33 og har lagt på meg 13 kilo :-/ Nå er det ikke særlig gøy med denne vektøkningen mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he bare småtteri jo LiNe...

 

Jeg er i uke 34 og joda har nådd 20 kg! Sakl til kontroll i morgen så får vi se om det er mer økning... har litt mistanke om det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, uke 33 her og er oppe i 14 kg.. Spiser som normalt, har ikke fråtset, men kroppsaktiviteten er jo roet ned betraktelig, så det er nok det som vises så godt over rumpe og lår :) -Og ikke for å snakke om antall BHstørrelser vektøkningen har ført til, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 33+0 her og har hittil gått opp 13 kg.

 

Har fått fett valker på ryggen og glidelåsen på støvlettene mine virker ikke slik jeg vil... hmmm... får den bare halvegs opp på leggen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 33 og har bare gått opp 5 kg. Vekten står stille akkurat nå, men tenker nok det kommer noen flere kg nå på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34+1 og har i dag gått opp 15 kg... Merker at det begynner å bli tungt, og godt er det at det bare er 36 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg at man øker mest i vekt i andre trimester, hvordan har det vært for dere andre *håper at vekten stopper litt opp nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 32+5 og har gått opp 17 kg til nå... og enda er det en stund igjen..

Har 2 jenter fra før, nr 1 gikk jeg opp = 14 kg tilsammen, altså 73 kg til slutt, og nr 2 gikk jeg opp= kun 8 kg tilsammen altså 58 kg tilslutt, så det har variert mye..

Håper bare at jeg går ned igjen like fort denne gangen, nr 1 gikk jeg ned 30 kg på 5 mnd, og nr 2 gikk jeg ned 15 kg innen kort tid..

Kan faktisk si at jentene sugde kg av meg ;) Hehe, men det er jo noen år siden siste jente , så vi får se hva som skjer...

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33+1 og har gått opp 9 kg, er ganske fornøyd med det for sist gang (12 år siden) gikk jeg opp 20+ kg...

 

Koser meg med magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 33 dager igjen, og sluttet å veie meg...

Gikk opp 30 kg sist, men da gikk jeg 3 uker over termin, så stopper nok endel kilo før det denne gangen.. La oss alle håpe hvertfall. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 34 uker. gått opp kun 3kg foreløpig. Men magen er stor ,så den har nok tært av mine kilo.Jeg har nok kg så det gør ikke noe, for barnet vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...