Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Smekken NightGuard Smokk febertermometer ( tar ikke silikonsmokker)... Smokk chicco (en feil form på og 50 kr per stk) en avansert stellebord ( ungen vokser fort av) en vippestol( vil ike sitte i, elsker høystolen sin..)
Gjest_1001 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Bleiebøtte Nyfødtklær med hette En haug med salver jeg ikke har fått brukt (holder med 1) Ekstra vogndyne
CrazyCat Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 - Lua til hentesettet (str 60 var for liten da vi skulle hjem fra sykehuset) - Masse tepper (mange som aldri har vært brukt - fikk jo i barselgaver også) - Babysafe (har ikke hatt behov for den) - Flasker (han nekter å drikke av flaske) - Chicco lekestativ som var defekt (men gadd ikke reklamere) - Votter (bor på Vestlandet)
Lykkepiller Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Uro med lyd og dyr som snurrer rundt... Kun stimulerende og absolutt ikke søvende! Signerer også på hettegensere, kun i veien!
CrazyCat Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Slik uro har vi brukt på dagtid inne i stua. Den har vært en kjempe stor hit her, men kunne nok ikke brukt den på nattestid nei...
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Voksiposen - er jo så sinnsykt stor! Har ikke brukt den en eneste gang.
Eliise Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 * Vippestolen - sliter oss ut på å vippe henne i den, blir en annen type neste gang... * Ekstra mykbagg som vi kunne ha med på besøk så hun kunne sove i den.. Hun sov jo ALDRI de første mnd... * Masse babytepper for mye, har kun brukt et hjemme strikka =P * Avent tutkopper, som bare lekker, og er noe herk! * Og de hette genserne har irritert meg MAX, men klarte jo aldri å finne noen uten da så....
mai mammaen til to Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 -tåteflaskene - hun vil absolutt ikke drikke av dem - smokkene - vil absolutt ikke bruke smokk - vippestol - men den har jeg ikke kjøpt da... har lånt den..jeg la henne alltid på gulvet under babygymmen..og når hun begynte å spise mat satt vi henne i tripp trapp stolen.. - brystpumpen - også lånt..men hun tar jo ikke flaske så hva skal jeg da med melken? - hun har mange tepper også.. men jeg har i grunnen brukt teppene veldig mye
Me myself and I Skrevet 19. januar 2007 #12 Skrevet 19. januar 2007 voksipose vogndyne baby bjørn bæresele hoppedisse babytøy med hette på sikkert mer og som jeg ikke kommer på
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Voksipose her også Kjøpte bruk, prøvde en gang ( alt for varm, stor, masse knitting), solgte for samme prisen heldigvis...
adelia*termin 18/10* Skrevet 19. januar 2007 #14 Skrevet 19. januar 2007 baby bjørn bæresele, han hyler Har voksi pose etter nr 1, er ikke brukt i det hele tatt Har fått en del plagg med hette på, er bare kjempeteite
Muffinsmamma Skrevet 19. januar 2007 #15 Skrevet 19. januar 2007 Zinksalve, syns bare den er tykk og ekkel og har funnet en som funker bedre Badeolje(man kan da bruke vanlig olivenolje!) Ammepute, ammer men har ikke brukt den mye allikevel Treningskort... har brukt det tre ganger.
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #16 Skrevet 19. januar 2007 kjempeavansert uro med bevegelse, lyd og lys. lillegutt lå bare og stirret med vidåpne øyne på den hele tiden. når vi slo den av, sovnet han ;o) liten stellebordsmatte på ikea. vokste så fort fra den
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #17 Skrevet 19. januar 2007 Hettegensere hetta er bare i veien.. Stellebord med badebalje vokste ut med engang..
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 ammepute den der smekken som HI også hadde( for noe stort tull)
Jerry 82 Skrevet 21. januar 2007 #20 Skrevet 21. januar 2007 Babybjørn bæresele (svært sjeldent brukt, når gutten hadde kolikk og vi bar masse, likte han ikke den stillingen..) Ammepute (Fikk ikke til teknikken med puta, ammet heller ikke lenge) Babytøy med hetter ja! Håndpumpe (skulle kjøpt elektrisk med en gang!)
lifa og Eline Skrevet 21. januar 2007 #21 Skrevet 21. januar 2007 Det jeg har kjøpt selv må være dyneklyper, har ikke ahtt mye bruk for de. Gaver har jeg flere som er idiotiske som ikke er brukt.
_svana_ Skrevet 21. januar 2007 #23 Skrevet 21. januar 2007 Egentlig ingenting... kanskje jeg bare er fornuftig? ;-) Muligens jakker med hette, men det plager meg ikke så veldig. Bruker buksene inne, og tar på "jakken" om vi skal bort.
SnupsaTupsa Skrevet 21. januar 2007 #24 Skrevet 21. januar 2007 må slenge meg på babytøy med hette!! også ammepute, synes det er lettere uten eller med bare en vanlig sofapute. Musikkmobile (uro) til senga. Bæreselen (BabyBjørn) er heller nesten ikke brukt, bare e par ganger til storesøster.
Mamman til Gollongen Skrevet 21. januar 2007 #25 Skrevet 21. januar 2007 "Kjøredress" med bomull-foring inni dressen, ble kliss bløt etter at hun hadde gulpet i hetta på bytur og måtte legge oppi masse kluter for at hun ikke skulle ligge i sitt eget gulp til vi kom hjem. Har byttet ut den dressen med en i ren ull (har også hette), og er nå kjempe fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå