AniBer Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg lagde en nye en jeg fordi den forrige var blitt så lang igjen!! Da testet jeg altså negativt i går og ingen tante underveis heller.... Er fortsatt kvalm, oppblåst og vanvittig trøtt!! Skal ta en ny test i morgen, må bare huske på å kjøpe test da... Ha en strålende dag jenter!!! Lykke til med testing denne uken!!!
Shake those eggs 11pp Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Når har du IKM da? Jeg har ingen symptomer, bare de vanlige kjedelige som jeg alltid får før TR kommer.... Har IKM søndag 21... Tenkte ikke å teste....bare vente å se. Foressten...hvor mange dager før kan jeg bruke CB? Sånn i tilfellet jeg ikke klarer å vente....;o) Lykke til alle sammen! Håper på 100% treff denne uken....det hadde blitt litt av en babyboom det!!
AniBer Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har IKM i dag...Ingen tegn på tr.... CB kan du bruke tre dager før IKM, og da med morgenurin. Lykke til!!
♥lurelure♥ Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Hei jenter!! Her gjør jeg meg klar til testingen:) jeg hadde el fredag 05.01. På tirsdagen 09.01 så begynte jeg å spotte (det gjør jeg normalt 3 dager for tr, ikke 10 dager før!!) Det stoppet på fredag, og nå er det ingenting. Var på do i dag og da var det litt hvitt elslim lignende..... Men så lenge spottingen er stoppet så er håpet der likevel!!! (tenkte kanskje håpet var ute denne gangen). Har litt humørsvingninger (verre enn pms), og føler meg litt rar. Men det kan jo skyldes andre ting også... Dere da?? Noen tegn?
tre+en=4?? Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Hei! Har IKM den 18 jeg. hadde el den 5 januar og 4-5 dager etter den sá hadde jeg vondt venstre del av magen pluss stikninger og sánt... Men sá ble det BORTE!! sa´ná sitter jeg bare á venter pá á kunne teste. Har to barn- og jeg pleier ikke á bli kvalm eller i dárlig form ved graviditet. sá jeg er gasnke usikker egentlig. Förste pp etter p-pille slutt- sá selvom det ikke er umulig, sá trur jeg det skal godt gjöres for á klare det pá förste... Lykke til alle sammen!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 flust av tegn her, men sånn er det jo hver måned he he hva med å ta en test i morgen tidlig da? så må du love å oppdatere oss lykke til
♥lurelure♥ Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Hmmmm... Blir nok en test i morgen ja. Holder dere oppdatert, men det er nok en blank en...
Erle85 Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Ingen tante her heller Ennå! Har skikkelig menssmerter så hun kommer vel i løpet av dagen/morgen dagen... Testet negativt i dag:/
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 HJEEEELP!!! Jeg trenger noen til å få meg ned på jorden igjen..... Nå er jeg så sikker på at jeg er gravid! Så dersom tanta plutselig skulle komme, kommer jeg til å bli såååå skuffa. Såjeg trenger noen til å dysse ned forventningene mine. Jeg har IKM på onsdag, så jeg kommer ikke til å teste før kanskje lørdag!! Jeg har fått ØMME pupper(pleier å ha dette, men ikke sååå ømme), metallsmak i munnen når jeg våkner(2 siste morningene), og så har jeg ALLTID kunnet klemme ut hvit væske fra brystene(i de to\tre siste årene).....Men nå kommer det plutselig ingenting. Leste at maddemor med spire også opplevde dette da hun ble gravid. Så nå har jeg jo fått det for meg at jeg er gravid!!! Huff ikke bra. Synes det er bedre å ha lave forventninger, og heller bli positivt sjokka....... Så noen.....få meg ned på jorda....si at jeg er blitt gal....
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Jeg synes jo til og med at magen(under trusekanten) er blitt større ...he, he....ja jeg er jo litt rar!!!
Guttejenta Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 Eg har IKM et sted mellom onsdag og lørdag, men har tenkt å teste meg på torsdag vis TR ikke har kommet enda. Sitter her med stikking i maven, litt uggen og sure oppstøt i halsen Og så fikk eg vite idag at en venninne av meg e gravid, etter 3 pp E glad på hennes vegne, og håper at det vil også skje snart med meg om det ikke klaffet denne gangen....
Måånestråle Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 Enten er jeg gravid, eller så holder jeg på å bli sjuk samtidig som tr er på vei! Jeg fryser, er "guffen i kroppen", trøtt, tørst, "sliten" i korsryggen og øm i puppene. Makan! Har ikke ikm før torsdag, det er lenge til det!
AniBer Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2007 Krysser fingrene for at du er gravid!!!! Jeg skal selv teste på nytt i morgen, tok en i går som var negativ. Har IKM i dag. Masse lykke til alle sammen!!!
Måånestråle Skrevet 15. januar 2007 #14 Skrevet 15. januar 2007 Takk, krysser fingrene tilbake! I et øyeblikk av ren galskap, så tok jeg en test på lørdag som var 100% negativ. Kanskje ikke så rart, siden det var 5 dager til ikm... Og kjenner jeg meg selv rett, så blir det nok testing igjen litt før ikm-dagen. Spent! Lykke lykke til AniBer!!! Og dere andre også!!
Tasselur Skrevet 15. januar 2007 #15 Skrevet 15. januar 2007 Kan jeg få henge med dere, eller? Har holdt hus inne på uke 2 IKM, men mulig at IKM er så sent som nå på onsdag. Og så er det så få igjen på uke 2, kjedelig å ikke ha noen å følge med på! Tok test torsdag og søndag, negative begge to. Får se om det blir en i morgen eller om jeg klarer å vente til onsdag. Lykke til alle sammen!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 15. januar 2007 #17 Skrevet 15. januar 2007 jeg og kommer inn til uke3 gjengen;) endelig funnet ut av syklusen min.. her er det murringer dagen og natta lang -vondt forrige pp spottet jeg,men nå er jeg over den dagen liksom. men disse syklusene er jo aldri like og det irriterer meg:( da er det godt å ta seg en tur på ikea og bytte ut stæsj i heimen!!! tvi tvi alle sammen måtte mange bli heldige
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #18 Skrevet 15. januar 2007 Hei og hopp jenter! Da er teste-uka vår kommet! For min del blir det jo ikke før på lørdag, så bare å smøre seg med tålmodighet en stund til Har jo masse symptomer om jeg leter Hehe... Vel, har ingen store forhåpninger på at det har klaffet denne gangen heller... Hva er det der med at man får vondt i korsryggen dersom man er gravid?? Hadde skikkelig vondt over nyrene i går kveld jeg da... Skulle nesten tro jeg hadde fått nyrebekkenbetennelse, men uten feber og ikke bankeøm...bare vondt Haha... Alt man leter etter...
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 15. januar 2007 #19 Skrevet 15. januar 2007 åh..jeg og..dritvondt i korsryggen..meeeen det kan jeg ha ved mensen og så.. hi hi..alltid et men syns jeg
Dodlimammatil2 Skrevet 15. januar 2007 #20 Skrevet 15. januar 2007 esj, jeg begynte å spotte i dag, mensen kommer i morgen kjenner jeg FAEN men, masse lykke til til dere andre, jeg laget en sånn resultatliste uke 3, fant ikke en fra før....
Måånestråle Skrevet 15. januar 2007 #21 Skrevet 15. januar 2007 hehe, samme her, tyrjente. Enten er det symptomer på graviditet eller så er det symptomer på TR.. helt motsatt altså! Og nå har jeg symptomer som kan være at jeg blir sjuk i tillegg, eller jeg kan være gravid... hehehe.. Ja ja, tiden vil vise!! Krysser fingrene for hele gjengen!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 15. januar 2007 #22 Skrevet 15. januar 2007 ja xxxxxxxx for alle jentene;)
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #23 Skrevet 15. januar 2007 Det er innmari dumt at de symptomene er så like Det skulle heller vært et symptom at dersom man er gravid blir man litt mer selvlysende lissom Da hadde man i alle fall merket om man er gravid når man slår av lyset på kvelden! Flere ideer til symptomer som virkelig viser at man er gravid??
tre+en=4?? Skrevet 15. januar 2007 #24 Skrevet 15. januar 2007 Haha- den var god Turbotrollet! selvlysende hadde värt en bra lösning! Irriterende at symptomene er sá like! har to barn jeg! og enda klarer jeg ikke á merke forskjellen för jeg tester... Husker bare at det virket som om jeg skulle fá mensen i dagene jeg skulle fátt det... men sá kom det aldri liksom- og mensymptomen gikk over uten TR visitt... Og da var jeg jo selvfölgelig gravid. lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #25 Skrevet 15. januar 2007 Lykke til du også Uke 3 har jo begynt med en babyboom allered da! Og flere skal det vel bli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå