Gå til innhold

jeg for også spørre da!!!! muslim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjernevasket? De fleste her er vel ikke konvertitter, men født muslimer, tror jeg.

Hvor har vi satt "dere" i bås, og snakket nedlatende om "dere"? Og hvem er "dere"? Noen av oss er norske, er det nordmenn du mener?

Hvem bruker ordet neger i denne diskusjonen? Eller er det jeg som er blind?

På nett har jeg kommet borti flere som har menn som var muslimer, men som nå er kristne eller ikke-troende av ymse slag.

Her konverterte jeg lenge før jeg gifta meg, og maaange kvinner og menn gjør det. Mannen min var heller ikke gift da han konverterte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sauen19 bruker ordet neger..... Jeg mener jo hva jeg vil uansett da, det er vel lov?? Eller har man ikke lov til det som muslimsk kvinne??

Skrevet

Sauen19 er ikke muslim... Ikke meg bekjent, i alle fall.

HVorfor skulle du ikke mene det du vil? Selv om du er muslim, så kan du jo ha dine tanker om praksis og livet med islam... Men snakk ikke stygt om andre muslimer, som velger å leve annerledes enn deg, det er en farlig felle, tror jeg.

Skrevet

Selvfølgelig er jeg ikke muslim, hvor fikk du den tanken fra. Jeg er fri jeg....

Skrevet

Jeg fikk det, pga formuleringen din i tidligere innlegg, "Jeg mener jo hva jeg vil uansett da, det er vel lov?? Eller har man ikke lov til det som muslimsk kvinne??"

Trodde du pekte tilbake på deg selv, når du snakker om "som muslimsk kvinne", om du skjønner.

Jeg er og fri. Takk Gud for det.

Skrevet

salam bellinda ...

kjæer venninne ..ikke bruk din dyrbare tid på disse som bare vil seg selv og alle andre vond ...med skyldninger og annet sankk for å få vår temp til å stige for å få sitt "kick" i hverdagen det er mange slik her på nettet....

denne personen vil nok aldri forstå hvor fint vi har det med vår tro og vår kontakt med Allah...

sjekket ut den siden din foresten ,,skal ta meg mer tid til å lese alt ,og setter pris på en elder søster med mer kunnskap.

Skrevet

Flott at du leser mer der inne, det er jo det siden er til for ;) Håper å se deg på forumet og, inshaAllah.

Jeg svarer de, når jeg gidder. Gidder jeg ikke, hopper jeg bare over det, og lar de leve i ignoranse. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...