♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei damer, den forrige tråden har herpa maskinen min:( Ikke moro, er nå frempå med ny nettleser og greier for å få det til å funke:) Så her er en ny tråd, har dessverre ikke fått lest alt som er blitt skrevet men har sett det ikke er så mye siden jeg var innom i går! Jeg skulle ha sittet på en båt på vei hjem nå men neida, sitter trygt og godt tilbakelent i en godstol i Danmark. Vi er værfast. Stormen i dag er så sinna at båten aldri forlot Norge engang. Håper det er roligere i morgen slik at vi kommer oss hjem tilslutt. Men litt deilig å få en dag ekstra. Blir det flere må vi ta det med forsikringsselskapet og ta tapt arbeidsinntekt og slikt med dem... Sukk. Mas med sånt vær asså! Så her jenter; skravl i vei! tillab *og lille Embla* Hei hei.Begynte dagen med skillingsboller som vi bakte i går samt resten av smågodtet og sjokoladen som jeg ikke spiste særlig av siden jeg sovnet til filmen. Det er jo bra start.NOT! I dag tror jeg går ut å aker litt eller tar meg en gåtur. Neida. Det smakte godt og gidder ikke få dårlig samvittighet. Mamma kunne heller ikke være barnevakt i dag slik at vi kunne dra til svømmehallen, men det finnes jo andre. Er det ikke åpnet noe badeanlegg i Asker eller? theaokt- blitt mamma til Erle. Hei jenter : ) Lagde ny tråd jeg Tilla, du hadde ikke fått med nr 3 i overskrifta ;o) I natt har vi sovet godt = ) Nå skal jeg puppe litt og så skal jeg kose meg med te og havrekjeks ! Har du fått prøvd det eller Hebbie ? Fruhc og Linnea er hjertelig velkommen på treff =) Gleder meg til å treffe alle sammen med babyer !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2007 Når var det dere skulle gå fra deg i morgen Thea ? Får se om jeg kanskje blir med allikevel.. Kommer an på været litt også.. Liker ikke å gå i snøstorm : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Dytter litt sånn allle ser at vi har fått ny tråd : )
Chiquita Bananas Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Skjønte ingenting da jeg ikke hadde noe å scrolle ned !! Prøvde havregryn og melk igår - faktisk digg (har dilla på Honni Korn som jeg mååå ha hver dag nå - jeg som irriterte meg over sambo som kjøpte det, men det er jeg som spiser det nå) men jeg vet ikke om det funker med bare en skål. Vet ikke hvor mye jeg skal spise. Men jeg hadde en teskje honning også bare for å føye på alle tips. Fy søren for et vær !! Jeg går ikke ut med mindre jeg blir tvunget eller lokket med en belønning.
2nj♥ Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Hææææ..... er da fint vær idag, iallfall her vi holder hus. Vært ute og lekt i snøen, aket, måkt og gått en liten tur med barn og mann Kjekt!! Piadi: Jeg kjører til Theaokt etter at jeg har levert Trym i barnehagen, så regner med å være der ca 10. Så går vi vel når alle (er vel mange som blir med å gå imorgen, eller??) er på plass og barna er mette og fornøyde Nå skal vi snart ut til svigers. Skal spise middag der idag. SÅ stille her nå da. Begge gutta har sovet i snart 2 timer, så vi har hatt en fredelig voksenstund her midt på dagen. Deilig det å ja Men nå er det på tide de våkner assa....... Sjelden Trym sover mer enn 2 timer, så skjer vel noe snart.
Chiquita Bananas Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Hvis jeg er opp til det så hopper jeg på toget når dere passerer meg ) Håper bare bekkenet holder til Sande - på fredag kjente jeg det halvveis til Oasen og var ødelagt i bekkenet hele dagen.....Er så irriterende - var jo kjempekos med trilletur med Naboen og Theaokt og kunne tenkt meg flere av dem, men det hjelper ikke med bekkenet. Har hatt vondt i det i hele helga. En mulighet er jo å møte dere i sentrum da og kjøre inn. Fredrik har slitt med luft i magen siden i går og jobbet litt i formiddag, men fikk roa det etter masse trykk slik at han fikk ut promp og rap. Håper det ordner seg til imorgen ellers er det ikke gøy for å ham å være ute når han har vondt.
Thea og Erle Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Hei- da har vi vært i svømmehallen og kost oss med pizza. En ting er sikkert og det er at det skal trenes i morgen. Vi går fra meg ca kl 10. Og da går vi til treningshallen der vi trener litt styrketrening. Blir sikker litt amming der for de som må og deretter hjem til meg igjen. Kommer innom deg ca kl 10.40 Hebbie og dersom du vil kan du slenge deg på bort til hallen. Du kan jo kjøre dit og møte oss der dersom du ikke orker gå dit pga bekkenet. Da kan du jo se deg litt om der. Kanskje kan du trene litt også?? Pia - bare heng deg på!! Været? du som kjem fra nord lar deg vel ikke skremme av litt snø. Kom igjen du:) Flere som vil?? I dag skal vi se film og ligge rett ut. Deilig det etter å ha badet. Lunket litt på kanelbollenen fra i går. Nam nam... Er det noe morsomt av interiør eller klær jeg kan se på noe nettshopping??? Noen som vet??
Chiquita Bananas Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Åååå - hadde helt glemt at det var til hallen...nei det kan jeg ikke være med på. Den lille bakken opp til meg gjør vondt i bekkenet - så de opp til hallen ville være tortur. Ihvertfall i snø. Det er akkurat de musklene jeg ikke får bruke, men har gjort det for det. Må jo være med på noen turer... Men jeg kjører opp så jeg får sett på hallen og prøvd meg på noen apparater....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2007 Jeg flytta jo FRA nord for å slippe snøstormer og sånn Skulle egentlig på barselgruppetreff, men tror egentlig jeg har nok barselgruppe i dere ! Er i bursdag så får skrive mer senere
Thea og Erle Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Oki. Vi går fra meg sånn ca kl 10. Og du Hebbie kan jo være utenfor hallen kl 11 med bil. Er så kvalm av godis nå. Skulle joikke ha spist alt dette men NÅ ER DET SLUTT ALTSÅ!!! Brette litt tøy og titte litt i et costume blad jeg har kjøpt. Der kan jeg jo finne inspirasjon til kleskjøp i våren. Så legge barn og titte på film. Rart dette med at jeg stadig må innom her for å ha litt kontakt med omverdnen og lufte hodet litt. Hi hi kan jo stappe hodet i snøen og avkjøle det:)
Chiquita Bananas Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 hehehe....har ikke gjort noe annet enn å oppdatere DIB sidene siden i går og i dag...plutselig har jeg tid og ork til å sitte her inne. Junior ligger på pappaen sin og sover - har gjort det masse i dag. Kikke i klesblad og nettbutikker gjør jeg ikke før jeg har begynt å trene og ser forandringer - frem til da så kjedespiser jeg ;o) hahahaha..... Seriøst - jeg gjør det !!
2nj♥ Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Theaokt: http://www.stash.no/boligoginterior/gave-interiorstash.php Fra hvor hadde du kjøpt stolene fra Danmark??? Klær til småttiser du mener?? Her er iallfall noen jeg liker......: www.muffeladen.no www.bittelillevennen.com www.froskihagen.no www.minengel.no www.luca-shop.no www.minime.no Når tiden kommer og man skal kjøpe vintersko til barna (mest aktuelt neste år da, men....) så er det masse å spare på å bestille fra USA. Kjøpte KAMIK sko til Trym til under 200,- (derfor heller ikke noe toll og de koster jo 600,- her. www.rei.com Gleder meg til tur i morgen. Blir kjekt å få treffe Fredrik og da, og selvfølgelig Hebbie også.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Ooo... Jeg liker www.ajabajakids.com/default.asp www.trendybaby.dk/ www.butik-bambino.dk/ Anbefaler å søke på børnetøj på google, danskene har mye lekkert!
2nj♥ Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Ja, enig i det. Masse dansk design på sidene jeg nevnte også Men greiere å kjøpe fra norske nettsiden så man slipper toll på summer over 200,-
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 heisann jenter da har jeg hvert inne på sykehuset på sjekk og på føden av alle ting...datt ned trappa her hjemme inne da så det sang ettre.slo alt tror jeg...fkk ihvertfal vont både bak og foran...men alt så bra ut da og hun tok seg god tid til meg..så vi ble sittende å snakke en stund da...klem
2nj♥ Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Uff da. Må være forsiktig Bra at alt så fint ut med babyen da, og håper du ikke slo deg altfor masse selv heller
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. januar 2007 Er det sånn at vi skal trene inne noen plass i morgen eller ? Skal kanskje hente hund så da passer ikke det så bra.. Og hvor er det vi ender opp? Vet jo hvor vi skal gå fra.. Kan hende jeg slenger meg på fra prix, men det finner jeg ut av i morgen Nå er det natta tror jeg : )
mammaentiltrulte Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 hei alle sammen på drammenstråden. er litt ny her ine. har vært inne å lest flere ganger, men ikke hatt noe særlig tid til å skrive. lurte på om der var mulig å få vær med på treff en dag, virker som dere har en så fin gruppe. kjenner ikke så mange på i min vennekrets som har barn og ingen på samme alder som tulla. hadde vært morro å blitt kjent med noen nye mennesker
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. januar 2007 Det er bare å slenge seg med det : ) Vi er en kjempefin gjeng som stadig får nye "medlemmer".. Velkommen
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #20 Skrevet 22. januar 2007 hei ijen ble så kjapt skriveri i går atte...var ikke bare bare hadde ligget en god stund i badekaret og sto opp tok på meg ullsokker og skulle gå ned trappen.dermed skle jeg ned og datt skikkelig..slo både rygg og mage..ventet litt før jeg ringte føden ettersom jeg ikke fikk til å kjenne liv der inne... kom ned det var rart å dukke opp inne på føden uff...ble sjekket veldig godt og hyn damen målte babyen oxo og kom frem til at jeg var 27 uker i går men kunne jo ikke gjøre no m ul termin da..så da er det som jeg selv trodde da..etter min beregning så er termin 24 april men ul 28...og vi snakket masse hun hadde jo så god tid så jeg tok opp det jeg har tenkt på og hvert redd for å få før tiden da..og ettersom jeg gikk m åpning m 2 mann i flere mnd sjekket hun likesågodt det oxo alt bare bra..følte meg som hysterisk sa jeg til hun men hun sa at det er bra å få en sjekk etter man har falt og slått seg...men føles ut som jeg har hvert i krigen i dag da vont i ryggen og sidene..he he..ble mye dette..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 22. januar 2007 Tro om turgåerne ser dette før de går.. hmm.. Blir hund på oss i dag så jeg rekker ikke tur i dag.. Men kommer på treffet, kl. 12.00 Fikk du med deg den Tilla ? Nanna: Bra at det gikk bra med deg, ikke noe særlig å føle seg mørbanket da men.. Må være forsiktig !! Blir spennende å se hvilken termin som stemmer best da ;o) Man er aldri hysterisk når man har en baby i magen, det er jo ditt ansvar at han har det bra.. ikke tenk på det.. Dra til føden å kontroller deg så ofte du føler at du må!! Håper du kommer på treff på onsdag !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. januar 2007 Nu har vi fått oss hund og har 2 babya : )
2nj♥ Skrevet 22. januar 2007 #23 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer med hund da Piadi. Theaokt: glemte å lese av skrittelleren før jeg kjørte..... 12500 skritt ble det! Greit det da når vi trente i tillegg Ellers er det bestilt bord på Glass til kl 12. Var vel toppen 2 som kom 11, så da regner jeg med at det er plass likevel Nå må bare Truls bli ferdig å spise så vi kan suse avgårde å hente storebror
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 22. januar 2007 Oj.. Så flinke dere har vært Hadde glemt å ordne med sfo til storesnuppa så det var bra jeg ikke ble med, hadde vel ikke rukket å hente henne før skolen var slutt.! 2nj: Tusen takk.. Han er nyyydelig
Thea og Erle Skrevet 22. januar 2007 #25 Skrevet 22. januar 2007 Jo det er bra det:) Blr vel en titterunde på meg på Liertoppen i kveld. Da spiser jeg ihvertfall ikke godis og det har jeg lett for etter godisdager- få abstinenser. Ellers tar vi en filmkveld hos meg snart med babyer og noe sunt og spise dersom det er midt i uka. Noen forsalg til når for de som kan være med? Øyvind får vel hentet pære i mrgen Hebbie. Den hadde ikke kommet i dag, men trodde den var der i morgen. Sporty at du ble med Hebbie. Må si at barna er snille når mødrene klargjør seg for shopping i april. Får vel dra å hente guttene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå