Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke symptomer på noe som helst jeg, verken spire eller mens... Hadde ikke tenkt å teste før ikm, men skal muligens på fest på lørdag, så da er det kanskje greit å ta en test. Har ikm lørdag/søndag.

Skal møte søsteren min i ettermiddag. Hun fortalte meg i går at hun er gravid, 6-7 uker på vei. Blir jo litt misunnelig da, men samtidig er jeg veldig glad på hennes vegne. Og ikke minst på mine egen vegne, for jeg skal jo bli TANTE!! :)

Lykke til alle som fortsatter venter på den positive testen ;)

Ja, det hadde jo vært helt fantastisk! :)Men jeg prøver å være realistisk. Jeg er litt sånn at jeg regner med at mensen kommer helt til det motsatte er bevist jeg.. Sikkert litt for å beskytte meg mot den store skuffelsen.

Men takk for den entusiasmen du viser! Det varmer :)

Var det sånn at mensen er rett rundt hjørnet for deg eller..? Ønsker deg isåfall all mulig hell og lykke ved neste korsvei :))

Hei alle sammen...virker jo som alle dere har symptomer som kan tyde på at dere er gravide da...jeg får ikke en gang lagt merke til om jeg har noen symptomer...har dratt på meg influensaen. Det er noe skikkelig dritt. :( Vondt i hele kroppen så om jeg hadde hatt minste lille symptom så hadde jeg ikke merket det...

Kanskje like greit det. Da slipper jeg å lure så mye. Har dessuten ikke ikm før til helgen så...

Er så spent på hvem som slå følge med attpåklatt over på 1. trim.

Krysser fingre og tær for alle xxxxxxxxxxx

Lykke til med testing.

Annonse

Jeg føler også at "alle" andre har flust av symptomer, bare ikke jeg... Men,men ikke så mye å gjøre med det. Svar får vi før eller siden uansett..

God bedring til deg ihvertfall! Og lykke til fram mot ikm. :)

Hei. Ny her og litt usikker på alle uttrykkene her men jeg er da 1pp og håper på ikm neste uke. Har hatt "mensmage" i en uke, vondt i korsryggen,humørsvingninger samt det kjennes ut som jeg har trent sit-ups pga det av og til strammer i magen og litt uvel så vi håper virkelig at vi klarer full pott på første forsøk....

Har testa 2negative,men det er nok for tidlig enda....skal prøve å vente til mandag,men dagene går så sakte nå. Går hele tiden og kjenner etter på symptomene og føler meg ganske teit til tider ;-) Tenk om TR kommer også har vi gått rundt og trodd at symptomene jeg har er pga jeg kan være gravid....

Jeg tok en test i dag tidlig som var negativ, to dager før ikm. Så jeg tipper at den ikke blir så mye mer positiv om to dager heller. Men ingen spotting så langt, så det er jo håp i et hengende, syltynt snøre..! ;)

Du verden som dere har testet idag da jenter :) Og foreløpig ingen positive... ;)

Blir jo nesten litt påvirket av dere, men skal nok klare å la være å teste ennå :) Er så kjedelig å teste og så kommer tanta dagen etter likevel...

Fanken altså.... Rakk ikke apoteket i dag og jeg som skulle testet igjen i dag... Uff, 1 dag over Ikm og hver gang jeg er på do må jeg sjekke om det er noen antydning til tanta...

Tror liksom at kroppen narrer meg med falske g.symptomer og manglende tantesymptomer..

Nå har jeg faktisk bestemt meg for å ikke teste før på fredag, hos legen... hmmm... tror jeg da, hvis jeg klarer å holde meg så lenge eller hvis den møkkatanta ikke har kommet til da..

Jeg har aldri hatt lenger enn 31 dagers sykluser og det er dag 31 i dag!

Har fremdeles de samme symptomene... I går kjøpte jeg meg en liter sjokolademelk og drakk alt sammen!!! Har ikke drukket melk på 2 år!!!!! Sprøtt!!!

Annonse

Hallo!Har IKM pá torsdag jeg- tok en test pá fredag jeg vettu! gár det an...! helt sprött- jeg vet. Et eller annet som gjör at man blir helt IDIOT og tar testen selvom man VET at den selvfölgelig má väre neg...! :-)) Sá her vanker jeg altsá omtrent hele dagen pá BIM, leser alle innlegg og kjenner etter symtomer- som er helt umulige á finne!

Jeg har vel fölelsen av at mensen kommer- men sánn var det med begge graviditeter ogsá- men bare ren og luktfri utflod (beklager detaljer...) og ingen tegn til mens. Sá jeg háper fortsatt, men innerst inne trur jeg at jeg ikke er gravid...

Lykke til alle sammen og gratulerer til alle som endelig har fátt det til! Lykke til videre!

fikk pakke i posten i dag jeg da :( :( :(

holdt nesten på å begynne å grine.

var fra babyverden, som utifra min første termin før sa, beregnet at jeg hadde litt over 3 mnd igjen til fødsel.

fikk bleier, en smokk, info om fødsel, cd til babyen og masse lesestoff.

har virkelig sitti å tuta her i kveld :( :(

det var en påminnelse jeg ikke heeelt trengte å få :(

Å, kjære deg!!

Så dumt!

Men, sikkert sunt å tute litt.. du har tross alt vært gjennom mye det siste året.. det må ut!

Men, du får prøve å se for deg at det er en spire i magen nå som har veldig lyst til å høre på den musikken, bruke den smokken osv!!

Mange trøsteklemmer til deg snuppa!!

Tenker masse på deg..

Tusen takk attpåklatt.

Nok en gang gjør du dagen lysere :)

Du er så siiiinnsykt god :D

Vet du hva eller?

Var jo innom for å kjøpe en sparkebukse, sto å skulle betale også....

UUUUps... jeg har visst glemt koden min jeg..

Er det mulig???

Glemme koden på kortet. ha ha. *brukt den samme i 1 år nå* hi hi

Såååh, det blei ikke noen sparkebukse her da, kun et sperret kort fordi jeg måtte prøve så mange ganger. he he

ha ha ha turbotrollet.

er nok bare litt ekstra loca for tiden.

fan så flaut da, skjønte jo ingenting. he he

Måtte bare gå fra den herlige buksa :(

men finner den nok igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...