lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #26 Skrevet 15. januar 2007 jeg klarer ikke å unngå å legge merke til/ kikke etter tegn nå. brystene er så sinnsykt vonde at jeg nå har på meg 2 stk bher for å få nok støtte, så det går ann å bevege seg.. skal ikke klage hvis dette er spire symptom, men hvis ikke: til helvette å tr kommer til å ta livet av meg. hi hi er sinnsykt øm heeeelt nederst i korsryggen. er konstant vondt. akkurat som om jeg skulle vært driiitsliten av musklene.. også stikker det infernalsk på venstre side, pluss at magen er blitt skikkelig hoven under trusekanten.. kan jo like gjerne være tr, men nå begynner jeg å lure jah.. fryser og har konstant hodepine og
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #27 Skrevet 15. januar 2007 Jipppi.... sjansene vokser hører eg for at du kommer inn på 1 trim.. Krysser alt eg har for dere alle sammen!!! Uke 3 skal "kuppe" 1.trim.. ok?? Klemklem!!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #28 Skrevet 15. januar 2007 Attpåklatt: du tilhører jo fortsatt uke 3 jentene selv om du har beveget deg over på 1.tri Hyggelig å se deg her på skravletråden!
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #29 Skrevet 15. januar 2007 Takk!! Er sååå nysgjerrig på dere... og liker godt å skravle... føler ikke det er så mye skravling på 1.trim! Er liksom bare spørsmål og svar... og eg har ingen spørsmål.. hehe!! Ps!! Eg har hatt veldig støl korsrygg jenter... krysse krysse!!
Måånestråle Skrevet 15. januar 2007 #30 Skrevet 15. januar 2007 Det hadde jo vært INNMARI hyggelig om vi kunne hoppe over til 1.trim alle vi uke3-jentene samtidig da, slik at vi hadde sikret oss en like hyggelig tilværelse der inne også, som det er her!! Så: MAKE ROOM FOR US, Attpåklatt!! Vi kommer!!
Måånestråle Skrevet 15. januar 2007 #31 Skrevet 15. januar 2007 HAR DU??? Jeg er superstøl i korsryggen. Trodde egentlig det var fra treningen, men det får da være måte på hvor lenge det skal sitte i???!? KRYSSE KRYSSE KRYSSE!!!
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #32 Skrevet 15. januar 2007 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #33 Skrevet 15. januar 2007 he he attpåklatt. er sinnsykt koselig å se at du fortsatt finner veien inn hit til oss jah, nå begynner jeg faktisk å tørre å slippe håpet til. er ganske mye som skjer i magen, men ingenting som minner om mens smerter ennå. er jo småvondt, men på en annen måte jeg har jo ennå noen dager igjen til ikm jeg da, men lurer på om jeg skal teste igjen *ler*
Måånestråle Skrevet 15. januar 2007 #35 Skrevet 15. januar 2007 Attpåklatt, du som vet hva du snakker om når det gjelder symptomer: kan du ikke ramse opp alle symptomene du har, slik av vi kan drømme oss bort litt med de mer eller mindre eksisterende symptomene våre?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #36 Skrevet 15. januar 2007 joa men har jo ikke ikm før lør/ søn. hehe skal se når jeg tør å teste ha ha *er trøtt her så alt er visst moro* Hvordan er det med deg da turbotrollet?
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #37 Skrevet 15. januar 2007 jepp, det er når man er trøtt at alt er moro
attpåklatt!! Skrevet 15. januar 2007 #38 Skrevet 15. januar 2007 Klare ikke å la være.. hehe! Koselig gjeng! Når eg logger meg på, går eg automatisk inn hit.. så skravle.. så kommer eg på 1.trim.. hehe! Kommer meg vel ettehvert!! Så du skal teste igjen?? Ja, du er den store testeren du!! Så test i vei!! Krysser for deg!!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 16. januar 2007 #39 Skrevet 16. januar 2007 testa idag jeg -kunne ikke vært mer negativ usj kan liksom ikke helt se for meg at testen skal være positiv i morra da (som er IKM dagen). nei nå får jeg bare vare realistisk og stålsette meg til tante grusom kommer. krysser fingra for resten av gjengen!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. januar 2007 #40 Skrevet 16. januar 2007 har testet igjen jeg og *rødme* klarer liksom ikke å la vær. tenker at NÅ må hcg ha steget. Har de to siste gangene hatt en sånn skyggestrek.. skyggestreken er der nå også, men det er liksonn dotter md rosa farge på streken nå.. ikke jevn, men litt store prikker.. hm.. skikkelig udefinerbart! ha ha men, skal til legen straks (sykemelding) har nå så vondt i korsryggen, at det bare er å glemme å jobbe skal da samtidig ta meg en tur innom en liiiiten butikk, og kjøpe en liiiiiten sparkebukse vet jo ikke om jeg er gravid, og typen får den, men hvis ikke, så har jeg den til en senere anledning.
attpåklatt!! Skrevet 16. januar 2007 #41 Skrevet 16. januar 2007 Å, du er så skjønn!! Teste teste teste... hehe! Har sittet her og ventet på reultatet... Tror dette går veien eg altså!!! Krysser og håper!! Kos deg på handel! Og god bedring! (hadde et par dager med så vondt i korsryggen at eg ikke klarte å ta på sko uten å sitte.. hehe) Så satser på det er et symptom... Tvi tvi.. Klemmer!
Smula 80 Skrevet 16. januar 2007 #42 Skrevet 16. januar 2007 Hei Lioevr. Hvis du holder testen opp mot et lys, vil du se om det er en strek der. Jeg har gjørt det med to alt, og det finnes ikke en strek. Men så er der 4 dager til IKM enda da.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. januar 2007 #43 Skrevet 16. januar 2007 he he. trooo meg, jeg holder den opp mot lyset som en gal. er bare det at streken er såpassa svak, at jegvet jo ikke om jeg innbiller meg tingene her. er fortsatt 5 dager til ikm for meg, så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg streser sånn, he he, men sånn er det bare
attpåklatt!! Skrevet 16. januar 2007 #44 Skrevet 16. januar 2007 Du skal være god hvis du klarer å innbille deg en strek!! Har du en blank(ubrukt) som du kan sammenligne med... blande de.. se om du klarer å skille de?. hehe!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. januar 2007 #45 Skrevet 16. januar 2007 klarer jo lett å skille de da, er ikke noen kontrollstrek på de ubrukte he he føler at det kanksje er litt bortkastet å åpne en ny test, bare for å se om den er lik den gamle.. egentlig får heller være flink å ikke teste noen dager, og heller sjekke på lørdag
attpåklatt!! Skrevet 16. januar 2007 #46 Skrevet 16. januar 2007 Hehe.. så sant så sant... tenkte ikke på det en gang.. Har sambo sett på den? Du vente med å teste.. hehe.Lykke til!!
TriMiEx<c",) Skrevet 16. januar 2007 #47 Skrevet 16. januar 2007 Får vel komme med noen symptomer jeg også da....Har hatt mens lignende vondt i magen i nesten en uke, har ikm på lørdag. Syntes jo det er litt lenge før tanta. Har ømme pupper, mest nippern. Korsryggen har vært sinnsykt mye vondere enn den pleier å være før tanta kommer.. Prøvde å teste med El test fra billig tester og en gravid test i dag, men det viste bare en flott stor fin kontrollstrek på begge to... Nå venter jeg bare på lørdag, skal teste da, er bedt på venninne kveld på lørdag kveld og må reise et stykke, hvis tanta har kommet skal jeg tillate meg et glass med vin. Så hvis hu skal komme får a komme før den tid.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 16. januar 2007 #48 Skrevet 16. januar 2007 æsj nå kom TR hit.. snufs..inn i 8'ende pp
Måånestråle Skrevet 16. januar 2007 #49 Skrevet 16. januar 2007 Har ikke helt trua jeg heller nå lenger. Testa i dag tidlig, to dager før ikm, og den var helt hundre prosent negativ. Ikke et snev av kryss en gang. Skal vel litt til at den blir positiv til torsdagen da?!
Guttejenta Skrevet 16. januar 2007 #50 Skrevet 16. januar 2007 ÆSJ!! Det ser ut som eg har fått litt spotting Får nok TR imåra *snufs* Håper dere andre har bedre hell enn meg! Lykke te!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå