Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff så kjedelig... KJEDER MEG!!!! Godt å sove litt lenge idag da, men orker ikke gjøre så mye før jeg skal på seinvakt. Ingen vits å slite seg ut når man likevel skal jobbe til kl 22.15 i kveld :)

Vasker litt klær og har ryddet kjøkkenet...men nå kjeder jeg meg! Beredt har gjort en god jobb med masse vitser :)

Fortsetter under...

Jeg kjeder meg også! Gutten min sover, så nå sitter jeg bare her og glor... :) Har forsåvidt mye jeg skulle gjort da, men har ikke den helt store arbeidslysten idag. Jeg skal også på jobb i kveld, fra 17-20. Hvilke vitser?? :)

Annonse

Ja nettopp, det var den jeg mente. Hi-hi :) Krysser alle lemmer jeg er i besittelse av for at du får positivt resultat! Beina inkludert... For du har vel turt å teste innen jeg får el igjen håper jeg.... he-he :))

Det var godt å høre. Litt dumt å gå glipp av en pp fordi jeg må sitte m beina i kryss liksom... hi-hi :)

Blir skikkelig spennende å høre resultatet. Selv om mye tyder på at du er gravid da.. :)

Annonse

Æsj...da var det over i ny pp for min del. Tanta kom på dag 23 igår...har aldri skjedd før. Tror syklusen min har blitt litt forvirra etter sa:en i høst. Så da blir det inn i 7. pp:en min (4. e. sa)

Kjipt altså. Håpet å følje veninna mi jeg da....

Men lykke til dere andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...